Super vieglā kassete un ķēde

Ebay-ā uzdūros uz šādu kaseti:

http://cgi.ebay.com/New-08-Cycle-King-Ti-Cassette-11-32T-177g-fit-XTR-M970_W0QQitemZ220284744735QQihZ012QQcategoryZ42328QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

~50 grami vieglāka par XTR kaseti

un ķēdi:

http://cgi.ebay.de/KMC-X-9-SL-Gold-XTR-XT-X-O-X-9-kompatibel_W0QQitemZ140267090470QQcmdZViewItem?hash=item140267090470&_trkparms=39%3A1|66%3A2|65%3A3|240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14

~50 grami vieglakā par XTR/Duraace ķēdi

Vai ir vērts “saspringt” uz šādu pirkumu, jeb neatmaksājas pēc kvalitātes un savietojamības ar shimano vai sram produkciju?

jaunā duraace ķēde būs pa 20g vieglāka, un 2x lētāka nekā tavējā linkā… protams, tā nav pārklāta ar titānu, ber tomēr (un neticu, ka tas pārklājums izturēs ilgi dubļus).

KMC var nopirk šeit pat iekš Burusporta. Es pats braucu ar X9 bet ne super light. Neko ārkārtīgi sliktu vai labu nevaru teikt. Ņemot vērā MTB specifiku ķēdes neiet ilgi un manā skatījumā investīcijas super vieglajās ķēdēs nav diez ko racionālas, bet tas protams atkarīgs no maciņa un vēlēšanās. Arī zelta efekts lēnām sāk pazust pēc 500km… :)

Piekrītu 19, es arī divas X9 šosezon esmu nobraucis, PC991, DuraAce, HG93 subjektīvi liekas labākas un izturīgākas.
Bet svars un zelts…:)

Tevis atklātās daļas ir īstas un reālas sacensību inventāra komponentes, parasti ar šādām ikdienā un treniņos nebrauc, izņemot pataloģiskos vācu un austriešu amatieru sportistu gadījumus. Uzliek kopā ar (ūber)ratiem sacensību dienā.
Pats esmu nobraucis pa vienai no KMC (zelta un superlight) ķēdēm un vienu superduper alumūnija kaseti uz 30T (139gr.) Pēc pieredzes varu apstiprināt tikai augstāk rakstīto, jo man 9ātrumu šimano duraace nekalpo ilgāk par 900km, KMC par 20-25% vēl mazāk, bet attiecīgi arī par šiem pašiem % arī vieglāka. cena, ja labi pameklē, neatšķiras.
Ar CycleKing kasetēm darīšna nav bijusi, ja, kauvai daļēji ir nozagtas un izmantotas šimano tehnoloģijas tad visam ir jābūt kārtībā, un atšķirību nevajadzētu just, izņemot atšķirību maksāšanas brīdī…
Savu aluminija kaseti(EUR 149,-) nobraucu 2ās gonkās, neizmantojot ārpus sacensībām, nosolījos vairs uz grābekļa nekāpt.

Ja šāda līmeņa daļas tiek liktas virsū parastam veikala komplektācijas ritenim, tad tas ir tas pats kas bāzes modeļa auto uzlikt izpūtēja uzliku, - pats vadītājs zin un viņam patīk, labuma nekāda!, lai no šādām investīcijām būtu ieguvējs visam jābūt attiecīgi piemeklētam, gan attiecībā uz velo daļām, gan arī uz sirdi un plaušām.

[quote=kacs]Tevis atklātās daļas ir īstas un reālas sacensību inventāra komponentes, parasti ar šādām ikdienā un treniņos nebrauc, izņemot pataloģiskos vācu un austriešu amatieru sportistu gadījumus. Uzliek kopā ar (ūber)ratiem sacensību dienā.
lai no šādām investīcijām būtu ieguvējs visam jābūt attiecīgi piemeklētam, gan attiecībā uz velo daļām, gan arī uz sirdi un plaušām.[/quote]
Nepiekrītu, ka vieglās ķēdes um kasetes lieto tikai sacensībās. KMC x10sl ķēde (tāpat kā vieglie klaņi, bremzes u.t.t.) ir ļoti populāra “vieglo velosipēdu” īpašnieku vidū. Viņi tās lieto ikdienā.
P.S. piezīme par sirdi un plaušām no moderātora puses maigi izsakoties nekorekta

iesaku pamēģināt Wippermann ķēdes, domāju ka nenožēlosiet, es ar 10 ātrumu ķēdi nominu ~4 tūkatošaus ar šoswjnieku.

Kāpēc nekorekta? Un cik tad mums LV ir to Weight Weenies braucēju (kuri tās izmanto parasti)?

vari arī ko pateikt par 9speed ar teflona pārklājumu?
http://www.bikesbaltic.com/product_info.php?cPath=63_126&products_id=702

Nedomāju ka kādam ir kāda darīšana gar cita cilvēka veselības vai fiziskās sagatavotības stāvokli. Kāds tam sakars ar ķēdi vai kaseti?
P.S. cikt tad ir to braucēju? Ceru, ka tādu kļūs arvien vairāk.

[quote=Barts]vari arī ko pateikt par 9speed ar teflona pārklājumu?
http://www.bikesbaltic.com/product_info.php?cPath=63_126&products_id=702[/quote]
Labs variants, tikai cena šobrīd tāda nepievilcīga … kā arī laba lieta ir connex links, kas nāk komplektā ar ķēdi … runājot par to teflonu, tas pārāk ilgi braucot pa dubļiem utt. neturēsies, man šobrīd ar to nobraukti ~ 500 km un jau vietām tas nonācis nost pie visa tā, ka pārsvarā braucu pa šoseju un granti …

  1. jautājumi:

  2. jautājums KACAM:

Tu uzskaitīji vairākus “mīnusus”, bet vai joprojām ar tām brauc un turpināsi braukt, jeb pāriesi uz “lētākajām” dura-ace/xtr?

  1. jautājums 19-am

Vai tās ir pieejamas Burusportā? Ja ir, tad konkrēti kurā?

Vai tad braukt ar vieglu (labu, dārgu) velo drīkst tikai protūres braucēji. kas tur slikts, ja cilvēkam ir labs velo? Un kādreiz padomā, ka var būt vājš braucējs ne savas vainas dēļ. Varbūt viņš negrib visu savu brīvo laiku pavadīt treniņos, varbūt nevar, varbūt nedrīkst. Varbūt viņam nav paveicies ar gēniem un viņš nekad nebūs spēcīgs braucējs. Ja viņš grib braukt ar labu velo, lai brauc. Kāda tev gar to daļa?

[quote=ritenbraucejs][quote=kacs]Tevis atklātās daļas ir īstas un reālas sacensību inventāra komponentes, parasti ar šādām ikdienā un treniņos nebrauc, izņemot pataloģiskos vācu un austriešu amatieru sportistu gadījumus. Uzliek kopā ar (ūber)ratiem sacensību dienā.
lai no šādām investīcijām būtu ieguvējs visam jābūt attiecīgi piemeklētam, gan attiecībā uz velo daļām, gan arī uz sirdi un plaušām.[/quote]
Nepiekrītu, ka vieglās ķēdes um kasetes lieto tikai sacensībās. KMC x10sl ķēde (tāpat kā vieglie klaņi, bremzes u.t.t.) ir ļoti populāra “vieglo velosipēdu” īpašnieku vidū. Viņi tās lieto ikdienā.
P.S. piezīme par sirdi un plaušām no moderātora puses maigi izsakoties nekorekta[/quote]
Par WW un vieglo velo transmisijas un ripojošo daļu lietošanu ikdienā es rakstīju lietojot apzīmējumu “parasti”, neierobežotu finansu līdzekļu un vēl pāris gadījumos tos noteikti var lietot ikdienā, it sevišķi ja trenējas 2-3* nedēļā, labā laikā, pa asfaltu, cerams saprati.

Man ir nepieciešams lai riteņbraucējs man paplašinātā teikumā paskaidrotu kas manā piezīmē par vieglo detaļu un sportista sagatavotību ir nekorekts ,ja runa iet par ieguvumiem no investīcijām.

lasi riteņbraucēja ziņu 10:53:37

[quote=scott]jautājums KACAM:

Tu uzskaitīji vairākus “mīnusus”, bet vai joprojām ar tām brauc un turpināsi braukt, jeb pāriesi uz “lētākajām” dura-ace/xtr?[/quote]
Šī, no inventāra izvēles viedokļa šī sezona bija praktiska un racionāla. Šosezon bija ļoti liels, ar sacensību riteni, noripināto km īpatsvars, jo 1mo sezonu man nebija šosejas riteņa, tāpēc visu sezonu braucu ar šimano xtr, 2 kasetes, 3* slīpētas un 5as ķēdes nolietotas līdz 0.7
Pie citiem apstākļiem lietotu vieglākus.

Reāls gadījums no dzīves. Šovasar vienam velotūrsitam no Dobeles pirms došanās uz Grieķiju tika uzlikta Connex (tas pats Wippermann) 8 ātrumu ķēde. Atbraucot atpakaļ tika nomērīts kēdes izstiepums, kurš, ticat vai nē, pēc 2800 km pa lietu, kalniem, sauli ar smagām somām …, bija 0%.
Protams, ka Connex ķēdes nav un nevar būt lētas, bet parēķinot investīcijas uz nobrauktiem kilometriem un priekšlaicīgi nesabendētām kasētēm cena vairs neliksies nesamērīgi liela, bet gan adekvāta.
Plus vēl ja pieminētais Connex Links, tiecaamas slēgšānās īpašības un ķīmiskā galvanizācija (Wipperman vienīgie ķēdes pārklāšanai ar Niķeli veic krietni dārgāko ķīmiskās galvanizācijas procesu. Visi pārējie ražotāji izmanto karsto galvanizāciju, kas nozīmē, ka ķēde pēc rūdīšanas tiek vēlreiz pakļauta temperatūras svārstībām).

neticu. ak jā, tieši 0%? mērīšanai tika izmantota astrālās projekcijas metode?

neticu. ak jā, tieši 0%? mērīšanai tika izmantota astrālās projekcijas metode?[/quote]
Pat jaunai ķēdei ir 0,1 - 0,25%

neticu. ak jā, tieši 0%? mērīšanai tika izmantota astrālās projekcijas metode?[/quote]
Nezinu par astrālām projekcijas metodēm, bet saku ko man teica cilvēks, kurš pats to visu darīja. Laipni lūgti Jelgavas veikalā Experts pajatāt pašiem cilvēkiem, lai nebūtu viena tante teica gadījums.