kā lai panāk abu augstāk minēto bremžu abu cilindru vienērīgu izvirzīšanos bremzēšanas laika? patreiz viens no cilindriem darba režīmā ir nekustīgs, tapēc bremzējot pie rotora klāt spiežas tikai viens no bremžu klučiem, kurš ātrāk nodilst, kā arī loka rotoru, to spiežot klāt otram- nekustīgajam bremžu klucim.
ja kustīgo cilindru pietur un paspaida hēbeli, tad nekustīgais tomēr strādā, tas nāk uz āru un to var iespiest atpakaļ, mēģināju to sumdīt abos virzienos ilgu laiku, taču ja kustīgais cilindrs netiek pieturēts, tad nekustīgais cilindrs paliek uz vietas un uz āru nenāk.
ir gudras tautas metodes vai smērvielas kā to atrisināt?
Pats neesmu darījis (rokas līkas,jeb ir kas izdara:) ) Bet loģiski spriežot,ja tā kārtīgi grib iztīrīt visus cilindrus,tad beigās eļļa ar būs jālej iekšā.
Es sāktu ar atgaisošanu, jo vienā no pusēm iespējams ir gaisa burbulis. Tas būtiski ietekmē virzulīša izkustināšanu.
Tīrīšana būtu vajadzīga ja virzulītis nekustas, vai kustas ar lielu pretestību.
vai cieitem Avid Juicy 5 lietotājiem ar šīm bremzēm nav problēmas? es šogad, pie ~6000km nobraukuma mainu jau trešo reizi mainu klučus. Pirmie nodila, otrus mainīju pēc Philips Apes brauciena, kad atsperes gali, kuri atrodas starp bremžu klučiem bija nolocīti, saņurcīti un izrāvuši daļu “kluča gaļas”. bet ņemot vērā Apes dubļus, tas ir piedodami.
trešā šaize gadījās vakar, pa lietu braucot mājās, jau esot centrā, braucot pa asfaltu atkal “nogļukoja” atspere, tika izrauta daļa no “gaļas”. otram ratam, kuram ir tas nekustīgais cilindrs, bremžu klucis jau bijanodilis līdz metālam.
izmantoju oriģinālos Avid bremž klučus, metal sintered (slapjā laikā nesmlkst, taču šķiet ka dilst ārtāk)
neizklausās pēc normālas bremžu darbības. man Avid ir kalpojuši bez problēmām vismaz gadu, un metāliskie kluči kā reiz dilst lēnāk. izklausās, ka tev bremze ir šķībi pret rotoru, citādi to atsperes ieraušanu rotorā un nevienādo cilindru staigāšanu grūti izskaidrot. ja tā ir, tad ilgstoši lietojot bremzi var pavisam nobeigt, un spēsi tik mainīt klučus.
pēdējā laikā jūtu ka ar 160mm rotoru priekšā ir “par maz”, nepietiek jaudas, tapēc jautāšu sekojošo:
-jāmaina tikai rotors un “adapteris”?
-Avid piedāvā 160, 185 un 203mm, taču pārējie ražotāji piedāvā 160, 180 un 200mm. vai Avid brezē var izmantot, piemēram, Formula rotorus? man nesimpatizē Avid rotoru cena.
-ir vēl kādas gudrības kuras būtu jāzin?
piemeklējot pāreju var uzlikt jebkuru br. disku (es domāju 180 vai 185), taču jāņem vērā diska konfigurācija un br. celiņa augstums.
bremzēšanas celiņa augstums ir, bremžu uzliku atstātās spīdīgās joslas austums (mērot radiāli).
referencei: shimano - 12 mm, hayes - 14 mm, magura luise/clara - 19 mm, utt.
formulas diski varētu derēt, svarīgi, lai br. uzlikas ārējā mala sakrīt ar diska ārējo malu.
adapteri nemaini, paliec zem suporta alumīnija cilindrīšus to pāris milimetru biezumā, cik nepieciešams.
es tā tik vien braucu, uz 2 no 3 velo ir šāda konstrukcija.
[quote=fubar]adapteri nemaini, paliec zem suporta alumīnija cilindrīšus to pāris milimetru biezumā, cik nepieciešams.
es tā tik vien braucu, uz 2 no 3 velo ir šāda konstrukcija.[/quote]
Arī variants! ;)