Svars XTR-07 komponentēm.

Tiem kuri plāno nākamsezon pāriet uz jauno iks-tē-er, var ieskatīties, ko kas sver: http://www.sicklines.com/2006/08/30/2007-shimano-xtr-weights-2/
Man jau liekas ka praktiski nav atšķirību (svarā) no vecā 03 gada versijas.

Jaa, svari aptuveni tur pat.

Cik esmu pētījis bildēs stūres un zobratu pārslēdzējus, šķiet ka ievērojami stingrāki būs, ātrāk slēgsies, ta jau redzēs…

Galīgi nav viegls, vismaz šīs detaļas, kas ir nosvērtas! Pak slēdzis ar ir saglabājis vecā slēdža svaru!

Kur palicis Karlux, kas agrāk piedeva dzīvinošu asumu diskusijām par detaļu svariem?..

Sezonas sākumā man radās doma ka vajadzētu k-kā atvieglot pedāļus. Tātad ja izvēle paliek pie SPD, tad kā starta punkts ir jāņem 540 (354 gr. pāris). Uzreiz rodas aizdomas ka ieliekot Ti asi svaru varētu ievērojami samazināt. Par donoru kalpoja K2-Girvin magnija pedāļi ar Ti asi (vecais SPD). Nedaudz pamērot un analizējot 540 konstrukciju kļuva skaidrs, ka Shimano koniskie gultnīši ar Ti asi nav realizējami. Tika pieņemts lēmums aizvietot tos ar 3!!! slēgtajiem gultnīšiem. Noteikti pietiktu arī ar diviem, taču tad būtu jādomā par distanceri, tāpēc vienkāršāk un arī drošāk bija ielikt trīs (vienu otram blakus). Konstrukcija sevi ir attaisnojusi, visas sezonas garumā darbojas perfekti. Kā tas izkatās uz jaunā XTR fōna, var redzēt bildē:

vai vēl kaut kur var dabūt K2-Girvin magnija pedāļus ar Ti asi? Arī es viņus gribu uztaisīt par donoru!

ieguvums 4 grami, bet čakars neizmērojams :)

jautājums ir par cenu… a pačakarēties šad tad man patīk! :)

Lai gan nākamgad doma ir pāriet uz Speedplay pedāļiem!

Ieguvums ir 20 grami uz katru pedāli, jo sākām tak ar 540 modeli. Otrs daudz lielāks ieguvums ir tas kā tas pedālis superīgi griežas, to ar vārdiem ir grūti izteikt. 540 vai 520 pēc neilga laiciņa sāk ļurkāties un tad tie konusi ir jāpievelk. Ja to laicīgi neizdara, tad tur arī pievelkot saglabājas tāda ne pārāk gluda rotācija, regulāri k-kāda smēre tur jādabon iekšā (jo tur viss ir vaļējs un netīrumiem šķēršļu nav).

p.s. galu beigās ir vieglāks par oriģinālo “rītdienas” SPD koncepcijas pedāli.

manā gadījumā ar finansiālo ieguldījumu viss bija kārtībā:

  1. 540 pedāļi (viena ass salauzta) - 17,50 Ls
  2. K2-Girvin pedāļi (stipri izļurkāti) - 15 Ls
  3. slēgtie gultņi 6 gab. x 0,90 Ls - 5,40 Ls

kopā 37,90 Ls (virpoju un montēju pats, tas nav samaksājams 8))

a jaunie XTR nāk pa kādi 60Ls

Ā un vēl es palielināju ofsetu par 1 mm, Arkādijs to panāk ieliekot paplāksni starp ped.un klani, manā konstrukcijā tas ir jau pedālī iekšā.

baigi smalki sanaacis :)
bet par netiirumiem origjinaalajaa konstrukcijaa nepiekriitu- bliiveejums ir labs, un kostrukcija nosaka to, ka ieliekot pareizo daudzumu smeeres (vairaak kaa shimano liek) saskruuveejot kopaa liekaa smeere tiek iespiesta pedaalja centraa ( nu kaadi paaris grami lieki tur sanaaks :) ) un netiirumiem vispirms jaatiek cauri shai smeeres barjerai, nerunaajot nemaz par to, ka gultnji peld smeeree.
0% probleemu jau 2 gadus.
ja pievelk uzreiz jaunus, ar pareizu speeku, veelaak varbuut tikai peec gada ir jaalien iekshaa paarvilkt.
man vienam pedaalim bija jaalien, otram ne.

a ofsets man nepatiik, liikumos pedaalis pret akmenjim/celmiem dauzaas.

Runājot par pedāļiem un svaru būtu intersanti zināt, kāpēc jūs nelietoiet Crank Brothers produktus, piemēram?

kalashknjikovs pret M16.

uzticami un leeti pret neizturiigi, nikjiigi un daargi.

M540 iznjemot svaru, nav neviena cita miinusa. un svars ir vismaz ok, ja ne labs.

Tad nu gaidam paplašinātu izklāstu no Fubar, par to cik niķīgi un neizturīgi ir CrankBrothers, lai es varētu oponēt, dārgi gan - piekrītu.

Mani piemēram attur cena un tas ka kurpēm dzelži nav savietojami ar SPD, jo pārējiem ir shimas ped.

Tartu maratonā uz starta stāvēju blakus J.Priževoitam, skatos viņam Cranki. Prasu nu kā, viņš atbild ļoti labi tikai neizturīgi. Skatos viņam katram ped. pa vienam zariņam nolauzts. Itkā nekur neesot piesitis, bet tomēr fakts. Cik tā ir Cranku problēma es nezinu, varbūt gadījums.

par 2007.gada XTR: izskatās ka svaru ir izdevies nomest tikai klaņiem kas ir reāli par 30 gramiem vieglāki, iepriekšējie / tagadējie sver 813gr.

Par Crank Brothers:
Lietojot šo sezonu neesmu piefiksējis nevienu mīnusu (-), tikai plusi (+): dubļos precīzi tāpat kā sausā laikā - perfekti.
Gultņu nav, un var oponēt ka tas ir slikti, bet es saku ka tas ir notiekti labāk - regulāri ar īpašu štuceri iespied iekšā jaunu smēru (ar to pašu veco un visus sūdus izspiežot ārā) un kad bukses nokalpos CRC pasūti jaunu remonta komplektu.
Svars, protams, ārpus konkurences.

Es gan ieteiktu vairāk braukt ar to kas patīk/var atļauties un mazāk d****/ iedziļināties kas “lācītim vēderā”, jo no tā vien ātrāks nepaliksi.

Arī es esmu redējis bildes ar aplauztiem zariņiem, bet visās gildēs bija lētākais modelis, kas būtiski atšķiras no visas pārējās saimes.