kandavaa otrajaa aplii biju DIKTI saguris. piebraucot finisha kalninjam sagribeejaas iesleegt dakshai lokautu. izraadijaas ka lokauts bija jau iesleegts un vismaz divi pamatiigi nobraucieni taadaa veidaa paardziivoti. tad es tikai atcereejos, ka tajaa komaa iipashi neko nepiefikseejot, daksha likaas taada pacieta :) jaapiebilst ka man nepatiik lietot bremzes taados garshiigos nobraucienos kaadi nu tur bija.
taa kaa arii aizmuguree amiitis un MOTION CONTROL var sareguleet taa, ka uz lielaakiem tesieniem tomeer daksha straadaa,pats nenositos un dakshu arii nenobeidzu. vot taa.
bail pat domaat kas buutu bijis ar klasisku lokautu kaa SKAREB vai SID.
diezgan droshi ka sachakareeta daksha.
Tu aizmirsi tikai piebilst cik šis lockout maksā ;)
man gan naf ko saspringt, dakša vairs praktiski nestrādā…
ko maksā? neko - rebai un pilotam jau tas ir ieklauc cenā :)
Nekas nenotiek arī SID’am, pagājušogad Kandavas krosā pēdējos 3 apļus “nobraucu” ar aizslēgtu, un dakša strādā vel tagad, pēc finiša gan bija šoks un pārsteigums vienlaicīgi, ka nekas nav salauzts.
tā runā ka Sidiem nepatīkot 80+ kg braucēji…
fubar, pakomentē vai tiešām tas ūberlokauts nāca komplektā Rebai?
nu kaut vai Kaarlis ir dziivs piemeers ka 80+ brauceeji SIDus taa uzreiz gluzhi nenokauj. bet nu pats RS neiesaka un ir bezgala daudz gadiijumu, kad tieshaam arii kautkas saluuzt vai sachakareejaas.
SID ir smalks preciizs instruments bEZ izturiibas rezerves, paredzeets tikai tam kam paredzeets.
par SID lokautu-atkal jau Kaarlis ir iznjeemums, jo vispar jau tas ir labs veids kaa nokaut k-ko- aiztaisiit lokautu un bliezt DH.
tas “uuberlokauts” taadaa vai savaadaakaa izpildiijumaa naak uz visaam REBAaam. TEAM modelim naaak uz stuures, paareejos var apgreidot.
manupraat- ja lokauts nenaak uz stuures, var nebuut vispaar, jo nav laika kautkur tur taalu lejaa sniegties un taisiit valjaa/ciet.
ko es iipashi gribeetu atziimeet kaa labu esam, ir shii GATE funkcija.
var satjuunet lokautu taadu kaa gribaas- no pavisam cieta liidz taadam kaa STABLE PLATFORM, kas straadaa tikai uz sitieniem, bet nestraadaa uz pedaalju miishanu. tas ir eerti no aarpuses izdaraams, un ja ir veeleeshanaas,pat braukshanas laikaa var diezgan radikaali mainiit dakshas uzvediibu, jo arii kompresijas regulaators atrodas uz stuures (vienaa no lokauta izpildiijuma variantiem)
labi pastraadaats, RS.
Tik un tā IT uz manitou ir vienkārši fantastika! :)
ko Tu domāji ar “IT”?