Karbons cik es zinu ir ļoti izturīgs, ja nekrīt :P
Tipa kaukas tur no sērijas, ka dakša vienkarši braucot tev nesaplīsīs, bet sitiens no sāna karbonu var salauzt ļoti viegli…
Anyway… pirms pārej uz cieto dakšu neaizmirsti izvērtēt pa kurieni taisies braukt… pa ļoti sakņainām trasēm es labāk brauktu ar 3kg Santour atspernieci nekā ar cieto dakšu, rokas nogurs/sāpēs nejēgā +stress visam pārējam organismam no tās kratīšanās
Bez tam tā svara problēma ir biki pārvērtēta manā skatijumā… tas nomestais kilo rezultātu uzlabos moška pa 1%
[quote=Darnocles]Karbons cik es zinu ir ļoti izturīgs, ja nekrīt :P
Tipa kaukas tur no sērijas, ka dakša vienkarši braucot tev nesaplīsīs, bet sitiens no sāna karbonu var salauzt ļoti viegli…
Anyway… pirms pārej uz cieto dakšu neaizmirsti izvērtēt pa kurieni taisies braukt… pa ļoti sakņainām trasēm es labāk brauktu ar 3kg Santour atspernieci nekā ar cieto dakšu, rokas nogurs/sāpēs nejēgā +stress visam pārējam organismam no tās kratīšanās
Bez tam tā svara problēma ir biki pārvērtēta manā skatijumā… tas nomestais kilo rezultātu uzlabos moška pa 1%[/quote]
Pilnīgas muļķības par visu … Pašu ir notriekusi mašīna no sāna, karbona dakša uzņēma lielu daļu trieciena, nekas nenotika, pāris švīciņas, tad esmu neskaitāmas reizes traki kritis un karbonam nekas … Svars nav pārvērtēts, ja salīdzina ar tavu 3kg santūru, tad tiek ietaupīti veseli 2.5 kg … :D Priekš priekšas tas ir maz? Braucot ar karbonu pa saknēm tu sāc braukt gudrāk nevis ka ar mīksto pa taisno visam pāri … Braucot ar cieto uzreiz jūtu, ka esmu ātrāks.
nu nez par to roku noguršanu, gandrīz 2 gadi jau braucu un ar manu centneri slodze uz rokām imho ir diezgan, pirmās reizes bija tā pagrūtāk, bet kad pieradu, tad neko citu vairs negribu. Dakša gan man CroMoly tērauds, relatīvi pasmaga (ap kilo), bet labi amortizējoša. Nav man nevienas gonkas bijis, kur tik saknes vien, un pareizi mellaisa saka, ka sāksi braukt gudrāk, parausi augšā degunu pie nelīdzenumiem utt.
[quote=mellaisa]
Pilnīgas muļķības par visu … Pašu ir notriekusi mašīna no sāna, karbona dakša uzņēma lielu daļu trieciena, nekas nenotika, pāris švīciņas, tad esmu neskaitāmas reizes traki kritis un karbonam nekas …[/quote]
Uzmanies ar vispārinājumiem no nedaudziem gadījumiem. Katrs pats izvērtē riskus.
Sliktam dejotājam paši ziniet, kas traucē… sarakstīji muļķības te.[/quote]
Tas jau drīzāk atiecināms uz tiem, kas saka, ka vajag to svaru mest nost :D Es toch zinu ka ritens pa 350LS vai 1000Ls kur svara starpība būs moška 6kg manu laiku manāmi neuzlabos, tapēc arī neredzu jēgus no visas tās pārcenšanās ar svaru… vienkārši modes lieta, šodien jūs liekat cietās dakšas rīt jūs izdomāsiet ar fiksīšiem braukt, jo tas tak ir vel vieglāks. Ļoti labs kompromiss uz svaru, cenu un dakšas kvalitāti ir pilot dakša piemēram. 1.5kg maksā ap 150Ls ja nemaldos.
Ir gana daudz braukts gan ar amortiņiem gan cieto. Pārejot no mīkstās uz cieto kādu brīdi ir jāadaptējas. Grūtākais ir sakņaini un bedraini nobraucieni, kurus vairs nevar braukt tikpat lielā ātrumā - daudz vieglāk zaudēt kontroli. Lielākais ieguvums ir kāpumos, lai arī šeit sākumā nedaudz jāpierod, jo stāvajos bija tendence raut priekšu augšā. Kopumā tomēr lielāks brauktprieks jeb komforts ar mīksto dakšu. Rezultāti būtiski nav mainījušies.
Mana dakšu pieredze:
RST Capa - 3 gadi;
Manitou R7 - 2 gadi;
Cietā dakša - 2 gadi.
Tagad jau pāris mēnešus atkal ripinu ar mīksto Manitou R7
Es ilgi braucu ar cieto dakšu, nu īstenībā jau nav tik traki. Kādreiz jau tak visi tā braucām. :) Tagad gan pārgāju uz amartizātoriem, bet par to nometu 10 kilo no sevis. :)
interneta plasumis tiek lests,ka karboba dajsa ar aluminija stures trubu bus mazak drosa/izturiga neka daksa pilniba no karbona,jo pirmajai kka ir jasavieno karbona dala ar aluminija kamer otrajai sanak tada ka monokoka konstrukcija.
Jautājums tiem kas brauc ar Trigon - cik jums attālums crown to axle ? Un ja dakša ir v-brake/DB, cik ir attālums no v-brake stiprinājumim līdz kronim?
Pamērīju “2013” gada Trigon (gan jau tikai logo savādāks) , man sanāk 450 mm C to A un 193 mm no kroņa līdz v-brake stiprinājuma centram . Pēc izmēriem izskatās bezmaz vai 1/1 ar šo http://www.gandrs.lv/cietas-daksas/fork-tg26-a306-v-d/ , tad jau sanāk ka ir ar 80-100 mm korekciju?
Ja kādam interese svars - 622 gr. uncut., nogriežot augšējās trubas galu būs vēl mazāks
[quote=Darnocles]Karbons cik es zinu ir ļoti izturīgs, ja nekrīt :P
Tipa kaukas tur no sērijas, ka dakša vienkarši braucot tev nesaplīsīs, bet sitiens no sāna karbonu var salauzt ļoti viegli…
Anyway… pirms pārej uz cieto dakšu neaizmirsti izvērtēt pa kurieni taisies braukt… pa ļoti sakņainām trasēm es labāk brauktu ar 3kg Santour atspernieci nekā ar cieto dakšu, rokas nogurs/sāpēs nejēgā +stress visam pārējam organismam no tās kratīšanās
Bez tam tā svara problēma ir biki pārvērtēta manā skatijumā… tas nomestais kilo rezultātu uzlabos moška pa 1%[/quote]
Esmu ar savu karbona zirdziņu pāris reizes nolicies ar ātrumu ap 25km/h tiesa tas bija uz zemes ceļiem ar dubļu piešprici. Dakša un rāmis ir dabūjuši pāris atzīmes. Biju jau sabijies, kas nu tur tagad būs, ka nesāk drupt tas karbons. Bet cik novēroju nekādu problēmu kas norādītu uz sisto vietu pašplūstošu noārdīšanos nav. Domājams ja kāds ar savu bike neimauks manā no sāniem, vai kritiens uz riktīgi akmeņainas trases tad neko lielu skādi nesadarīs.