Nevienam nav noslēpums, ka tipiskam velobraucējam-amatierim ik pēc sezonas aizmugurējā pārslēdzēja rullīši ir jāmaina. Kāda būtu vislabākais price/performance variants? Pārslēdzējs XT 9-ātrumu.
(viedokļus esmu dzirdējis dažādus, viens no tiem - pirkt dārgos XTR rullīšus nav vērts)
Par Tacx runājot, biju uzlicis vienu T4050, pēc Tukuma nākamajā dienā griezties negribēja, tad ļāvu rullītim kādu laiku papeldēt iekš WD-40, tālāk bija labi, bet pēc Haanja100 tas pats - izskrūvēju ārā un, kamēr tīrīju, slēgtais gultnis atnāca vaļā, tā teikt, izbira lodītes. Tas tā ir domāts - pēc vienas/divām dubļu gonkām gultnis ir “čau”?
T4060 noteikti būs labāki par T4050! Kolēģis nomēģināja keramiskos, tie ir dārgi un gultņi tur ir ļoti labi, bet diemžēl tas neatmaksājās, jo paši rullīšu zobiņi tāpat nodila sezonas laikā!
Šī gada SEB-a Tukums un vēl viena Vienības gonkas pirms kādiem laikam 4 gadiem vispār ir atsevišķa tēma! Brīnums, ja tur kādam kaut kas nenodila vai nesabojājās…
Man ir papildjautājums. XT ir viens rullītis ar keramisko buksi un viens ar lodīšu gultni. Vai ir stingri noteikts, kur kuru rullīti jāliek? Pēc Shimano instrukcijas izskatās, ka bukse ir augšējā rullītī.
Helmar: keramikas bukse ir dēļ tā, lai kratoties un slēdža rullītim sitoties pret zobratiem tas rullītis tik ātri neizbeigtos. Mazie smalkie gultņi šitā ļoti ātri izbeidzas. Tiešām nesaprotu tos fensī detaļu ražotājus - šim visiem gultnīši vien (arī tacx jakas).