Laikā, kad tiek runāts par Latvijas velo ražošanas tradīciju atdzimšanu, nepelnīti aizmirsta ir tautā iemīļotā Spārīte. To tagad ražo “SIA Velo Machine”. Atšķirībā no Ērenpreisa, visas detaļas ir ražotas ES. http://velomachine.lv/jaunumi/
Arī slavējams projekts!
konstrukcija izskatās tikpat stulba kā bērnībā, viss uz buksēm :(. Vai nedaudz griežas vai nenormāli kustās :)
Uz keramiskajiem gultņiem vajadzēja?.. Transmisija prasās pēc diferenciāļa ar bloķēšanas mēlīti uz stūres:)
Labi, ka normālu dakšu uzlikuši. Padomju ražojuma dakšai zari bija plakandzelži, kas pie kroņa mēdza locīties.
O jā, klasiskā piedziņa rullē :)
Bet, ja nopietni, spārītei tas piedziņas veidz jēdzīgāks, t.i. ne tā kā uz priekšējā rata, kurš vēl stūrējas.
Dizainu jau varēja nedaudz atjaunināt, bik tāds psihodēlisks izskatās.
Arī sēdeklis varēja būt ērtāks, ar kādu muguras balstu vēl varbūt.
Bet tā pat izskatās, ka kādam bija kaut kur glabājušās visas vecās iekārtas, un tagad atkal tiks liktas lietā.
ŪŪ atceros to dampi un tantes milzīgā dzīvokļa tumšos koridorus. Cik gonkas tur netika ar šito piedzīvotas. (Nu ar veco variantu protams, kādus 20 gadus atpakaļ)
-
-
- :D
-
Interesanti vai detaļas ir saderīgas un dabūjamas? Interesēja klaņi - tur tiešām tā buksīšu sistēma ir glīgi izļodzījusies…
wow, žēl, ka šāds projekts nebija kādus piecus gadus atpakaļ uzsākts
Normāls braucamais. Noteikti labāks par mazajiem ķīniešu radiatoriņiem ar pieskrūvējamajiem ritentiņiem vai plastmasas trīsriteņiem.
Šitā turpinot, pēc gadiem desmit nevis ķīnieši eksportēs velosipēdus uz Latviju, bet importēs no Latvijas ;)
Es laukos arī tādu vienu nolauzu, ja paaudzies biju, t.i. nebija jau ķēde, pēdāļi arī laikam vairs nebija, tad ar vienu kāju nostājas uz aizmugurējās ass, ar otru atsperās, un tad pa vienu ceriņkrūmu bija tipa trase. Bija diezgan jautrs pasākums, “sānslīdes” ieskaitot.
Es laukos arī tādu vienu nolauzu, ja paaudzies biju, t.i. nebija jau ķēde, pēdāļi arī laikam vairs nebija, tad ar vienu kāju nostājas uz aizmugurējās ass, ar otru atsperās, un tad pa vienu ceriņkrūmu bija tipa trase. Bija diezgan jautrs pasākums, “sānslīdes” ieskaitot.[/quote]
Jā, ar šito varēja normali driftot, un pat divatā maukt. Viens pie stūres un otrs uz assītes :D Tie tik bija laiki. Tā kā brālēnam bija pedālu mašīnīte tad tur gāja valjā karsti. Un ja uz ričika bija divi piloti tad mašīnīti varēja izkost vienos vārtos :D
Prieks par “Spārītes” jaunajiem ražotājiem!
Es tikai tā subjektīvi, bet nu tos beņķus gan normālākus varējāt uzlikt, lai bērnam ērtāk… ;)
Man bija spārīte divritenis, tādu ar derētu atgriezt dzīvē ;)
Skaisti jau pec vella!!! Es tikai par ražošanu+++
Skaisti kā eksponāts ,bet tehniski pilnīgs sūds.
Vai Jūs visi šis idejas atbalstītāji paši braucat ar ukrainām,moskvīčiem un žiguļiem, mūziku klausaties spīdolā, kafiju maļat straumē un tā tālāk?
ja nē tad nafig bērniem likt mocīties!
Kad esmu laukos - peldēties braucu starp citu tieši ar ukrainu ;) Arī bērnam nav jāpiedalās sacensībās…
[quote=artis]
Skaisti kā eksponāts ,bet tehniski pilnīgs sūds.
Vai Jūs visi šis idejas atbalstītāji paši braucat ar ukrainām,moskvīčiem un žiguļiem, mūziku klausaties spīdolā, kafiju maļat straumē un tā tālāk?
ja nē tad nafig bērniem likt mocīties![/quote]
Nezinu, kas tev tur liekās tiks slikts, bet atceroties bērnību, Spārīte bija viena no labākajām lietām.
Skaisti kā eksponāts ,bet tehniski pilnīgs sūds.
Vai Jūs visi šis idejas atbalstītāji paši braucat ar ukrainām,moskvīčiem un žiguļiem, mūziku klausaties spīdolā, kafiju maļat straumē un tā tālāk?
ja nē tad nafig bērniem likt mocīties![/quote]
būtu tiesības brauktu ar žiguli,braukāju ar Ērenpreisu, to kas vecais un ražots Latvijā,ik pa laikam klausos mūziku platēs rrr ražojumā sakta, un sajūtas ir ekselentas!
Te nu atļaušos tev nepiekrist - bērni ļoti labprāt piedalās sacensībās.
Lai gan ļoti jau gribētos atbalstīt vietējo ražošanu, šobrīd piekritīšu artim - diemžēl tā spārīte ir noiets etaps (ar diezgan uzpūstu cenu, pateicoties zināmai ažiotāžai ap to dažā labā ģimenes portālā) un balstās uz vairuma vecāku nostaļģiskām bērnības atmiņām. Šobrīd mazajiem braucējiem ir lielas izvēles iespējas, kādu agrāk nebija.
Beidzot man ir iespēja būt ļaunam - tas velo ar to apgleznoto plastmasu izskatās pēc ķīnas krapa
Moš man tāpat kā tūninga kompānijas ieperk mašīnas un pārtaisa jāiepeērk Spārītes un jātaisa kičīgs tūnings
Varbūt kāds vēlās kļūt par pirmo/demonstrāciju versijas izstrādes klientu