Ir vēlēšanās izmantot janvāra atlaides lielajos internetveikalos un tikt pie viena vai diviem ratu komplektiem. Teorētiski jau šāds risinājums šķiet visai praktisks: viens komplekts asfaltam, otrs treniņiem, bet trešais sacensībām. Riepas nav jāmaina, ietaupās laiks, ir rati rezervei, ja nu kāds pagalam saplīst, plus vēl ir iespēja uz gonku aizbraukt ar diviem komplektiem un uz vietas, pēc apstākļiem, izdomāt ar kuriem braukt.
Praktiski šāds risinājums droši vien nebūt nav tik vienkāršs. Cik nu varēju izspriest pēc fubar sludinājuma: [quote]sakaraa ar to ka koncepcijai: vieni rati machiem, otri visam paareejam esmu par slinku (DB nav draudziigi shaadam risinaajumam)
paardodu ratus, kas man bija paredzeeti ikdienas braukaashanai.[/quote]
Ja pareizi saprotu, tad problēma ir tajā apstāklī, ka dažādām rumbām rotors atradīsies atšķirīgos attālumos no DB kalipera. Attiecīgi, ikreiz mainot ratu, būtu jāpārregulē kalipera pozīcija, kas patiešām ir nejēdzīgi. Bet, ja visiem ratu komplektiem liktu vienas un tās pašas rumbas, tad šādas problēmas nebūtu?
Hope Shims
Range of stainless steel shims and washers used to fine tune your Brake Caliper spacing and centralise it on the disc. Poorly aligned brakes can cause brake pad rub and squeal.
Tās šaibas jau kaliperam domātas. Protams, kaliperu var ideāli iecentrēt, bet tas ir vienam ratam. Uzliksi citu ratu un rotoru, centrējums būs pazudis vai pat nederīgs.
:( es pavirši paskatījos, biju domājis, ka tās šaibas uz rumbas ass skrūvē.
Manai WTB DB pakaļējai rumbai uz ass kreisajā pusē ir uzskrūvēti un savilkti 2 uzgriežņi. Neglītāki par gludajām buksēm, tāpēc es domāju - kāds tur funktieris, līdz izdomāju, ka tas domāts DB rotora centēšanai, lai starp tiem ieskrūvētu vajadzīgā biezuma šaibu. Bet tagad apskatījos bildītes, ka daudzām citām DB rumbām ir tā smukā gludā bukse…
Vai var būt, ka tie rumbu ražotāji, kas liek uz rumbas ass 2 uzgriežņus, ir iedomājušies tieši par šo?
Izmantoju divus ratu komplektus, līdzīgi, kā Grey plāno un esmu jau samierinājies ar jūsu nosaukto kaliperu pieregulēšanu, katreiz, kad notiek ratu maiņa. Bet tā pieregulēšana nav sarežģīta un aizņem ļoti maz laika.
Lielāks čakars ir ar kasetes noņemšanu, bet tas ar nav nekas nāvējošs.
Sks, ja nav noslēpums, uzraksti, kādas rumbas tiek izmantotas uz viena un uz otra komplekta. Par kasetes mainīšanu arī nebiju iedomājies - bet, ja ķēdi regulāri maina 1000-1500km intervālā un neļauj zobiem nodilt, pēc idejas visam būtu jāstrādā. Vēl jau protams, var mainīt arī pašu ķēdi, piemēram, izmantot SRAMus ar powerlinkiem.
Izejamais komplekts ir Crossmaxi, bet mājas komplektam pat nezinu, kaut kas lēts, pat nezinu kas. Liekas, ka pat nebija abi no viena ražotāja.
Manā gadījumā, kad ar izejamiem nobraucu tikai pāris sacensības gadā, bet ar mājas nobliežu krietni vairāk, izdiluma starpība, kasetēm (ja uz katra komplekta būtu sava) būtu pārāk liela un savā prātā izdomāju, ka labāk būs mainīt kaseti.
… pat ja uz rumbas ass nav uzgriežņu, es neredzu nevienu iemeslu, kāpēc virpotājs nevarētu mazliet noņemt nost no tās gala bukses, lai piedzītu īsto attālumu līdz rotoram. Virpotājs virpo visu, kas nedrūp un nekūst:)