VDO HC 12.6 nerāda ātrumu

šodien kaut kas notika ar velodatoru (VDO HC 12.6) - uzreiz pēc starta velodators rādīja neticamus ātrumus (maksimālais bija 120KM/H), tad pēc apmēram 10 km viss nostabilizējās un rādījumu kļuva ticami, bet pēc nobrauktiem apmēram 30 km ātrumu vairs nemaz nerādīja (ātrums = 0 un distanci arī neskaita).

Varbūt kāds no lieotājiem ar to ir saskāries un var ko ieteikt? Man pašam liekas, ka pie vainas ir vada plīsums, jo pulsu visu gonku rādīja, tāpēc nedomāju ka pie vainas ir batareja.

Starp citu - varbūt kāds var pateikt, vai var atsevišķi nopirkt šī velodatora “paliktni” ar vadu un ja var, tad kur (konkrēta vieta)?

[quote=egils13]šodien kaut kas notika ar velodatoru (VDO HC 12.6) - uzreiz pēc starta velodators rādīja neticamus ātrumus (maksimālais bija 120KM/H), tad pēc apmēram 10 km viss nostabilizējās un rādījumu kļuva ticami, bet pēc nobrauktiem apmēram 30 km atrūmu vairs nemaz nerādīja (ātrums = 0 un distanci arī neskaita).

Varbūt kāds no lieotājiem ar to ir saskāries un var ko ieteikt? Man pašam liekas, ka pie vainas ir vada plīsums, jo pulsu visu gonku rādīja, tāpēc nedomāju ka pie vainas ir batareja.

Starp citu - varbūt kāds var pateikt, vai var atsevišķi nopirkt šī velodatora “paliktni” ar vadu un ja var, tad kur (konkrēta vieta)?[/quote]
Mans vdo radija neticamus skaitlus pirms baterija izbeidzas. Savukart 0 radija, kad magnetins bija pa milimetru novirzijies no lasitaja, tada zina vdo ir nenormali kaprizi. Paliknis vinam saluza visai atri, sev jaunu gadaju no crc http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=7300

Man bija līdziīga problēma ar sigmu. Pie vainas vada (ie)plīsums. Un laikam nabadziņš velodators signālu saņem ne tikai pie katra rata apgrieziena, bet arī ieplīsuma vietā vadiem savienojoties atvienojoties. Es arī pa šoseju braukaju ar 120 km/h :)

man arī ir problēma ar velodatoru (VDO HC 12.6), man pats dators pazuda Cēsis tirgus laukuma stavlaukumā, varbūt kads to ir atradis, pret atlīdzību lūgums attdot. 26436022

Tā, šodien ar Veloprofa un eBike darbinieku jauko palīdzību esmu ticis pie jauna paliktnīša ar vadiņu. pirms to likt vecā paliktņa vietā, vēlos smelties gudrības no forumā esošajiem. Respektīvi, ņemot vērā slikto pieredzi ar vadiņa izturību, vēlos kaut ko darīt lietas labā. Pirmā doma ir aptīt vadiņu ar kādu izolentu, lai tas kļūst resnāks un mazāk lokans. Varbūt kāds jau kaut ko tādu ir darījis un var padalīties pieredzē vai tas spēj pagarināt vadiņa mūžu? Varbūt ir kādi citi iedarbīgi paņēmieni, kā “nobiezināt” jeb pasargāt velodatora vadiņu no priekšlaicīga pārrāvuma?

Stāsta turpinājums.

Tā kā nesagaidīju atbildi par izolentas pielietošanu vada pasargāšanai no pārlocīšanās, nolēmu noriskēt un izmēģināt. Secinājums: nevienam neiesaku to darīt. Izolenta locīšanās vietā salūza un jauna paliktnīša vadiņš tika pārlocīts 2 nedēļu laikā!!!

Tā kā negribu ik pēc divām nedēļām pirkt jaunu paliktni, izmēģināju pavisam crazy variantu :) atradu pieliekamajā, manuprāt, piemērotāku vadiņu un pievienoju to ātruma sensoram un apliktnītim tā, lai savienojuma vietas atrastos uz riteņa nekustīgajās vietās (tuvu pie paliktnīša un tuvu pie sensora). liekot “modificēto” paliktnīti uz riteņa, pamatīgi pārvērtēju pielikšanas veidu un liekas esmu atradis optimālo variantu. Vienīgi bažas raisa savienojumu vietu noturība pret ūdeni, bet to rādīs laiks.

tātad secinājumi:

  1. aptīt vadiņu ar izolentu nav īsti prāta darbs!
  2. ja vadiņš saplīst un ir zināma plīsuma vieta, nev nekādu problēmu to savienot atpakaļ - funkcionalitāti tas nekā neietekmē (ātrumu rāda korekti arī tad, ja sensoru ar paliktnīti savieno ar citu vadiņu).

Zini, Egils13, ja esi normāli nohermetizējis tos savienojumus tad nekāda vaina, var tos savienojumus ar laku apstrādāt, tikai lai nesasmērētu citus kontaktus.