smiltenes brigāde esot sagatavojusi sev kaut cik sakariigu tehniku…
:)
smiltenes brigāde esot sagatavojusi sev kaut cik sakariigu tehniku…
:)
Trase būs sagatavota atbilstoši šim modelim… TREki neiess ;) Vai tik šī bilde nav no izstādes Vācijā ?
Smiltene jau izsenis slavena ar spēcīgām ceļinieku tradīcijām. Runā, ka SEB trases asfaltēšanas darbi rit pilnā sparā. Tā kā smilteniešu tehnikas izvēla ir 100% pareiza.
Vienīgi žēl, ka konkurenti to uzoduši. Paspēs vēl pārorentēties līdz Smiltenes posmam (-:.
ko nozimee BH?
Par cik k latiem pārdodas?
Man pie kājas, vai tur ko asfaltē vai neasfaltē, vai kādam vajag šosejnieku, vai nē?
24.09.2006. uz turieni brauksu. … Tāpat kā 2004. un 2005. gadā .
Jautājums vietā. šeit izsmeļoša atbilde. teiksim tā, pirmatskaņojums LV.
BH (Beistegui Hermanos – brāļi Beistegui) tika dibināta 1907. , lai ražotu ieročus. Pēc Pirmā pasaules kara pieprasījums pēc ieročiem mazinājās, un uzņēmums meklēja citu produktu, lai nodrošinātu darbu mašīnām. Loģisks solis ieroču ražotājam bija pievērsties velosipēdu ražošanai, jo pamatlīnijās ieroču un velosipēdu ražošanas procesi ir ļoti līdzīgi: tie abi ietver metāla apstrādi un daudzu komponenšu salikšanu, lai izveidotu vienu bez kļūdām darbojošos mašīnu, kuru atšķirība ir tikai pielietojumā.
BH turpināja ražot divriteņus arī ģenerāļa Franko valdīšanas laikā. Šajā laikā, kad imports bija ierobežots, BH bija spiesta visas sastāvdaļas ražot uz vietas, kā rezultātā darbinieku skaits pieauga līdz 400 cilvēkiem.
Laikiem mainoties, darbinieku skaits ir samazinājies līdz aptuveni 100 cilvēkiem. Ražošanas process tagad ir modernizēts, un rāmji tiek iepirkti no īpaši izvēlētiem piegādātājiem, bet tos joprojām projektē BH R&D (izpētes un attīstības) komanda.
BH ir vienīgais zināmais velosipēdu ražotājs pasaulē, kuram pašam bija sava profesionāla riteņbraukšanas komanda. Šīs komandas riteņbraucēji saņēma algas, kā rūpnīcas štata darbinieki.
Šodien BH ir viens no lielākajiem velosipēdu ražotājiem D-Eiropā un gadā saražo vairāk nekā 150 000 velosipēdu.
BH ir pirmo Vuelta Espana sacensību uzvarētājs,
un arī šodien ar BH piegādā velosipēdus profesionāļu komandai „Astana ”, kuras līderis ir labi zināmais Tour de France medaļnieks Kazhstānas riteņbraucējs Aleksandrs Vinokurovs.
Sadarbībā ar profesionāļu komandu BH ir radījis pasaules mērogā unikālu projektu - BH Global Concept rāmi. Tas ir karbona rāmis, kuram nav savienojuma vietu, rāmis ar sēdekļa trubas augstumu gandrīz līdz sēdekļa augstumam, rāmis, kurā izmantota ekskluzīvā HVPs (Harmonic Vibration Profiles) tehnoloģija. Tas viss kopā nozīmē, ka ir radīts rāmis, kurā slodze tiek sadalīta harmoniski, augstas frekvences vibrācijas (rāmja noguruma cēlonis) efektīvi izkliedētas un kritiskie vērpes punkti praktiski novērsti, tā garantējot rāmja izturību.
Arī zemāka līmeņa velosipēdi, gan šosejas, krosa, gan kalnu izceļas ar izturīgiem rāmjiem, augstas kvalitātes komplektāciju, perfektu krāsojumu un vieglu svaru.
Cena LT 40 ap 3700 Ls. Bet šis ir pats dārgākais eksemplārs visā saimē. Nākošais
LT30 ar dura ace un parastākiem ratiem ap 1K mazāk.
LS, paldies par tik izsmeļošu izklāstu!
Šo gribēju pajautāt:
“BH ir vienīgais zināmais velosipēdu ražotājs pasaulē, kuram pašam bija sava profesionāla riteņbraukšanas komanda.”
Bet Bianchi, vismaz 50-os gados? Va tā nesaucās arī komanda, kurā Fausto Koppi uzvarēja divus vai trīs Tour de France? (1952.g. noteikti).
Par Bianchi tiešām nezinu, bet šī ir informācija no BH . Pieļauju, ka ir tas tiesa par Bianchi komandu. Bet jautājums vai sportisti bija rūpnīcas štata darbinieki, kā tas bija BH gadījumā?!
bet trasē tik līst un līst …
Es atradu, ka Tour de France uzvarētājiem komandas sāka rakstīt tikai krietni pēc 1952.g. Tomēr Fausto Koppi bija Bianchi no galvas līdz kājām - velo, krekliņš, pavadošās mašīnas. Štata darbinieks gan viņš nebija… Nabadziņam bija vārga veselība, imūnsistēma galīgi nestrādāja, viņš nomira no malārijas oda kodiena.
Žēl, ka tā. Bet arī tagad Bianchi ir atrodams, kā galvenais sponsors (kas nenozīmē, ka sportists ir Bianchi darbiieks, kā BH pirmsākumos) ar lielo uzrakstu uz krekla.
Vai tas jāsaprot, ka asfaltēšanas darbi tiek traucēti? Nebūs labi, ja nepaspēs uzklāt piķi un būs jākratās. Neatbilstība SEB formātam un baigais iekritiens Smiltenes komandai ar šo vareno tehniku(-:
smiltēnieši jau vienmēr formā . nākošgad zināmu iemeslu dēl būšot jauns sponsors " klondaika " , “trekisti” kaut kā neturot ;0
Tā ir tā Klondaika kur jūs pieņemat ogļhidrātus?
ja kādam interese šo sestdien varam parādīt trasi .
a ir kaut kas mainīts kopš pēdējās sezonas?
un cik daudz?
(jautāju, jo uz trases apskati 100% netikšu)
lielos vilcienos nekas, dažas sīkas nianses. Nākošgad nedaudz pamainīsim.
sīkas nianses = taciņas kur pa taisno nogriezt:)))