Ir kāda metode kā nedaudz paaugstināt priekšu (head tube)? Varbūt kādi speiseri, kurus liek starp dakšu un head tube?
To vēlējos izdarīt saistībā ar to, ka rāmis ir amortiņu dakšai un uzliekot cieto, purns kļūst zemāks.
Kādi varianti?
vai nu pierodi pie zemāka centra vai meklē garo cieto dakšu.
Nepieciešama suspension corrected fork.
teorētiski varētu likt parastos speiserus, ja stabule ir gara, bet paskats būtu dīvains nezinu ko stūres gultņi teiks par šādu eksperimentu
[quote=Kalvis99]Nepieciešama suspension corrected fork.
teorētiski varētu likt parastos speiserus, ja stabule ir gara, bet paskats būtu dīvains nezinu ko stūres gultņi teiks par šādu eksperimentu[/quote]
Nebiju par tādiem suspension correction forks dzirdējis. Paldies! Jāpapēta.
Laikam jau nekas neatliks kā to īso mosso uz kko garāku mainīt.
http://www.wiggle.co.uk/pro-carbon-straight-blade-fork-with-alloy-steerer/
šāda tipa dakša Tev jāmeklē, ja gribi pareizo garumu, šis ir lētākais variants.
http://www.wiggle.co.uk/ritchey-pro-carbon-mountain-bike-forks-disc-only/
šis ir maķenīt dārgāks un vieglāks
http://www.evelostore.lv/lv/rezerves-dalas/mtb-komforta/iznesumi/satori-iznesuma-pagarinatajs
Neesmu lietojis, bet izlasīju tēmu, un atceros ka biju redzējis ! Bet man jau liekas ka nekas labs nav ! Skaties pats ! ;)
[quote=emils]http://www.wiggle.co.uk/pro-carbon-straight-blade-fork-with-alloy-steerer/
šāda tipa dakša Tev jāmeklē, ja gribi pareizo garumu, šis ir lētākais variants.
http://www.wiggle.co.uk/ritchey-pro-carbon-mountain-bike-forks-disc-only/
šis ir maķenīt dārgāks un vieglāks[/quote]
Tā neko maķenīt… tur jau cena 2x atšķiras
[quote=emils]http://www.wiggle.co.uk/pro-carbon-straight-blade-fork-with-alloy-steerer/
šāda tipa dakša Tev jāmeklē, ja gribi pareizo garumu, šis ir lētākais variants.
http://www.wiggle.co.uk/ritchey-pro-carbon-mountain-bike-forks-disc-only/
šis ir maķenīt dārgāks un vieglāks[/quote]
Šī būs cita cenu kategorija. 40Ls Mosso dakšu uz šīm būtu pa treknu mainīt.
Bet nu paldies par atbildēm, virziens skaidrs- jāsamēra viss un jāsvapo dakša uz garāku.
Vēl radās jautājums, vai 29" cietā dakša augstuma ziņā nebūs vienāda ar 26" amortiņu?
Scott-E, iesaku aiziet uz gandru ar mērlentu un pamērīt cik ir attālums no rumbas ass centra līdz kronim augšā. Cik esmu manījis, tad šīs dakšas ir garākas par Mosso un tieši radītās kā “Suspension corrected” variants.
Samērīšos šodien un nočekošu tās atšķirības. Ir arī otrs velo ar tādu pat rāmja izmēru un amortiņu, tā ka būs arī uz ko salīdzināt tos nepieciešamos augstumus un atšķirības.
Kādam ir ko teikt par šo?
Itkā gribas uz ziemu nomainīt foxi pret kkādu alumīnija cieto dakšu, bet tagad sāku raustīties ka man seja vispār asfaltā būs, pēc šī experimenta, man jau tā uzsēde baisi agresīva sanāk pēc skata. Foxim tas attalums no kroņa līdz asij 43,5cm, cietajai 41,3cm. Izmēram šoreiz ir liela nozīme?
tad jau rāmis neīstais, ja ar foxi jau problēmas.
XC/AT/MTB rāmim, kas paredzēts 80 - 110 mm gājiena dakšai, labi der cietās dakšas ar kroņa augstumu 435-445 mm.
Šis jautājums patiesībā ir sociāli jūtīgs. Kad stiprākie puiši mainīja mīkstās dakšas pret cietajām, viņi lika Ritchey, Trigon, Merida, Mosso… kuras gandrīz visas bija 415 mm. Brauca “knābājot” trasi, bet uzvarēja tā vai tā, jo vnk tie bija stiprākie braucēji… un vai tad tu bokserim teiksi, ka viņam cimds nepareizi sašņorēts?
apakšā zem iznesuma viens 10mm gedzens un pārējie 10mm neko daudz neiespaido. Ja rāmim patiešām ir pareizais izmērs.
Tādā veidā tu jau tikai stūri pacelsi, bet rāmja ģeometrija būs tapat sačakarēta.
var jau kaut kādu ghetto gredzenu izvirpot tai dakšai, ko zem stūres gultņiem uzmaukt, bet nu paskats stulbs.
Ati -no tā jai arī gribētu izvairīties, lai “neknābātu”, man 2+ stundas ar galīgi nodurtu galvu un skaitot bedres negribētos mīties :)
vitamīn_xc - vecs karbona SUPs 20" un man metrs90 http://www.superior.cz/en/archive/models-2010/mtb-profi/266-xp-950.html&show=geometrie
Par pareizo ģeometriju nezinu, neesmu iedziļinājies baigi, ja kādreiz pirktu jaunu mtb tad ņemtu kko savādāku, lasi izmēru lielāku!
Sāk izskatīties pēc tā, ka kaušu foxi pa sniegu, dubļiem un sāli, ja nu vienīgi kāds negrib aizdot izmēģināšanai cieto dakšu uz vienu izbraucienu?!
Ja ir pieejams prasmīgs atslēdznieks, pie viņa var izvirpot cilindru, ko iepresēt rāmī. Lūk viens 2007.g. risinājums ZZK skandija rāmim ar zema kroņa titāna dakšu.
29" cietās ir suspension-corrected amortizētiem 29" rāmjiem. Tātad 26" rāmim būs par garu, no viena grāvja otrā :-) Manai 29" cietajai no ass līdz kronim 485mm.