Velo ravēšana

Nesen ienāca prātā savam ikdienas pēcpuses pārvietošanas rīkam noravēt mazāko un lielāko zobratu priekšā, atstājot tikai vidējo. Attiecīgi arī priekšējo pārslēdzēju un tā ručku sūtīt pie dieviem. Ikdienā pārvietojos ar vidējo priekšā un astoto aizmugurē.
Kāds ir kaut ko tādu darījis ? Kādi + kādi - ?
Rakstot vēl ienāca prātā, ka varētu atstāt lielo zobratu un tad slēgties aizmugurē uz mazāku.

Un kāds ir Tavs mērķis?

Es sev esmu uztaisījis MTB singlu ar ātrumu attiecību 1:3. Nu ikdienā vienkārši nav vajadzības slēdzelēties pa ātrumiem, tādēļ mīnusus tajā neseredzu. Vidējais zobrats, laikam, būs visvienkāršākais veids, jo būs iespējams izmantot visu kaseti.

ķēdei liels lauziens būs

Tā dara ne tikai ikdienas velosipēdiem:
http://www.mbaction.com/ME2/dirmod.asp?sid=&nm=&type=news&mod=News&mid=9A02E3B96F2A415ABC72CB5F516B4C10&tier=3&nid=21725621BFEE45A998B00DBBD5A15F15
Nobraucu Sportlat Sējas posmu ar vienu 36T zobratu priekšā, principā pārnesumu nekur nepietrūka. Priekšrocības - nevar nejauši nomest ķēdi, nav jālauza galva, vai slēgt aizmugurējos zobratus vai priekšējos :)
Bez augstāk redzamā MRP ķēdes mierinātāja ir arī citas alternatīvas, neviena miljonu nemaksā. Ikdienā droši vien var braukt arī bez mierinātāja, bet labāk tomēr uzlikt.

Kā piebilde- labi uztaisīts risinājums ar vienu zobratu priekšā izskatās vienkārši, askētiski un skaisti.

Ir kādas salīdzinoši lētas un labas alternatīvas šiem ? http://evelo.lv/?id=586 Cipari par tādu sīku štruntu ir kosmoss.

Nu kā mierinātāju var izmantot to pašu pārslēgu, kas jau tev stāv. Nobloķē viņu vienā pozīcijā un nogriez lieko trosi.

Eh, sūda būšana tāda, ka maniem alivio klaņiem vidējais un lielais zobrats turas uz vienām un tām pašām skrūvēm, un skrūvējot kopā bez lielākā skrūvei gājiens ir par īsu. Vai nu jāmeklē citas skrūves, vai arī jāliek šaibas otrā pusē :/ Ir ieteikumi ?

Ehh, var tak uzlikt 36z zvaigzni videejaas vietaa, un kareiz perfekti der ikdienas braukshanai, jo izmeers ir pa vidu starp videejo un lielo zobratiem.
Nekaadu kjeedes mierinaataaju nevajag - ja viss ir izdariits pareizi, tad spriegotaajs gana labi nospriego kjeedi (kjeede ir jaanoiisina pareizaa garumaa).
Protams, ka ja pie klanja ar mucinjaam skruuvees divu zobratu vietaa tikai vienu, buus vai nu jaaliek distanceri uz mucinjaam, vai arii jaameklee iisaakas mucinjas. Man jau labaak patiik uzlikt rokringu lielaa zobrata vietaa - nav jaachakareejas ar mucinjaam un turklaat zobrats tiek pasargaats + bikses nesmeeree un nerauj.
Aizmuguree shaadaa sisteemaa ja paarvaac kaseti uz 5-6 zobratiem, tad dziive vispaar ir pasaka.

http://alturl.com/6zu3c

Jautājums Vanagam.
Kur meklēt īsākas skrūves ?
Labāk jau patiktu rockrings, bet pārbūvei kura atvieglina dzīvi tāds ceņņiks liekas nepieņemams.

http://www.bbgbashguard.com/Mountainbike.html

Pasūtīšu no viņiem.

iisaakas skruuves atradiisi velodarbniicaas.

nesaprotu a neslēgt zobratus un mīt ar pārgrieztu seju no lielā klaņu zobrata uz mazāko , no vietas sākot …coola ne ? nesaprotu fiksīša jēgu , kā arī šeit apsriesto tēmu

…nē nu okei tīri svara samazināšanai jā .

Aizmugure ta būs slēdzama. Uzsākšanai pietiek atliektiem galiem, ja nu gadījumā kādam ne tā - vairāk putra jāēd :)

Nē, nu, protams, izejot cauri gandrīz visiem robiem no 2x3 līdz 3x8, uzrāviens ir iespaidīgs, bet kā Ma1ta teica: “ikdienas pēcpuses pārvietošanas rīkam” bez tā var arī iztikt, ja tas vienkāršo konstrukciju. Pats ikdienā pārvietojos ar 3-ātrumu gandrīz-bezapkopes aparātu, un nekādu problēmu - vajag tik mīt un putru ēst. ;)