Kaut kā neveicas ar monobloku - viss sākās, kad veikalā, kura vārdu raksta ar 3 burtiem, nomainīja monobloku, jo ‘labi negriežoties’. Nu OK, bet pēc kāda mēneša sāka nākt riebīgas skaņas. Aizvedu uz veikalu, kura vārdu raksta ar 4 burtiem, tur pievilka, tad atkal sāka krakšķēt, tad aizvedu atkal (pie cita mehāniķa drošības pēc), ielika vēl vienu jaunu monobloku. Tagad ir 2 nedēļas pagājušas, un krakšķ, ka prieks.
Ja nopietni, tad manuprāt bija jāturpina ar to trīs burtu veikalu, lai vai cik tas nesmuki skan, jo nebajau viņi ielika lietotu monobloku. Normāli ražotāji (un ražotāju dīleri sekojoši) dod (būtu jādod) garantija jaunām detaļām un jāveic bezmaksas nomaiņa šaizes situācijā.
Riķojot pie visiem pēc kārtas Tu vienkārši maksā katrā vietā. Pieturoties pie mana padoma varētu ņemt priekšā tos pirmos do pobednogo konca.
Nu pedāļi man jauni un kruti, krakšķēja arī ar iepriekšējiem. Vēl kaut kur lasīju, ka var krakšķēt sēdekļa stute, bet nu troksnis turpinās, arī pieceļoties kājās, tā kā laikam šoreiz tas variants atkrīt.
veel jau nav mazsvariigi KAA to jauno monobloku ieliek. ja viss jauns, krakshj parasti viitne pret viitni vai klanja interfeiss pret monobloku. laikam jau visos mineetajos vairaakburtu servisos esi uzraavies uz liikaam rokaam.
Manējais iekšā strīķējas:(
Izvēlējos monobloku veikalā, kas rakstās ar 4 burtiem, un par kuru negribētos neko sliktu teikt. Šosejniekam, Shimano, Ultegra compatible. Viegls, ass izdobta. Ieskrūvēju, bet kā jābrauc ar slodzi (pret vēju vai kalnu), tā… drīzāk nevis krakšķ, bet iekšā kaut kas strīķējas. Arī uz palieliem apgriezieniem: 80…95. Pēc pāris tādiem braucieniem izskrūvēju ārā, rūpīgi apskatīju, ka viss bija ieskrūvējies taisni, labi, tāpat ieskrūvēju arī otrreiz, bet nekādas izmaiņas:(
Ir vēlviens varianc ko varu pačukstēt - krakšķ rāmis! Tur kur centrā ir metinātas trubas tur kautkas netā, vai trubu gali saskaras - wateeva. Zāles ir elementāras - noņemam sēdekli un tur ielejam nedaudz eļļu - un uz gadu ir miers ;)
Un lai to atklātu tika pavadītas kādas 2h pie Arkādija, domājot, skrūvējot, mainot un atkal testējot :]
man arii monobloks krakshk pie slodzes, pievilku - paargaaja, bet peec nedeeljas paraadijaas atkal. Tagad arii pievilkshana neliidzeeja. Alum. raamim 2000km nobraukums. Taada sajuuta, ka taa ir raamja vaina - nav preciizi shtanceeta monobloka caurule vai iegrieztas viitnes. Skatiiju importa lapas par sho jautaajumu - tur ir liidziigi viedoklji.
AR klaņu pievilkšanu varēja līdzēt vecajiem, labajiem “Square taperiem” - četrkantiigajiem, bet jaunie, zvaigznotie ISIS nelurkājas, vismaz nezinu taadus gadiijumus.
Šorīt nupatās pamēģināju dabūt krakšķēšanas skaņu - turu veļuku ar rokām, nedaudz piespiežot pedaļu - un nostrādā tā kā klikšķis, noņemot kāju - atkal - tā kā slēdzis, atlec atpakaļ ar tādu pašu skaņu… - rāmis, monobloks, ķēde ?.. ir apnikusi šitā skaņa, brauc tā kā ar 10g. veco graustu :(
Uz servisu iet negribās, jo tuvojās ziema un iesp. upgreidošos uz kvalitatīvāku dzelzi (no Sh.Soras) - būšu ļoti apbēdināts, ja Meridas rāmis ieplaisājis kaut kur :/