“nu trase tieshaam bija taada shosejiska, tachu pastaaviigie kalninji un nobraucieni to padariija pat ljoti patiikamu”
tā bija? pats nestartēju
“nu trase tieshaam bija taada shosejiska, tachu pastaaviigie kalninji un nobraucieni to padariija pat ljoti patiikamu”
tā bija? pats nestartēju
Baltais, vai tad obligāti bija jāiztrāda tāds gods šai šosejas gonkai un jāuztaisa tāds topix! :))))))
P.s. bet citāta pirmā daļa atbilst 100% patiesībai, bet “patīkams” ir ļoti subjektīvs jēdziens!
nu, bija tādi lēzeni gari kāpumi, tāpat arī nobraucieni. nu Gaiziņš - te bez komentāriem. pie plusiem var minēt šo pastāvīgo augšā-lejā maiņu. bet vai bija interesantāk un patīkamāk… nu nezinu. labāk par Kuldīgu noteikti bija. ja šis augšā-lejā nebūtu 90% pa granti, būtu tiešām labi.
nu, viens nobrauciens bija patiesi ātrs, ja vēl uzmin - adrenalīna deva garantēta ;)
taču pārējais 99% - “grants šoseja” + asfalts… +pāris pļavas
sebs kā sebs, nekā īpaša))
Man arī ļoti patika, varēja ātri pavizināties, pavisam ideāli būtu ja būtu mazliet vairāk asfalta ieskrējienam - varētu ātrāk vilkt pa grantīti (MTB taču), straujie Ērgļu līkumi un ūdens šķēršļi gan likās ekstrēmi, bet tas nekas laikam tā jau jābūt.
Ieteikums organizatoriem uz nākamajām reizēm - vismaz pāc starta pirmos 3-5 km palasīt no ceļa nost lielos akmeņus un palaistīt grantēto ceļa segumu, jo bija ļoti putekļains.
[quote=kacs]Man arī ļoti patika, varēja ātri pavizināties, pavisam ideāli būtu ja būtu mazliet vairāk asfalta ieskrējienam - varētu ātrāk vilkt pa grantīti (MTB taču), straujie Ērgļu līkumi un ūdens šķēršļi gan likās ekstrēmi, bet tas nekas laikam tā jau jābūt.
Ieteikums organizatoriem uz nākamajām reizēm - vismaz pāc starta pirmos 3-5 km palasīt no ceļa nost lielos akmeņus un palaistīt grantēto ceļa segumu, jo bija ļoti putekļains.[/quote]
un šito, lūdzu, ieposto www.velo.lv forumā! Viedi vārdi!!!
[quote=FOX][quote=kacs]Man arī ļoti patika, varēja ātri pavizināties, pavisam ideāli būtu ja būtu mazliet vairāk asfalta ieskrējienam - varētu ātrāk vilkt pa grantīti (MTB taču), straujie Ērgļu līkumi un ūdens šķēršļi gan likās ekstrēmi, bet tas nekas laikam tā jau jābūt.
Ieteikums organizatoriem uz nākamajām reizēm - vismaz pāc starta pirmos 3-5 km palasīt no ceļa nost lielos akmeņus un palaistīt grantēto ceļa segumu, jo bija ļoti putekļains.[/quote]
un šito, lūdzu, ieposto www.velo.lv forumā! Viedi vārdi!!![/quote]
Es neesmu tur reģistrējies un netaisos arī.
Un ja nu vēl kāds to uztvertu nopietni… , bet uztvertu taču arī!
ak, kolēģi- man jau šķiet, ka mēs esam izlepuši, izvēlīgi un nespējam novērtēt pūles “MTB” attīstībai. :)
citāts no gonkas:
“un vēl teica, ka būs vieglāk kā kandavā (minot pret pļaviņu).”
bet visnotaļ jauks skrējiens saulainā svētdienas pēcpusdienā ;)
Tā kā ir sanācis sogad tā pavairāk braukāt pa to apkaimi, zinu, ka ar mazajiem meža celiņiem tur ir grūti. 95% meža celiņu ir no meza tehnikas sagandēti. Un neviens laikam jau nepriecātos par +/- 1,5km velo nešanas posmu…
[quote=kacs]Man arī ļoti patika, varēja ātri pavizināties, pavisam ideāli būtu ja būtu mazliet vairāk asfalta ieskrējienam - varētu ātrāk vilkt pa grantīti (MTB taču), straujie Ērgļu līkumi un ūdens šķēršļi gan likās ekstrēmi, bet tas nekas laikam tā jau jābūt.
Ieteikums organizatoriem uz nākamajām reizēm - vismaz pāc starta pirmos 3-5 km palasīt no ceļa nost lielos akmeņus un palaistīt grantēto ceļa segumu, jo bija ļoti putekļains.[/quote]
labs :)
es esmu gatavs sadereet, ka lielaakaa dalja TUR shito uztvers pavisam nopietni 8)
[quote=fubar][quote=kacs]Man arī ļoti patika, varēja ātri pavizināties, pavisam ideāli būtu ja būtu mazliet vairāk asfalta ieskrējienam - varētu ātrāk vilkt pa grantīti (MTB taču), straujie Ērgļu līkumi un ūdens šķēršļi gan likās ekstrēmi, bet tas nekas laikam tā jau jābūt.
Ieteikums organizatoriem uz nākamajām reizēm - vismaz pāc starta pirmos 3-5 km palasīt no ceļa nost lielos akmeņus un palaistīt grantēto ceļa segumu, jo bija ļoti putekļains.[/quote]
labs :)
es esmu gatavs sadereet, ka lielaakaa dalja TUR shito uztvers pavisam nopietni 8)[/quote]
nu nu, speci jau laikam esat baigie, bet nevajag jau apd… tos, kas ar šo sporta veidu tikai sāk nodarboties - ar kaut ko ir jāsāk, un tai nav jābūt kaklu un tehniku lauzošai trasei. Acīmredzot asajiem braucējiem, acīmredzot, ir citas sacensības un citi posmi, kur sevi parādīt.
Pats braucu pirmo gadu un esmu sācis ar seb posmiem. Bet arī man šajā trasē šķita, ka ir par daudz ceļu un par līdzenu, pat kaitināja, ka pa ceļu drusku stāvākos kāpumos nācās velo stumt, jo uzbraukt nevarēja citu stūmēju dēļ. Braucu tautas klasē. :)
redzi āpsi, ja jau Tev pirmajā gadā paliek neinteresanti, ko lai saka tie kas brauc jau 2. gadu?
nu nesaprotu. Ko var vislaik chiiksteet? Kapeec juus esat iedomaajoshies ka “iists” mtb ir kautkas paardabisks un noteikti ne grants? Mtb ir visparastaakaa ritenjbraukshana - un ja nepatiik ritenjbraukshana ta nebrauc?
Aapsi, nav jau te runa par lecīgumu pret iesācējiem. Man, personīgi, Ērgļi bija pirmā trase pirms cetriem gadiem, līdz ar to arī viena no mīļaākajam. Un ir diezgan sāpīgi redzēt, ka šogad pēdējās trīs SEB sacensībās - Kandavā, Kuldīgā un Ērgļos - trases ir palikušas daudz neinteresantākas un atļaušos teikt, sliktākas. Arī priekš iesācējiem.
Jautājums kāpēc? Likumsakarība vai nejaušība? Pieļauju, ka privātās teritorijās ir aizvien grūtāk sarunāt, ka trases iet pa kādreiz tik ierastajām vietām. Pieļauju, kā Ivis raksta, celiņus sagandē meža tehnika. Taču, vai kāds man var pateikt ar ko latvieši tik ļoti atškiras no igauņiem? Vai viņiem ir labākas organizatoru spejas? Vai viņu meži un lauki nav privatizēti un tajos neizcērt kokus? Vai arī viņu organizatoriem ir augstāki standarti un iedzīvotājiem lielāks patriotisms un lepnums par to, ka viņu miestā kaut kas tiek organizēts? Laikam jau. Tie, kas brauca pagajusaja nedēļā Otapē atceras, ka blakus mājām stāvēja bariņš cilvēku ar plākātiem un uzmundrināja braucējus, Ka Elvā 36 grādu karstumā daudzu māju iedzīvotāji, kuriem garām gāja trase, uzskatīja par savu pienākumu iziet laukā ar ūdens spaiņiem un krūzēm un piedāvāt to braucējiem?
Jautājums ir, vai SEBs atkāpjas no saviem agrākajiem standartiem un zaudē cīņā ar privatizāciju? Padodas? Iet vieglāko ceļu? Izvairās no sarežģītākiem posmiem, lai sacensībās piedalītos lielāks dalībnieku skaits???
Kritika tikai par trasi, pārējā organizācija - norādes u.c. lietas ir krietni uzlabojušās.
Nu izskatās ka SEb maratonu organizētāji netiek pāri diviem klupšanas akmeņiem,t.i. padarīt trases interesantākas un dzirdināšanas punkti trasē,ceru ka šoreiz visiem Tautas klases un Veselības brauciena dalībniekiem pietika dzeramie.Diemžēl sporta klases braucējiem nācās no 17 līdz 70 km iztikt ar to kas ir pašam līdzi jo trases plānā atzīmētā barošanas zona laikam jau attiecās uz Vestienas kafejnīcu un veikalu.Gan tai pašā Igaunijā gan ari citur šie dzirdināšanas punkti ir izvietoti apm. ar 20km intervālu.
Ja runā par Igauniju, tad Igaunijā ir gan savādāki cilvēki kā Latvijā. Meži tiek izstrādāti mazākā apmērā un saudzīgāk dabai un ceļiem, privātie tik ļoti nenocietina savus īpašumus, jo zin, ka ielaistie cilvēki tur nepiegānīs un nedemolēs.
Par dzirdinamiem punktiem…
Vismaz finishaa daudzi dalibnieki no musu vidus njeema 2-3 pudeles, pieljauju, ka arii trasee. Taapeec dzeerienu truukums pedeejiem finishetajiem ir atkariigs tieshi no dalibniekiem.
[quote=jekyll]Par dzirdinamiem punktiem…
Vismaz finishaa daudzi dalibnieki no musu vidus njeema 2-3 pudeles, pieljauju, ka arii trasee. Taapeec dzeerienu truukums pedeejiem finishetajiem ir atkariigs tieshi no dalibniekiem.[/quote]
ja arī visi dalībnieki ņemtu tikai vienu pudelīti, tad dzirdināšanas punkts pas no sevis kādā 45. vai 50. km neuzrastos… man jau liekas, ka te vairāk ir runa nevis par ūdens trūkumu kā tādu, bet par vietu trūkumu trasē, kur pie ūdens varēja tikt.
[quote=jekyll]Par dzirdinamiem punktiem…
Vismaz finishaa daudzi dalibnieki no musu vidus njeema 2-3 pudeles, pieljauju, ka arii trasee. Taapeec dzeerienu truukums pedeejiem finishetajiem ir atkariigs tieshi no dalibniekiem.[/quote]
ja trase starp 20. un 70. km nav neviena dzirdinashanas punkta, tad skaidrs ka dalibniekiem finisha nepietiks ar vienu pudeli, tikai problema jau ir tur ka tai pasha Igaunija uz 80km gonku ir 6 dzirdinashanas punkti, nemaz nerunajot par finhishu. Un nakamaja gonka ari finisha vajag gazeto udeni, lai vismaz kaut ka atskjirtos no tiem igaunjiem
jā, finišā arī nomazgājos atverot ūdenspudeli… :) “patika” ka trasē pirmajā dzirdinātavā blakus braucošajam dalībniekam iedeva neatvērtu pudeli. to pagrozijis rokās, tādu pašu pilnu, aizmeta grāvī. un nemaz tik lielā grup\a nebraucām,lai nepaspētu ptvērt tās pudeles. tad padomāju - nez cik vēl tur mētājas pilnas pudeles…