MTB riepas

Cienījamie/ās izpalīdziet ar padomu. Vajag jaunas MTB riepas, pašreiz virsū ir http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=26196
…bet tās ir savu nokalpojušas un gribas kādu nedaudz letaku variantu, bet arī folding!

Būtu noderīgi zināt pa kādu segumu pārsvarā pārvietojies.

Spriežot pēc pašreizējajo virsū esošo protektora bildes … segumam ir jābūt gana MTB cienīgam :)

ar šo riepu pa lielam pa sebiem un tada veida izbraucieniem kur dominē meža takas utt (asvaltam ir citas riepas)

sebos dominē meža takas ? Drīzāk šim mērķim varētu vēlēties universālākas riepas.

sper vaļā?

pievienojos izbriinam ka sebos dominee mezha takas

iesaku ko liidziigu semisliem bet ar viegli reljefainu to vidusdalju

priekshtatam http://www.ritcheylogic.com/dyn_prodfamily.php?k=98784 taas gan ir 28 collu ratiem , bet jau ntos sebos man sevi ljoti labi apliecinaajushas un gan jau ir kautkas analogjisks arii pusaudziishiem uz 26 colaam :) (labi labi nevelku jau uz kashkji :) bet tas man taads iedaliijums no beerniibas laikiem, beerniem-Shkoljnjiks-24collas, pusaudzhiem-Ereliukas-26collas, viiriem-Tuurists-28collas, opiishiem un meiteneem-saliekamais-??collas

tas rievotais vidus noder uz mitra cieta seguma, pumpas gar malaam uz miiksta. sebos gan paarsvaraa grantenes kur mieriigi vareetu braukt arii ar iistiem semislikiem vai nebriiniitos ja kaads prikola peec nobrauktu sebu arii slikos jo no MTB tur ir labaakajaa gadiijumaa paarsimts metri.

buutu intresanti uzzinaat cik minuutes tu berzes deelj taadaa sebaa zaudee braucot ar taam enduro mocha cieniigaam pumpuriepaam pa granteni, asfaltu vai gludu mezha celju kaadi ir 95% seba seguma

[quote=velovelo]pievienojos izbriinam ka sebos dominee mezha takas

iesaku ko liidziigu semisliem bet ar viegli reljefainu to vidusdalju

priekshtatam http://www.ritcheylogic.com/dyn_prodfamily.php?k=98784 taas gan ir 28 collu ratiem , bet jau ntos sebos man sevi ljoti labi apliecinaajushas un gan jau ir kautkas analogjisks arii pusaudziishiem uz 26 colaam :) (labi labi nevelku jau uz kashkji :) bet tas man taads iedaliijums no beerniibas laikiem, beerniem-Shkoljnjiks-24collas, pusaudzhiem-Ereliukas-26collas, viiriem-Tuurists-28collas, opiishiem un meiteneem-saliekamais-??collas

tas rievotais vidus noder uz mitra cieta seguma, pumpas gar malaam uz miiksta. sebos gan paarsvaraa grantenes kur mieriigi vareetu braukt arii ar iistiem semislikiem vai nebriiniitos ja kaads prikola peec nobrauktu sebu arii slikos jo no MTB tur ir labaakajaa gadiijumaa paarsimts metri.

buutu intresanti uzzinaat cik minuutes tu berzes deelj taadaa sebaa zaudee braucot ar taam enduro mocha cieniigaam pumpuriepaam pa granteni, asfaltu vai gludu mezha celju kaadi ir 95% seba seguma[/quote]

nevienābrīdīneesmu teicis ka braukšu tik pa sebiem, bet nu jebkurā gadījumapaldies par ieteikumiem un padomiem.
Ja par pusslikiem, tad nu es te vienu tūrisma bruacienu ar tādiem paproveju…viss jau čotka ja apkārt saus, bet tiklīdz ir kāds mazāks dublīc mežā, vai pļavā utt , ta spolē ka dulls! ;)

tajaa Rirchey linkaa jaaskataas 700 x 35c izmeers nevis 700 x 32c

a uz 26 collas piemeeram shiis

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=4333

bet cenas deelj visdriizaak izmeegjinaatu shitaas

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=20405

Nu, ja SEB un tamlīdzīgi ne-mountainbike izbraucieni paredzēti, tad grūti būtu iedomāties ņemt tik niknu protektoru kāds Tev bildē. Man principā pietiek ar Michelin XC Hard Terrain riepām visādām meža takām. Malās ir normāls protektors, ar ko var arī parakties pa smiltīm un granti, tā kā tīri ok riepas. Problēmas var sākt rasties slapjā laikā, tācu jārēķinās, ka nebūs tāds riepas, kas der visam. Var jau mēģināt kaut kādas Michelin Country Mud vai XCR A/T tavā gadījumā, kas ir ar lielāku protektoru un it kā der visiem segumiem, bet tur būtu jātestē to, cik daudz uz asfalta vai jebkāda cita cieta seguma zaudēsi kaut vai tām XC Hard Terrain, kas tik tiešām uz cietiem segumiem ir ātras riepas.

tamdeelj jau vajag to grubuli pa vidu nevis tiiru semisliku, taam Ritchey vinsh ir lielisks jo braukshanas virzienaa ripo pa spalvu , a izspoleejot sanaak ka pret spalvu liidzarto Siguldas sebaa man ispoleeja tikai vienu reizi un ar pasha kljuudas peec, jo biju nepareizi sadaliijis svaru starp prieksheejo un aizmugureejo ratu , laigan protektors jau digti nobraukts (biki vir 5000 km) nezinu kaa buutu staavos kalnos braucot, jo tajos es skrienu augshaa , nodarbinot citus muskuljus un pie reizes apdzenot paaris mineeju kas chumchina ar prieksheejo mazo zobratinju

tieshi tur jau tas labums ka shaamaas der ne tikai sebiem , jo uz asfalta shamaam pretestiiba ir tikai nedaudz lielaaka par iistiem semislikiem , bet mezhaa arii riepinjas nepaliek muljkjos, i es pat neesu izjutis vajadzibu shamaas mainiit , vienkaarshi braucu it visu saakot no Juurmala-Riiga velocelinja un citiem asfaltiem liidz sebiem , 24h maratona, kaadreiz arii visaadi veeiksi un Ezhu gonkas.

diemzheel aatri paarskrienot 26collu riepaam tanii chainreaktoraa taadas neatradu betnu biki liidziigas bij tajos linkos, un gan jau ir veel ja ciitiigaak pamekle arii citos saitos

[quote=velovelo] nobrauktu sebu arii slikos jo no MTB tur ir labaakajaa gadiijumaa paarsimts metri.
[/quote]

Bļin, jums pašiem neapnīk visu laiku apd…t SEB’u, nav MTB, tauta stulba utt. Pamēģiniet kādā mazāk apmeklētā MTB palaist tos tūkstošus, tad redzēsiet, ka viss nenotiek, kā jūs iedomājieties. Kur 300-400 dalībniekiem nebūs problēmu, nebūs korķu, 1500 jau uzreiz pēc starta būs vāks. Tak pieaudziet vienreiz! ;) Un ja jau tik lielas pretenzijas, tad var taču nebraukt, nav spiesta lieta. Tiešām sāk kaitināt tādi, kas spēj tikai nolikt. Es nesaku, ka SEB’ā viss ir ok, daudz ko vēl var uzlabot, bet nu nav tā, ka viss tur tikai slikts ir.

P.S. Nekādā veidā neesmu saistīts ar IJSA…

Pirms kaut ko raksti, izlasi kārtīgi! Kur tu redzi, ka rakstīts, ka SEB’o meža takas. Skaidri un gaiši uzrakstīts ‘‘un’’!!!

pa lielam pa sebiem !!!un!!! tada veida izbraucieniem kur dominē meža takas utt (asvaltam ir citas riepas)

SEBu apd…t tas i tāds stils ;)
Visi to apd…š … bet tik un tā brauc :D :D

Varu ieteikt palasīt riepu aprakstus, kuros ir pateikts, kā riepas strādā uz konkrētā seguma, tad jau arī radīsies skaidrība, pēc kādiem principiem atrast sev vajadzīgo protektoru. Angliski, protams, tie apraksti ir. Katram jau savas prasības, citādi būtu 3 riepu modeļi pa visu pasauli… Ja prasību nav, pats redzi - diskusija izvēršas par samazgu ballīti. Es gan esmu te klusināts un kušināts, tāpēc neko konkrētu neieteikšu.

To Dudikovs: “Bļin, jums pašiem neapnīk visu laiku apd…t SEB’u, nav MTB, tauta stulba utt.” “Un ja jau tik lielas pretenzijas, tad var taču nebraukt, nav spiesta lieta. Tiešām sāk kaitināt tādi, kas spēj tikai nolikt”

Kuraas tieshi fraazees es apd@#$% sebu, saku ka tauta stulba, ka nevajg tur braukt, speeju tikai nolikt, un ka vis tur ir slikts (vai lietoju vaardinju “bļi%” kas starpcitu tevi pashu raksturo nebuut ne tanii labaakajaa gaismaa) ?

Ja man nepatiktu tad es arii nebrauktu , bet taakaa jau mineeju ka braucu taatad patiik, un braucu regulaari jau kaadus triis gadus, tik shogad sakaraa ar dizhkjibeli valstii un pasha makaa diezvai sanaaks visus posmus nobraukt, jo ~ 150 Ls shovasar ir padaudz prieksh manis ko veltiit daliibmaksaam , benziinam utt kur nu veel ja velo kautkas sapliistu un detaljas vajadzeetu., tomeer pirmo posmu nobraucu kaa veseliibnieks i no pashaam beigaam tiku liidz 679 vietei a otraa posmaa ar sveshu nummuru (aizlieneeja cilveecinjsh kursh pats peekshnji netika) no 6 koridora tiku liidz 27x vietai (peedeejo ciparu x vietaa neteikshu jo janu orgi shito lasa ka neizveersh kaadas sankcijas pret nummura aizdeveeju, jo pie mums LV jau seezh cietumaa mazie viltnieki, a lielos zagljus mees celjam godaa un veelam saeimaa) un taas savas vietas nepieminu lai palieliitos un nav jau nekas tur ar ko vareetu lieliities, bet vienkaarshi taapeec lai buutu skaidrs ka nedziivojos pa pashu aizmuguri kur vispaar ir vienalga kaads velosipeeds un kaadas vinjam riepas , liidz galam jebkursh no mums tiktu gan ar psrs laiku saliekamo , gan tiirasinju shosejnieku ar 1 cm platiem slikiem, gan ja maaceetu braukt tad arii ar to veco vellapeedu ar milziigo ratu priekshaa.

“nobrauktu sebu arii slikos jo no MTB tur ir labaakajaa gadiijumaa paarsimts metri.” kur te tieshi ir sebu apdi&^%iens ? shis ir vienkaarsh secinaajums iz pasha pieredzes peec nu jau daudzpadsmit sebu posmiem, un nav domaats negatiivaa noziimee, vienkaarshi noraadu uz to ka sebam riepas nav jaaizveelas peec nosaukumaa esoshaa MTB, bet gan peec trases specifikas . Neuzskatu ka ja maarketoiidi pasaakuma nosaukumaa ieliek MTB tad mums peec taa arii akli jaavadaas izveeloties riepas, taapat saprotu kaapeec tur ir ielikts MTB , jo ja pasaakums sauktos “SEB grantenes miniens 2010” vai “SEB mezha taka 2010” utt tad vinjaa nekad nepiedaliitos 2000 cilveecinju bet paarsimt entuziastu,

Nu re un tamdeelj arii par riepaam - kamdeelj 39 km mociities ar milziigu rites pretestiibu dzenot uz priekshu pumpainaas traktorenes , zaudeet speekus un minuutes, lai peectam tajos paarsimt metros ieguutu sekundes ?

un taanu te filozofeejot radaas intrese ar ko ta liideri brauc , kas ganjauka riepas izveelas tieshi konkreetajam posmam , i tenu ir peedeejais Siguldas posms par kuru bij runas un ceriibas ka lietus deelj buus diktam dubljains un mees varam pienjemt ka shamie uzstelleja savas dublju riepas
http://www.velo-galerija.lv/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=9628
no 11 riepaam ko tur redz 7 ir tieshi tas variants, malaas pumpinjas a pa vidu grubuliitis, un tas posmaa kas tieshaam bij viens no dubljainaakajiem ko sebos naacies redzeet , a paarsvaraa jau ir posmi kuros mocamies ar grants celju putekljiem un tad pieljauju ka pumpainaas no liideru velo vispaar pazuud

arii sho riepu nekaadi pumpaino sarakstaa neiekljausi http://www.velo-galerija.lv/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=9532

Ak un veel , paredzot ka tuulinj Dudikovs teiks “Da tev bļi% beerniibaa kaads paarbrauca paari ar pumpainu riepu i tev tagadinj trauma shajaa sakaraa uz muuzhu un ko var apdi^%$ pumpainaas” :)) varu atziities ka reizees kad ciemojos pie braalja Velsaa nelaizhu garaam izdeviibu pabraukt MTB cieniigaas takas un tieshi ar pumpoaineneem jo tur savukaart ar semislikiem nav ko raadiities.

un mana izveele buutu http://ritcheylogic.com/dyn_prodfamily.php?k=98995 atsauksmes http://www.mtbr.com/cat/tires-and-wheels/tire/ritchey/speedmax-beta/PRD_415284_151crx.aspx

P.S. folding gan shamaas laikam nav , kas droshvien svariigi ja riepas no importa www lapaam suuta

liels paldies visiem par ieteikumiem…šķeit būsit pārliecinājuši ka lielā pumpene man nav vajadzīga. LV resursos vienu budzeta variantu atradu…ko sakāt?
http://www.gandrs.lv/riepas-un-kameras/riepa-cst-c1386/

Ko teiksiet par http://bontrager.com/model/08058 ??
Asfalts 70% + meža takas 30%, dažreiz gar jūru!

[quote=vasis8]liels paldies visiem par ieteikumiem…šķeit būsit pārliecinājuši ka lielā pumpene man nav vajadzīga. LV resursos vienu budzeta variantu atradu…ko sakāt?
http://www.gandrs.lv/riepas-un-kameras/riepa-cst-c1386/[/quote]

droshi uz priekshu , pa 4,60 Ls nav ne vainas, uz asfalta un grantenes lielaaku spiedienu lai ripo uz videejaas daljas , mazaaku miikstiem segumiem lai labaak piegulj arii maleejaas pumpas

Sveiki !

Intresēja riepa 26’ kas der pa smiltīm/meža takām/mazliet dubļi galvenās prasības bija vairāk uz to lai riepa būtu nosacīti šaura tik man nav nejausmas kādu iespaidu tas atstāj uz vadāmību. http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=8547 skatijos uz šito bet vai tas ir prāta darbs likt 1.75 jo pārsvarā tomēr sākas no 1.95 platuma.