Vai ir vērts pāriet uz disku bremzēm? Veļuks-GT Zaskar Expert '05
Ja ir vērts-kādas būtu labākās DB?
Un kādi būtu izdevumi?(viss kas vajadzīgs lai pāriet uz disku bremzēm)
Vai ir vērts pāriet uz disku bremzēm? Veļuks-GT Zaskar Expert '05
Ja ir vērts-kādas būtu labākās DB?
Un kādi būtu izdevumi?(viss kas vajadzīgs lai pāriet uz disku bremzēm)
prieks LV nav veerts… nopietni…
Ir veerts ja brauc normaalos kalnos, jebkuros laika un trases apstaakljos un/vai patiik agresiivs xc tehniskaas trasees kaa Riekstu kalns vai Zilie kalni.
Vajadziigas ir rumbas/rati ar rotoru stiprinaajumiem un hidraulikas gadiijumaa arii NEcombo shifteri. Nezinu kaads ir konkreetais Zaskar, bet ir aizdomas ka raamis ir ar DB stiprinaajumiem, taadai ir jaabuut arii dakshai.
Man favoriiti ir Avid BB7 (mehaaniskaas) ar 185 un 160 rotoriem, citi nosauks citas.
Izmanto mekleet opciju un googli.
[quote=eduardinio]Vai ir vērts pāriet uz disku bremzēm? Veļuks-GT Zaskar Expert '05
Ja ir vērts-kādas būtu labākās DB?
Un kādi būtu izdevumi?(viss kas vajadzīgs lai pāriet uz disku bremzēm)[/quote]
Par vērts vai nevērts pieņem pats lēmumu, bet par sevi varu payteikt, ka vairs nekad nebraukšu ar parastajām bremzēm.
Labāko nav. Visu top ražotāju top modeļi ir labākie.
Bremzes no 120-300Ls + rati (no kādi 100Ls līdz 700Ls).
jap zaskaram ir DB stiprinājumi, gan rāmim, gan dakšai.
par to vai ir vērts-doma ir vai ir uz šī veļuka vērts likt!
[quote=eduardinio]jap zaskaram ir DB stiprinājumi, gan rāmim, gan dakšai.
par to vai ir vērts-doma ir vai ir uz šī veļuka vērts likt![/quote]
Ja šis veļuks Tevi apmierina un domā vēl kādu ilgāku brīdi ar viņu braukt, tad ir vērts. Visas lietas uz riteņa ir maināmas. Ja šobrīd esi aizdomājies par bremžu nomaiņu (pāreju uz DB), tad pēc kāda laika, iespējams, sāksi domāt par rāmja nomaiņu. Visam, kā sacīt jāsaka, ir savs laiks! ;)
rāmis zaskaram ir labs…
vienkārši domāju vai pa priekšu kko citu nevajag “apgreidot”
GT nenoliedzmi ir ritenis, kas izceļas citu vidū, ar savu šarmu tā teikt, bet ja Tu gribi to uzlabot, tad pirmais jautājums, uz ko pašam sev jāatbild - KO AR ŠO UZLABOJUMU GRIBI PANĀKT?
Ja Tu uzskati, ka disku bremzes pacels Tevi jaunos augstumos, uzpriekšu. Pieredzi var gūt tikai darbībā
Bet mans uzskats, no pirmā acu skatiena, labi rati (vismaz Mavic Crossmax) būtu daudz vērtīgāks ieguldījums.
P.S. Nepretendēju uz vienīgo patiesību, jo pats braucu ar Specialized, kas aprīkots ar V bremzēm (xtr) un savus 100kg esmu vienmēr sabremzējis
nu ja es pareizi sapratu tad man būs jāpērk gan rati, gan bremzes…(tagad noderētu ieteikumi(moš pat kāds kko piedāvā))
un vai ir vērts tērēt daudz vairāk par hidrauliskajām, vai arī likt mehāniskās?
PS. man svarīgi lai būtu vieglas. DB+rati…nu esmu gatavs iztērēt ap 300ls…vai tomēr labāk iekrāt vairāk???
Jā, gan DB, gan rati vajadzīgi.
Ja gribi vieglas bremzes, tad nekas cits neatliek, kā par mehāniskajām aizmirst. Un ja vispār pārej uz DB, tad mehānika, nav tas labākais, ar ko sākt!
Par daudz $$$ nekad nebūs. Varbūt arī pa šiem 300Ls varu ko diezgan sakarīgu piedāvāt.
mehāniskās DB gan aizmirsti…
kā teica mana Oma:
"ja nav kazai piena, ta’ nav… paceļ ļipu un lej atpakaļ… "
(domāts - bezjēdzīgs pasākums)
kāds var ieteikt kādu labu servisu, kas to visu izdarīs?(nomainīs bremzes un ratus)
un cik tas darbiņš maksātu?
Servis :)
Ej uz jēdzīgu velo veikalu un tur Tev visu nomainīs :)
Es uzticos ZZK, bet citiem viņi nepatīk. Man pašam nepatīk "Eži " valmierā.
Gribēju pajautāt cik sver hidrauliskās bremzes un cik sver V tipa bremzes ?
Man liekas, ka V- bremzes ir vieglākas.
Un ja rati ir nomainīti priekš hidrauliskajām, tad var lietot arī V bremzes?
V bremzēm ir vajadzīgi V bremzēm piemēroti aploki, kur piespiesties bremžu klučiem. Toties ir vienalga, kādas rumbas. (var būt arī disku bremzēm domātās).
Disku bremzēm ir vajadzīgas rumbas, kur var piestiprināt rotorus. Toties ir vienalga, kādi aploki. (var būt arī V bremzēm domātie).
paldies
Eži kas ir Cēsīs arī ir totāli draņķīgi.(tur cenas ir astronomiskas+serviss nav pilvērtīgs)
es par ZZK nevaru sūdzēties, tik 1reiz esmu bijis…bet drošvien atkarīgs no meistara…
drošvien to visu darīšu ziemas sezonā kopā ar ikgadējo apkopi un ziemā ZZK servisam ir 50% atlaide…
vēl 2 jaut:
Vai ZZK uz vietas pārdod hidrauliskās DB un ratus, un vai cenas ir adekvātas? (nu vai man viss sanāks pa piem 300ls?(neskaitot pašas servisa izmaksas))
2.) ZZK meistari būs ar mieru uzlikt tās bremzes un ratus ja detaļas pirktas citā veikalā? (nu es atnāku, iedodu viņiem DB un ratus un lai viņi liek kopā)
Dzelzavas ielas ZZK manīju tikai dārgā gala ratus (sākot ar 300 un uz augšu), bet varbūt ir arī lētāki. un ja kādā servisā atsakās likt Tevis atnestās detaļas, tad turies no tā servisa pa gabalu :)
Jā, Dzelzavas ZZK rati priekš DB tikai daži pieejami, un nav lētākie.
Ja Tev, Eduardinio, jau ir sakarīgi rati (normāli aploki), tad lētākais un nomainīt rumbas.
P.S. Par DB pret V-B … Visā forumā par to domas dalās. Ieguldījums naudā (vairāki simti lašu) pret ieguvumu sajūtās (nečīks slapjā laikā un pirkstiem vieglāk). Tas atkarīgs no katra gaumes un maka. Un kā rakstīja Lauva, jautājums - ko ar to panāks. Diez vai DB pēkšņi uzlabos uzrāvienu un vidējo distances ātrumu :)))))
Dažas DB čīkst gan, un ļoti nejauki, tieši slapjā laikā. Protams, ne visas, bet konkrētu modeli nenosaukšu, lai nebūtu antireklāma :D
ņem vērā vēlvienu faktoru, ja esi cilvēks, kam vajag to visu servisā salikt, tad arī regulēt Tev tās bremzes vajadzēs servisā, mainīt klučus un visas apkopes veikt servisā, maksājot par to naudu (vai arī par otro mērķi izvirzi iemācīties to visu darīt pats).