Protams lietots. Pārjaucu, samainīju dilušās detaļas, sasmērēju, sakopu un braucu. Esmu patīkami pārsteigts par gaitu.
Ir tā, ka mans svars ir ap 125 + tupeles un kloze :) augums 190.
Vēlējos spečukiem pavaicāt, vai neesmu par smagu tādam, ņemsim vērā to, ka svars jau samazinās pamazām:)
Būs jau vēl visādi jautājumi, piemēram kādu ķedi man iegādāt, vecai bik tā ka pa lielu lufte un bija rūsaina.
Turpināšu, mans braukšanas stils ir ātrs, pamatā pilsēta 70% asfalts, 15% bruģis, 5% bedrains asfalts, 10% jūrmala, nu kaut kā tā. Braucu dienā ap 20km, centīšos ar laiku vairāk.
Jājautā, kam tu nopirki to velo? Aizbraukt pēc piena? Atstāt iespaidu uz gājējiem? Nokaitināt autovadītājus? Sacensības? Veseslīgs dzīvesveids? Nav naudas travajam?
Kāpēc čakarēties ar ēbreju? Riepas pērc jebkurā LV velo veikalā.
Ķēdi tev arī nav jāzina kādu tev pirkt, tāpat pats nenomainīsi. Veloveikalā tev ņems un nomainīs uz pareizo.
Un vispār, kāpēc tu esi iedomājies, ka interneta komentētāji būs gudrāki un galvenais noderīgāki, tavās vienkāršajās problēmās, par specializēta veikala pārdevējiem?
Paldies par padomiem, kaut kas jau noder ar :)
Ķēdi nupat nopirku, kā sacīt specializētajā veikalā Ls9.00 KMC Z8 RB. Ieteica, bet ja nederēšot, lai ar visu velo uz bodi prom :(
Riepas no Taurenis linka man neder, jo 26, bet manam ir 28".
Paskaidrojiet man muļķim, kamdēļ neder gaisa eļļas dakša?
Uz doto brīdi ir tā: Uzsēžu uz velo, dakša iesēžas par 2/3. Braucot pa nelīdzenu ceļu tā strādā, bet nedaudz un jūtu, ka ir pacieta. Man bij doma, ka gaisenieci varēšu pēc sava svara piepumpēt cik nepieciešams, ja es kļūdos palabojiet.
Braucu ar citu tehniku ar, un tai amortizāciju vēlams noregulēt ar pilno ekipējumu tā, lai iesēžas tikai 1/3 līdz max 1/2. Tad vai ir atšķirība mo un velo amortizācijas iestatījumi?
Labi, ja paliekam pie oriģinālās dakšas Hidr.+atspere, varbūt nomainīt atsperi, ķip cietāku?
Gaisiniece dakša tev izmaksās sākot no 150 Ls uz augšu, turklāt no rokas pērkot, nevis veikalā. Jāpievērš arī uzmanība ražotāja ieteiktajam braucēja svara ierobežojumam.
Kur tās gaisenieces meklēt? un kā man zināt, vai GT modelim un bremzēm tā derēs, kam jāpievērš uzmanība? Ls150 padārgi gan, bet ja līdz simtam, tad varbūt ir to vērts?
Kreisajā pusē, linkā, nospied 28" un būs tev citas riepas :)
[quote=Cloud]Paldies par padomiem, kaut kas jau noder ar :)
Ķēdi nupat nopirku, kā sacīt specializētajā veikalā Ls9.00 KMC Z8 RB. Ieteica, bet ja nederēšot, lai ar visu velo uz bodi prom :(
Riepas no Taurenis linka man neder, jo 26, bet manam ir 28".
Paskaidrojiet man muļķim, kamdēļ neder gaisa eļļas dakša?
Uz doto brīdi ir tā: Uzsēžu uz velo, dakša iesēžas par 2/3. Braucot pa nelīdzenu ceļu tā strādā, bet nedaudz un jūtu, ka ir pacieta. Man bij doma, ka gaisenieci varēšu pēc sava svara piepumpēt cik nepieciešams, ja es kļūdos palabojiet.
Braucu ar citu tehniku ar, un tai amortizāciju vēlams noregulēt ar pilno ekipējumu tā, lai iesēžas tikai 1/3 līdz max 1/2. Tad vai ir atšķirība mo un velo amortizācijas iestatījumi?
Labi, ja paliekam pie oriģinālās dakšas Hidr.+atspere, varbūt nomainīt atsperi, ķip cietāku?[/quote]
Tev vajag daksu uz 28" riteniem, kas ir diezgan nereali, nav jegas, tada velo grust ieksa naudu, un likt gaisinieci daksu uz Ls 150…ka minimums (ka jau te mineja), uzliec normalu cieto, un pamazam kraj naudu citam velo…vismaz ar 3 x 9 sistemu. Ja zini anglu valodu, pamekle neta rakstus…ievadi gugle “Fork for heavy riders” un palasi, ko citi saka…laba daksa tavam svaram, maksa kadus Ls 200 un uz augsu…
Nu re, kā sanāca:) KKTK ieteica griezties tikai pie “specializēta veikala pārdevējiem” :) Ko arī izdarīju pērkot ķēdi. SVP ieteica ķēdi pēc jautājumiem, kas par kaseti, cik ātrumu?
Vakar uzliku jauno KMC Z8 RB, un regulējot smalki uz abām pusēm, vienalga pie slodzes lec pāri, vai uz vienu, vai otru pusi :)
Lai arī vecā bija paļurkāta, bet lekt, kaut kur, pat nebija viņai prātā. Nebija pie rokas bīdmērs, bet jaunā šķita mazliet platāka.
Pie cilvēkiem ir jāvēršas, nevis jāgriežas, citādi noreibsi :D
Es jau gribēju tev rakstīt, ka ķēdes maiņa problēmas var tikai palielināt, bet noslinkoju. Tātad, ja maina ķēdi tad ir ļoti liela varbūtība, ka būs padiluši zobrati un ķēde lēks tiem pāri. Tad arī nodilušie zobrati arī jāmaina.
Ja kā saki, ka nevar precīzi noregulēt, tad iespējams ķēdes spriegotāja rullīši izdiluši, vai spriegotāja trosīte labi neslīd apvalkā. Daduz variantu. Jāska kā Vanagam - labs meistars itin ātri visu ieraudzīs, izstāstīs un salabos, bet te internetā tikai tērēsim laiku.
[quote=KKTK]Pie cilvēkiem ir jāvēršas, nevis jāgriežas, citādi noreibsi :D
Es jau gribēju tev rakstīt, ka ķēdes maiņa problēmas var tikai palielināt, bet noslinkoju. Tātad, ja maina ķēdi tad ir ļoti liela varbūtība, ka būs padiluši zobrati un ķēde lēks tiem pāri. Tad arī nodilušie zobrati arī jāmaina.
Ja kā saki, ka nevar precīzi noregulēt, tad iespējams ķēdes spriegotāja rullīši izdiluši, vai spriegotāja trosīte labi neslīd apvalkā. Daduz variantu. Jāska kā Vanagam - labs meistars itin ātri visu ieraudzīs, izstāstīs un salabos, bet te internetā tikai tērēsim laiku.[/quote]
Nu jā, jāvēršas :)
Trosīte nesprūst - sasmērēju pirms montēju atpakaļ.
Rullīši tieši tā pat, nodilumu pat nemana.
Zobrati, ir pat kā jauni, nodilums niecīgs, tik daudz sajēga šķiet man ir :)
Kā jau teicu, nav man vanaga acss, bet izskatījās, ka jaunās ķēdes posms ir pa platu, salīdzinot ar veco.
Pirmdien nesīšu ķēdi atpakaļ, lai tie domā ko tirgo, izrādās universāls, nevienmēr der visam.
:) Neesmu spečuks, bet tik daudz nu esmu izkodis, ka ir dažādas sistēmas un katrai sistēmai ir saderība ar ķēdēm, žēl tikai, ka par vēlu izkodu :)
Ir dažādi ķēžu platumi, un man nav paveicies ar velo-hibrīdu, kasete ir šaurā:(