par aizmugurejiem zobratiem!

nopirku jaunu riteni! braukajos kadu laicinju, biezhi sanak braukaties par grantetiem celjiem tapec ritenis noput arii, tur nav probleem, var notirit, bet problema rodas taja apalaja plastmasa kas atrodas pirms pirma lielaka zobrata, tad kad neminas, tad vinjs taa skan itkaa netirumi butu sagajushi ieksa, meginaju tur tirit ar lupatu bet vienalga taa mulkiigi skan! kaa lai so skanju noversh?

reku bildiite ja kads nesaprata ko domaju! http://www.mtb-wales.com/modules/Reviews/images/rear_block.jpg(tas plastmasa ritenis pirms zobratiem)

tjipa tas ir spoke protector jeb spiekju aizsargatajs!

Noņem nost to plastmasu, ja traucē! :)

Interesanti, kā gan viņš var aizsargāt spieķus :D
Noņem un iztīri tur visu normāli un nekas tur muļķīgi neskanēs

bet tad sanak nemt nost visu zobratu kasseti! un tadu instrumentu man nav! :( par to aizsargaashanu, nu laikam ir taa, ja kede aiziet pirmajam zobam garam tad vinjs tjipa spiekos neiekeroties un nesabojajot neko! :D

lai spriegotāju neirautu spieķos, paredzētas H/L regulēšanas skrūves. tavā bildē tās var redzēt (spriegotāja aizmugurē). tad aizsargāšana atkrīt, paliek tikai grabēšanas funkcija :)
es zinu kā to plastmasu var dabūt nost bez speciāliem instrumentiem…

nokniebt ar knaiblem nost? :D Taa tomer ta probleema atrisinajas, pamatigi saperu tur virsuu ellju un pa nakti bus saelojies pamatigi, sodien ka braucu no skanjas nebija ne minas, un jaa parunajos ar vienu paziistamu, karoce vinjs man paradija kas notiek kad tas aizsargs nav virsuu :D, skats jau labs atrumsledzis vairs neizskatijas pec atrumsleega! ^^ vinjam bija gadijies taa ka sledzis uz pirmo bet tas sledzitis aizsleedzies pa daudz tam ciparinjam garam, kede ieksa un atrumslegs pa gaisu! :D liksies diivaini, bet taa tas bija, tad sanak ka tomer lai taa ficha paliek virsuu! ^^

Tas ir TIKAI TAD, ja cilvēks jau iepriekš pieņem, ka viņam būs aplami noregulēts pārslēdzējs. Ja pārslēdzējs noregulēts normāli, TĀ NENOTIEK NEKAD.

nu sakuma vinjam bija noregulets, bet vai vinjs velak tur ko piereguleeja, diez vai! :D

Vai nu iekšējā robeža jau no sākuma bija bišku par daudz uz iekšu (kas nenozīmē, ka ķēde iespruks spieķos jau ar pirmo reizi), vai arī tie, kas to visu bija montējuši, nebija parūpējušies, lai robežu skrūves patvaļīgi neskrūvējas ārā. Robežu regulējumam der uzmest acī arī, ja rats tiek noņemts un pēc tam uzlikts atpakaļ (dažs pamanās ielikt ratu mazliet šķībi, kā rezultātā zobrats pret pārslēdzēju vairs neatrodas precīzi tai pašā vietā). Nu visādi iemesli var būt, kāpēc sākumā likās, ka ir ok, bet pēcāk tomēr notika šitā.

Vai nu iekšējā robeža jau no sākuma bija bišku par daudz uz iekšu (kas nenozīmē, ka ķēde iespruks spieķos jau ar pirmo reizi), vai arī tie, kas to visu bija montējuši, nebija parūpējušies, lai robežu skrūves patvaļīgi neskrūvējas ārā. Robežu regulējumam der uzmest acī arī, ja rats tiek noņemts un pēc tam uzlikts atpakaļ (dažs pamanās ielikt ratu mazliet šķībi, kā rezultātā zobrats pret pārslēdzēju vairs neatrodas precīzi tai pašā vietā). Nu visādi iemesli var būt, kāpēc sākumā likās, ka ir ok, bet pēcāk tomēr notika šitā.[/quote]
Tāpat par iemeslu tam varēja būt kāda sadursme ,vai neuzmanīga apiešanās ar velo,kā rezultātā tika deformēta ātrumpārslēdzēja ķepiņa.Šis ir pats izplatītākāis iemesls šādām ķibelēm.

Mans subjektivais viedoklis, ka tas plastmasas gabals ir veselibai nedraudzigs, kad keede tur iespruust, tad ir iespeejas lidot. Bez plastmasas keede tikai nosmirgelees spiekus. Bet ja kjepinja/gailiitis ir liekts un veerpts, tad paarsleegs spiekos un ari 34T plastmasa nepaglaabs.

skats arī ir foršāks bez tās plastmasas. Es to noņēmu tikai skata pēc un pie reizes velo knapi vieglāks :)

pēc vakardienas izbrauciena ir skaņa un sajūta nepatīkam, kas nāk no aizmugurējās rumbas. gurkst.ķēde ir saeļļota.

Piedod, no uzrakstītā nav īsti saprotams kas par vainu. Vai pirms eļļošanas ķēdi, zobratus un spriegotāja rullīšus iztīriji? Ar ko eļļoji?

Pirms eļļošanas viss tika iztīrīts.
Problēma atrasta tikai nav atrisināta. FANS apstiprināja, ka brakt vēl var, bet 1dien obligāti uz servisu :).