Ir publicēti starta protokoli,iespējams ka nepilnīgi, jo man nācās piezvanīt lai ieliek šajā protokolā.
Jautājums zinošākajiem. Vai tiešām Eropas čempionātā piedalīsies tikai 33 dalībnieki, no tiem 13 no Latvijas.
P.s. pašlaik protokolā kopā no Latvijas ir aptuveni 250 dalībnieki.
Pieteikšanās Tartu MTB maratonam joprojām turpinās, ir beigusies lētā pieteišanās.
Pie starta protokola igauņu un angļu valodās ir pierakstīts, ka tur ir iekļauti tikai tie kas pieteikušies internetā, bet nav tie kas pieteikušies uz vietas viņu ofisā un Hawai Ekspress veikalos.
p.s. Braukšu sesto reizi un latviešu vienmēr ir bijis daudz, otrajā vietā uzreiz aiz igauņiem.
No iepriekšējo gadu forumiem tāpat netapa skaidrs par nokļūšanu uz autostāvietu.
Cik saprotu, tad Tartu maratonam ar pašu pilsētu Tartu ir mazs sakars. Starts ir Otepē, finišs ir Elvā.
Ja mašīna paliek Otepē, tad kā var no Elvas tikt atpakaļ uz Otepi (vai ir bezmaksas transports, vai labāk no Latvijas vest līdzi kādu šoferīti, kas atbrauc uz Elvu vai kā citādi.)
Kāda ir Jūsu pieredze. Šogad ar draugiem domājam startēt pirmo reizi.
Organizātori nodrošina gan sausu maiņas drēbju nogādi finišā,kā arī dalībnieka un velosipēda atgādāšanu atpakaļ uz Otepi. Esam ganizmantojuši orgu piedāvātos pakalpojumus,gan arī ir bijis cilvēks līdzi kas pārdzen transportu no Otepes uz Elvu.
Cik agri ir jāceļas, lai aizdzītu auto uz Elvu , un ar velo paspētu pirms 9 iem uz startu ? Manuprāt ērtāk ir izmantot orgu transportu atpakaļceļam uz Otepaa. Finišā ir viss kas nepieciešams ieskaitot dušas.
izskatās, ka būs dažas brīvas vietas mūs transportā. Tā ka, ja ir interese, tad var pievienoties. Plānojas braukt iepriekšējā vakarā un palikt pa nakti Valkas rajonā!
Iepriekšējā gadā izmantoju organizātoru transportu. Raizēm nav pamata. Kādi 200m no finiša zonas gaidīs autobuss un smagā mašīna riteņu transportēšanai. Glavenais nesajaukt autobusa braukšanas galapunktu, jo ne visi autobusi brauc atpakaļ uz Otepi.
nez, skatoties uz to smago mašīnu, kaut kā galīgi negribas ievietot tur savu velosipēdu… mēs līdz šim kaut kā veiksmīgi esam saorganizējuši pirms starta aizvest mašīnas uz finišu un atpakaļ uz startu pašiem attransportēties ar kādu citu auto
Ja nepatīk smagais tad jau var tikai šoferītis ar autobusu aizbraukt uz Otepi pēc sava transporta un pārējie viņu pēc tam sagaida Elvā. Ja vēl noorganizē ka šoferītis ir ātrākais no kompānijas tad tā gaidīšana ir vēl mazāka.
tajā smagajā tiem veļukiem nav ne vainas. vairākus gadus jau esmu tur licis un viss kārtībā. ja vēlies, pats vari iekāpt un nolikt kā gribi. atpakaļ autobuss arī ir elegants un ja ir mazliet nogurums, var mazliet iesnausties. viss tur ir ļoti labā kavliatātē noorganizēts. tiekamies tur
Es vienmēr sievu ņemu līdzi, kas pārbrauc manšīnu. Toties čoms pagājušo gadu pēc finiša ripināja atpakaļ uz Otepi atsildoties. Pa taisno pa asfaltu kādi 30 km sanāk.
Par trasi - kārtīgi gāžama. Nekādu dižo kāpumu vai nobraucienu nav. Grants un meža/lauku ceļi. Ja startē no beigu koridoriem tad pirmos 20-30 km būs jābrauc kā pilnā trolejbusā un apdzīt kādu būs pagrūti. Par trasi var spriest pēc tā, ka pagājušo gadu uzvarētājam (Jaan Kirsipuu) vidējais ātrums bija 32.9 km/h Ātrākajam no Latvijas (Normunds Zviedris) bija 32.5 km/h salīdzinot ar pēdējo SEB, kur viņam bija 30.1 km/h par 25 km īsākā distancē.