Rīga uzradušies pirātiski veloceliņi :)
http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/351017-riga_iekrasoti_nelikumigi_velocelini
super,Velorūcija!
[quote=r_s]Rīga uzradušies pirātiski veloceliņi :)
http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/351017-riga_iekrasoti_nelikumigi_velocelini[/quote]
kautko tādu tikai pilnīgi legālu un likumīgu es biju redzējis Austrijā :) vnk ielas mala nogriezta ar nepārtrauktu līniju un velo apzīmējumu :)
tas bij super! Cik saprotu nevienam tur īpaši neinteresēja … ko domā autovadītāji :) vnk novilka svītru un viss!
Domāju ka Rīgā ar nebūtu problēmu ko tādu īstenot … vajadzīga tik domes vēlme un griba. Tāpat lielā daļā brauktuvju, piemēram Čaka iela, autotransports nelikumīgi aizņem 2 joslas vienā virzienā!!! Kāpēc gan to nevarētu savest kārtībā reāli izveidojot 1,5 joslu auto un 0.5 joslu velo??? :)
Piekrītu tam policijas darbiniekam, vai kas tur bija video sižetā. Tas rada tikai papildus bīstamību.
Bet kā protesta akcija tā ir laba lieta!
Un tas pirātiskais celiņš tur jau kādu mēnesi ir, vai pat ilgāk. Tikai tagad pamanījuši?!
Bomzis - saskānā ar CSN, šķiet, ka automašīnas var baukt tik rindās, cik atļauj ceļa platums, ja nav attiecīgi apzīmējumi.
nu tad buus attiecigi apzimejumi, un cilvekam ir kolosala ipasiba, pielagoties, liekas ka vajadzetu sabtrans joslas apvienot ar velocelinjiem, ta butu kaa pretimnaksana velosipedistiem, un liekas ka nebutu problemu palaist, vai samainities ar sabtrans pieturvietas un citur.
[quote=Atis]Piekrītu tam policijas darbiniekam, vai kas tur bija video sižetā. Tas rada tikai papildus bīstamību.
Bet kā protesta akcija tā ir laba lieta!
Un tas pirātiskais celiņš tur jau kādu mēnesi ir, vai pat ilgāk. Tikai tagad pamanījuši?!
Bomzis - saskānā ar CSN, šķiet, ka automašīnas var baukt tik rindās, cik atļauj ceļa platums, ja nav attiecīgi apzīmējumi.[/quote]
Nekādu bīstamību tas nerada. Latvijā bīstamākā lieta ir uzdrīkstēties mainīt iesīkstējušo domāšanu.
Dienvidu zemēs ieliņas ir tik šauras, ka ar vieglo auto ir grūti izspraukties, bet tur pamanās izbraukt gan lielie autobusi, gan kravas auto un atkritumu izvedēji.
Nu nav uz Barona ielas reāli vietas vienlaicīgi Tramvajam, automašīnai un velosipēdistam.
Manuprāt Barona un Čaka ielas nav derīgas veloceliņam. Pa Skolas jau ir. Varētu vēl uztaisīt pa Avotu ielu varbūt.
Skaidrs - Barona ielu atvēlēt tramvajiem, velobraucēiem un gājējiem. Adidas veikals varēs nafig pārcelties citur, lai klienti ar bemvē varētu piebraukt…
Par barona ielu piekrītu, tur vainu velo vainu auto, tramvajs neļauj diezko izvērsties, bet par čaka ielu nepiekrītu, tur vēsi var iemest vietu priekš velo, bet sākumā nebūtu slikti to asfaltu tomēr pielīdzināt…
Piekrīt par asvalta pielīdzināšanu… ar velo pa Rīgas ielām braucu pusotru gadu, bet kad šoruden nācās izbraukt pa čakeni dabūju pasvīst.
Asfalts jau uz Čakenes pielīdzināts. Cita mīšana tagad!
Jā, pa to sabiedrisko daļu oficiāli atļaut arī veļukiem braukāt, citādi tagad sanāk katrā krustojumā iebraukt ķieģelī, spēj tik saskaitīt pārkāpumus.
Ir jau variants katru krustojumu šķersot pa ietvi un gājēju pāreju (pirm krustojuma uzbraukt uz ietves un pēc krustojuma atgriezties uz brauktuves). Teoretīski noteikumi netiks pārkāpti, bet tas ir diezgan neērti un manuprāt no drošības viedokļa vēl riskantāk kā braukt zem “ķieģeļa”.
[quote=Bomzis][quote=r_s]Rīga uzradušies pirātiski veloceliņi :)
http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/351017-riga_iekrasoti_nelikumigi_velocelini[/quote]
…piemēram Čaka iela, autotransports nelikumīgi aizņem 2 joslas vienā virzienā!!!)[/quote]
Likumīgi. (skat. ceļu satiksmes noteikumus)
[quote=Velomens][quote=Bomzis][quote=r_s]Rīga uzradušies pirātiski veloceliņi :)
http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/351017-riga_iekrasoti_nelikumigi_velocelini[/quote]
…piemēram Čaka iela, autotransports nelikumīgi aizņem 2 joslas vienā virzienā!!!)[/quote]
Likumīgi. (skat. ceļu satiksmes noteikumus)[/quote]
nelikumīgi - uz 4-joslu ceļiem jābūt dubltai vidējais līnijai - uz čakenes ir viena - tātad 2 joslu, max 3 joslu ceļš. tieši tas pats arī valdemāra iela
1.7. braukšanas josla — jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi.
Jā, pa to sabiedrisko daļu oficiāli atļaut arī veļukiem braukāt, citādi tagad sanāk katrā krustojumā iebraukt ķieģelī, spēj tik saskaitīt pārkāpumus.[/quote]
Es tieši tā arī braucu, kad man vajag uz to Rīgas galu! Vēl neesmu sodīts :)
- Bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes, bet, ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem.
======
valdemāra iela un čakene būtu 4-joslu ceļš, ja nebūtu ceļa apzīmējumu. Tā kā tie ir - tad ir viena josla katrā virzienā, uz ko norāda vien-kārša, nevis dubulta viduslīnija.
Interesanti, ka ziņu (video) beigās izskan replika, ka ne auto, ne gājēji šos viltus apzīmējumus neievēro. Gribējās iekliegties: f**k! Varētu padomāt, ka Rīgā kāds gājējs ievērotu oficiālos veloceliņus?! Cik braucu, gājēji pa veloceliņiem staigā it kā pa parku, sabāzuši vēl mp3 ausis ausīs un brīnās, kad sastop velobraucēja izbrīnu.
Un vēl nav skaidrs, kā atšķirt viltus veloceliņu apzīmējumus no īstiem? Ko darīt tūristiem, kas iznomājuši Air Baltic riteņus. Kurš vainīgs iespējamā avārijā?
[quote=Edgars L.]Interesanti, ka ziņu (video) beigās izskan replika, ka ne auto, ne gājēji šos viltus apzīmējumus neievēro. Gribējās iekliegties: f**k! Varētu padomāt, ka Rīgā kāds gājējs ievērotu oficiālos veloceliņus?! Cik braucu, gājēji pa veloceliņiem staigā it kā pa parku, sabāzuši vēl mp3 ausis ausīs un brīnās, kad sastop velobraucēja izbrīnu.
Un vēl nav skaidrs, kā atšķirt viltus veloceliņu apzīmējumus no īstiem? Ko darīt tūristiem, kas iznomājuši Air Baltic riteņus. Kurš vainīgs iespējamā avārijā?[/quote]
viss ir atrunāts CSN - arī ja celiņš ir pirātisks, tas neaizliedz velosipēdistam izmantot brauktuvi, ne tikai ietvi, un autovadītājam velosipēdists ir jārespektē. ja būs avārija - skatīsies CSN, bet 90% gadījumu vainīgs būs auto