nepārslēdzas ātrumi

pēc kasetes nomaiņas ir palicis neizmantojams 2 mazākais zobrats, ķēde uz to vienkārši neuzlec virsū, pārsledzot no 3 uz mazāko un pēctam atpakaļ uz 2 viss ir kārtībā, normāli slēdzot no 3 uz 2 nekas nenotiek, kas varetu būt par problemu? ja saku pieregulēt pārsledzeju, tad paradas tipiskie krakšķi un ķēde neslēdzas vairs ne uz viena zobrata. kasete sram, ķēde XT, parsledzejs XTR
paldies!

zināšanas mazas, bet velo liels. interesanti :)

man šķiet ka regulēšanas vaina.

patik braukt, bet ne parak nemties ar skruvesanu un labosanu :)
butu jau labi ja butu regulesanas vaina, man nekas pret to nebutu pretim, bet 1/2mm pa labi vai pa kreisi un sak tirkset kede, visi parejie atrumi sledzas IDEALI, aizmirsu varbut vel piebilst ka prieksa ir XT jaunie rapid shifteri

big brother, gadījumā nemēģini 8-ātrumu ķēdi tur iemocīt? ja ķēde pa platu, tieši septītais - astotais rada problēmas

nezinu, man cien. FOX tadu komplektu pardeva, un man nav ne jausmas vai ta kede ir 7 vai 8 zobratu?

p.s. kapec temats pārvietots uz iesācēju zonu, es tacu neprasiju kautkadu iesaceju jautajumu, bet normals jautajums par problemu?

FOXa XT ķēdes ir mēģinātas 2 gab. ir ok! kasete sram. man ir 9 ātrumu ķēde, vai XT vēl ir 7/8?

mulkibas sarakstiju - gribeju teikt: nezinu vai kede ir 8 vai 9 atrumu!

pašam sram 9ītniece kasete, un foxa xt 93 ķēde, arī protams viss čiki. tieši pirms tam bija tāda pati problēma, kā aprakstīts - tizluma dēļ biju paņēmis 8-ātrumu ķēdi un mēģināju uz xt 9-ātrumu kasetes, tieši 7. zobrats radīja problēmas - 0.5 mm uz augšu - lec augšā, 0.5 mm uz leju - lec lejā, un pa vidu lēkā. protams šitais ir pilnīgas glupības no mehu viedokļa, varētu teikt, iesācēju iesācēji ;)

Lai nav jāveido jauna tēma, pajautāšu šeit.
Kas tur ir? Pēc ziemas aizvakar atklāju “ar velo uz darbu” sezonu, rudenī pēdējā braucienā viss bija kārtībā, bet tagad kaut kas nav. Es tā nepiefiksēju vai tai pirmajā braucienā no rīta uz darbu viss bija kārtībā, liekas, ka jā, viss pārslēdzās kā vajag, bet braucot mājās aizmugurējie ātrumu vnk nepārslēdzas, stāv ķēde uz mazākā zobrata un nekust. Izslēgājos visādi, ātri braucot, lēni braucot, lejā no kalna un pa līdzenu. Trosīte itkā visur kustās slēgājot ātrumus, paliek vaļīgāka un ciešāka, bet ķēde paliek uz vietas. Uzliku ar rokām ķēdi uz otrā zobrata, bet sākot mīties tā atkal aizgāja atpakaļ uz pirmo.

Ja tas, ko izsaka velo dzīvo šķūnī nevis siltā istabā arī jebkuros ziemas mīnusos.

raksti, ka trosīte paliek čiešāka, bet vai tā paliek pietiekoši stingra, lai bīdītu pārslēdzēju? Ja tev ātruma trose iet rāmim pa apakšu, paskaties vai tā nav izlekusi ārā no vadīklas.

Pēc manas pieredz ~ 80% slēgšanas problēmas rada izdilušas/netīras/cietas pārslēdzēju troses un apvalki.
Pārējo sastāda –
saliekts pārslēdzēj gailis,
nodilušas ķēdes/kasetes,
izdiluši pārslēdzēja ruļļi,
saliekts/izļurkāts pārslēdzējs,
izdiluši šifteri,
regulēšana

Gan jau iesalusi trosīte.
Es arī vakar izņēmu vasaras auto no ziemas glabāšanas, degvielas vāciņa atsperīte neleca atpakaļ, nevarēja atvērt bāku. Pāris minūtes ķirurģijas un viss kārtībā.

Ja kaut kas iesalis, tad kā var izskaidrot, ka turpceļā viss bija OK un tikai atpakaļceļā nē?

manam vienam KTM ir 10 aatrumu sys kasete hg 62 uzliku kleedi 9 speed hg93 … vizinos un nekas… visi robi paarlec kaa vajag un nekas nekur nekrakshkj…

Nomaini trosītes kopā ar apvalciņiem, trosītes ziemā var korodēt un vairs viegli neslīd.

Šodien beidzot pusdienlaikā paspēju aizmīties uz Fana servisu, nomainīja trosīti, laikam, tad tajā arī bija vaina, baigi sīki gan neprašņāju.

Teica, ka vajag pilno apkopi, kas ar ķēdes, kādu 2 zobratu un vēl kaut kā nomaiņu varētu sanākt bez atlaidēm 120 naudu. Tas tā labi ira? Vnk izklausās tā daudz, jo velo tikai viens gads, biki pāri 2 000km.

Izklausās par daudz, bet mēs arī nezinam, kas tev par aprīkojumu.

atbilstošo ķēdes, zobratu un kasešu kā arī trosīšu cenas var aplūkot kādā no interneta veikaliem. saliec visas cenas kopā un skaties, vai ir adekvāti vai ne.