Riepas shiem laikapstaakljiem..

Kaadas juusupraat buutu labaakaas riepas (26’) shiem sniegotajiem laikapstaakljiem?

Cik dzirdēts un lasīts, tad pa sniegu traktorus, bet pa ledu šipenes, tā kā vajag izvērtēt, pa kurieni brauksi.

tāda dubļiniece kā bildē sniegam ir derīga tikai kādā kalnā,nobraucienam, pilsētai garām, trennažierzāle kas pa asvaltu neripo un nodilst pa minūtēm, a riepas kas radītas musu pilsētai ziemā… tādu nav kā sugas,katram var patikt ar savādākām braukt švalbi, mišēlīnu maksi vei kendu pa 3Ls. ar 1 vai 1,5 slikiem, pff no problemo, kā jau šeit runāja un ir pārbaudīts sniega kārtai iziet cauri līdz asvaltam un urbjās kā pa sliedi,dažreiz paslīd dažreiz nobuksē, šodien arī braucu viss super. platās peldēs pa sniega virsu, bet tādu riepu kas liks justies ka brauc vasarā… tādu nav, bremzēšana vai slidināšanās vai vienalga kāds cits faktors būs

Galvenais ieteikums ir ņemt pēc iespējas mīkstākas, citādāk, ja noprokoļīsies, tad lamāsies

Pagājušajā gadā speciāli ziemas braukšanai pa sniegu nopirku šīs:

Protams pa asfaltu ripoja grūtāk kā semisliki, tomēr sniegā braukšana bija fantastiska, arī pieblietētajā daļā uz netīrītajiem ceļiem turējās perfekti jo protektrs burtiski kā nazis tajā iedūrās.

Uz ledus protams stāsts pavisam cits, bet nedomāju, ka šo scenāriju bez šipiem var pamainīt… :)

Braucu ar slikiem 700x28 - nezinu manējie nez kāpēc nedūrās cauri sniegam, jo sniegs bija diezgan sapresēts uz ceļiem. Uzliku drusku platākas-priekšā 700x40 un aizmugurē 700x35 ar draudīgāku protektoru. Par saķeri ārpus asfalta vai dziļa sniega pārliecības vispār nav. Braucot pa sapresētu sniegu pat nolikos, jo mums ceļi ir “līdzneni” un nevar paslīdēt uz izbraukātajiem vaļņiem. Bet tur jau ir viss ziemas braukšanas prieks - “Svētdienas braucēji sēž mājās, bet uz ceļa visu izšķir meistarība!”

Taa, 1h20m biju tagad test braucienaa pa Riigu…
Maxxis Ignitor 26 x 2.35 (52-559)

Labi zinat kaadi Riigaa shodien ir celji un ietves…
Jaasaka, ka riepa mani patiikami paarsteidza - prieksh shaada izmeera traktora ripo sameeraa labi pa asfaltu.
Pa sniegu - kaa biju iedomaajies - ir sakjere, minot neizspolee, liikumaa normaalaa braukshanas rezjiimaa neizsliid. Bremzeejot sakjere ir sameeraa laba, jaasaka ka pat lieliska prieksh slidenaa laika. Nododot bremzi maximumaa riepa ieurbjas sablieteetajaa sniegaa kaa arkls - sliidot atstaaj smuku gravu.
Jaasaka ka agresiivi braucot - asi “raustot” stuuri pa labi un pa kreisi sakjere zuud tikai peec tam kad tai jau kaadu laiku vajadzeeja pazust.
Arii izsliidot ir sameeraa kontroleejams. (kurjeri sapratiis)
Taa ka, jaasaka ka shis ir viens no variantiem, par sapraatiigu cenu, kuru ir veerts likt virsuu.


Šoziem braucu ar šādām, pagaidām neko sliktu nevaru teikt. Uz pieblietēta sniega turās labi, pagājušo ziemu braucu ar ‘‘RR’’ kā arī ‘‘OverDrive’’, nu ar šīm man labāk patīk, nedaudz smagāk, bet stabilāk :). Protams atkalā droši vien tikai šipenes būs vislabākās.

a kas tad ira schwalbe marathon winter?

kā pati švalbe raksta - cieti uzpumpētas ripo samērā klusi, jo vidus pagluds, a ja iestājas ledus, nu tad nolaižam mīkstākas un “pieslēdzas” šipi.
cita lieta, ka viņas neviens latvijā netirgo.
mana “sezona nekad nebeidzas” pieredze rāda, ka jēdzīgs kompromiss rīgas ziemai ir tādas tūrisma/pilsētas riepas, ko varbūt var nosaukt par agresīviem semislikiem vai nezinu kā tas pareizi saucas - piemēram, maxxis overdrive:

1.75 resnums normāli turas uz pieblietēta sniega, normāli iet biezputrā, un ar šitādu proķi ričuku arī uz ledus var savākt, ja puslīdz māk braukt.
schwalbe road cruiser izskatās dikti līdzīgas, iespējams, ka uzvedas līdzīgi, bet neesmu mēģinājis.
gan jau arī citiem brendiem viskautkas līdzīgs ir.
švalbei dārgais tūrisma gals, visi ne-ziemas marathon, neskaitot gludos marathon supreme, tās gan jau arī labas.
viens mans paziņa nupat uzlicis schwalbe ice spiker pro (vai varbūt bez “pro”, būtība nemainās) - nudien nesaprotu, kam viņam rīgā tādas vajag.
pa asfaltu rūc točna kā traktortehnika.
ir tādi īpaši riebīgi ceļa apstākļi kā “sablietēts, bet nesalipis, pasauss sniegs zem kura apakšā ir ledus spogulis”, kas gan spēj izveidoties pie samērā retas laikapstākļu un ceļu tīrītāju darbību/bezdarbības sakritības. par 2" tievāka riepa tai virskārtai griežas cauri, turklāt nevis vienmērīgi, bet pilnīgi neparedzamos brīžos, un uz apakšā esošā ledus slīd. nu vot, šitāda cūcība ir vienīgais gadījums, kad es redzu iespēju būt noderīgiem tādiem šipotiem traktoriem, kas ar pumpām labi iet pa to irdeno un ar šipiem ķeras pie ledus.

tiem, kas nav redzējuši traktora riepas:

:)

šamā šajos laikapstakļos būs pašā reizē :D :D

Ar šādām riepām šobrīd vismaz tik ļoti nesalst.
http://www.newsgroper.com/files/post_images/IBeatAnorexia.jpg

Nu ar šādām varētu reāli ledu grauzt … :)

[quote=Martins_L]Ar šādām riepām šobrīd vismaz tik ļoti nesalst.
http://www.newsgroper.com/files/post_images/IBeatAnorexia.jpg[/quote]

Now that’s funny!!! :))

[quote=Bomzis]šamā šajos laikapstakļos būs pašā reizē :D :D
http://www.balticsmarket.com/browse/sell/uploadedimages/542997.JPG[/quote]
semisliks :)

Kaučkur dzirdēju, ka dh brauc ar kārtīgām naglām, saķere čut ne labāka kā vasarā pa granteni, bet esmu par slinku kko tādu meklēt un interesēties, jo ziemā, manuprāt, lielāka nozīme ir braucēja tehnikai, riepas iet tikai pēc tam.

Maxxis Mimo