Piemēram šaj video tas veloceliņš esot šaurs, bruģēts un visu laiku mistiski padziļinājumi uz pagalmiem (es taisītu veloceliņu līdzeni, bez slīpas iebrauktuves auto). Kā vienmēr, rezultāts drusku apšaubāms. Un vai tur nebūs uzbrauktuves, kur priekšējais rats nesitās pret pāris cm augstu malu…
TV Kurzeme reportāžā par veloceliņa izbūvi Zirņu ielā, Liepājā atklājas visai traģikomiska aina - tieši vietās, kur ar sarkani krāsotiem bruģakmeņiem tiek iezīmēta velobraucēju josla, ik pa posmam uzstādīti apgaismes stabi. TV Kurzeme reportāžā par veloceliņa izbūvi Zirņu ielā, Liepājā atklājas visai traģikomiska aina - tieši vietās, kur ar sarkani krāsotiem bruģakmeņiem tiek iezīmēta velobraucēju josla, ik pa posmam uzstādīti apgaismes stabi http://www.veloriga.lv/?ct=publik&fu=read&id=1537
Es vispār sāku uzskatīt, ka Latvijā veloceliņi nav vajadzīgi - neesam gana bagāti un gudri, lai tos jēdzīgi uzbūvētu. Kaut gan, no otras puses, Anglijas variants mūsu PSRS laika auto&velobraucējiem arī nederētu - velosipēdisti nosistos vairāk nekā Anglijā, jo mums šis ir ikdiena: http://www.youtube.com/watch?v=fVAyXwYl-50&feature=plcp
Brīvības gatvē veloceliņš jau arī ir uztaisīts ar neskaitāmām “bedrēm” pie iebrauktuvēm. Uz jautājumu, kādēļ tā taisa, atbild bija - tās iebrauktuves nepieder pašvaldībai.
Hmm interesanti, katram ierēdnim savs skatījums uz velo lietām. Nils pirms nedēļas teica, ka uz maģistrālajām ielā, Čaka un Valdemāra, nekad nebūs velo joslas.
Par tām velojoslām vispār trūkst vārdu, sevišķi zinot, cik viena trafareta uzpūšana izmaksāja - ~20 latus. Es par tādu naudu visu Centru būtu izkrāsojis ar kārtīgām velojoslām ar visām atdalošajām līnijām… P.S. ja jau RDSD atļaujas teikt, ka nevar krāsot baltā krāsā, jo tas pārkāptu kkādu likumu, tad tas tagad nozīmē, ka mēs drīkstam, piemēram, oranžā krāsā krāsot kur vien gribam visādus trafaretus u.t.t.? Jo nevar būt, ka šādas zilas kontūras būtu oficiālas. Uz priekšu, grafiti meistari!
Ļoti labs veloceliņš Kuldīga-Kabile. Apmēram 25 km ideāla asfalta, tikko pabeigta šoseja. Abpus ceļam skuju un jauktu koku mežs . Visā maršruta garumā garām/pretim pabrauc max 5 mašīnas. Silti iesaku.
Ja ir, iemet kādu bildi… kas zin,m kad sanāks aizbraukt līdz Kuldīgai…[/quote]
kādu vēl bildi… iedomājies - viss zaļš un pa vidu mella strīpa. Ja varētu to meža smaržu iemest, tad gan… Rudenī šis pats celiņš tiks pagarināts līdz Tukuma aplim un būs veloceļš 81km
Precīzāk būtu “velošoseja”. Pāris pauguri ir, bet nekas šausmīgs + viens ilgāks kāpums ( ~3km ) pirms Kabiles baznīcas, bet tur vairs nav jaunais supergludais segums. Principā abos virzienos braukšana ir ļoti baudāma. Niknu suņu nav, satiksmes nav. Ja vakarpusē satiec kādus 2 auto, tad jau skaitās baigais trafiks. Turklāt, viens no tiem noteikti būs ar stūri labajā pusē un GB numurzīmi, kā jau laukos :)
Juglas veloceliņš tika sačakarēts vēl vairāk - ja agrāk pat nevarēja ievērot, ka ir plaisas, tad tagad visas plaisas ir aizdarītas ar kaut kādu piķa masu, ar kaudzīti pa virsu, tā ka tagad tur ir simtiem bedru. :D Garantija beidzās celiņa pagajušogad, tāpēc tagad vietējie kā māk tā remontē. Interesanti, cik naudas sabāza kabatās, ja pat veloceliņam nevarēja kārtīgus pamatus ielikt…