Truvativ GXP brīvkustības

Liekot kopā jauno riteni esmu saskāries ar problēmu, pie vainas Truvativ Giga X Pipe BB.
Pēc klaņu uzskrūvēšanas ir jūtama klaņu kustēšanās (ne tikai mīšanās virzienā:). Pamācībā rakstīts, ka tas ir ok, vienkārši klaņus jānoņem nost klaņi, uz ass jāuzklāj papildus eļļa un jāskrūvē kopā (šo procedūru jāveic vairākas reizes, līdz starp asi un gultņiem ir vienmērīgs slānis eļļas un nav nekādu brīvkustību).
Vakar noskaidroju, ko nozīmē atkal un atkal skrūvēt klaņus nost un klāt, bet minimāla brīvkustība saglabājas.
Varbūt kādam ir padoms šīs problēmas novēršanā? Varbūt tā pazūd pati no sevis (kaut arī neesmu par to tik pārliecināts).

P.S lūdzu bez asprātībām, ka neesmu kārtīgi pieskrūvējis klaņus utml.

Tev kreisais klanis kustas vai abi reizē? Ja tikai kreisais - pārbaudi uz mehāniskiem defektiem, ja abi - pārliecinies vai ass ir līdz galam cauri (gumijas āmurs var palīdzēt)

Abi reizē. Ir tā, ka ass ieiet savā vietā un nofiksējas (ārā var dabūt tikai ar zināmu piepūli), bet, neskatoties uz to, ir brīvkustības.

…vai vispār nebūtu jābūt tā, ka saskaršanās vietā centra ass (“truba”) - gultnis nekāda brīvkustība nedrīkstētu būt? katrā ziņā nopietnam ražotājam, kāds ir Truvativ, asij vajadzētu iegulties gultņos precīzi, un pašos gultņos nekādai kustībai arī nevajadzētu būt - pie noteikuma, ka tie nav nobraukti…

p.s. katrā ziņā ir grūti izprotams, kāpēc ražotājs norādījis, lai papildus eļļotu - manās skaidās nekādīgi nelīmējas kopā, kā eļļas/smēra daudzumam/mazumam vajadzētu ietekmēt brīvkustību… dīvaini…

nez cik gadus braucu ar identisku BB, un nekāda brīvkustība nav novērota. varbūt nav pareizais daudzums speiseru starp čaškām un rāmi salikti?

Tikko vēlreiz izjaucu, saeļļoju un tā sirsnīgāk iesitu pa klani ar zobratiem, lai ass ir pilnībā līdz galam. Ir ok un viss strādā uz “tip top”. Vaina bija līkajos pirkstos:D

P.S vienkārši pirmo reizi ar pīpi uz jumta, paļdis par padomu