Sveicināti esmu baigais iesācējs , pirmo sezonu nopirku MTB velo.
Pabraukājot mēnesi pa Mežaparku taciņām izdomāju ka vajag apkopi.
Aizbraucu uz …… servisu tur veica apkopi un nomazgāja, atdodot velo meistars pateica ka notīrīja bremžu klučus un būs drusciņ skaņa no aizmugurējam disku bremzēm.
Pabraukājot secināju ka skaņa līdzinās it ka tadam klusam zvaniņam - it ka griežoties kaut kas aizķeras. Baigi nobrīnījos jo pirms tam viss bija kartība. Domāju ka ar laiku paries bet skaņa nepazuda. Īpaši var dzirdēt kad 2 – 5,6 un 3 – 7, 8, 9 ātrums.
WTF ?
Vēl pārslēdzot uz lielāko pārnesumu, pārslēdzas ar lielāku pedāļu apgriezienu (agrāk viņš pārleca ātrāk uz nākamo pārnesumu) un ari ir tādā metāliska skaņa (diņ) kad pārslēdzies? Nav pareizi noregulēts ? Ķēde iztiepusies?
Iepriekš pateicos par paskaidrošanu jo gribas turēt velo kartība.
Sākuma viss ka pulkstenis strādāja ar pārslēgšanos, zibenigi un maigi, tagad parādījās.
Var būt ir ieteikumi par meistariem kuri pieiet lietai ar kvalitāti nevis ar kvantitāti.
a7x18 nevajag maldināt cilvēku. normāli slēdži ir SLX - regulēšanas vaina, dzen uz servisu lai saregulē kā vajag.
dzindzināšana ir no rotora - to arī paprasi, lai sataisa, bet tā nav nekāda mirstamā vaina - nedaudz saliekts rotors.
[quote=metalpower]a7x18 nevajag maldināt cilvēku. normāli slēdži ir SLX - regulēšanas vaina, dzen uz servisu lai saregulē kā vajag.
dzindzināšana ir no rotora - to arī paprasi, lai sataisa, bet tā nav nekāda mirstamā vaina - nedaudz saliekts rotors.[/quote]
nē, tas var to arī nenozīmēt. viņš iespējams tev bija iepriekš salocīts, bet džeki pievilka bremzes stiprāk (ja ir mehāniskās). ja mehāniskās bremzes tad rotors pats var deformēties, jo vismaz pa lielai daļai bremžu spiežas klāt tikai viena puse, līdz ar ko, ja nav baigi labi saregulētas rotoram ir lauziens. arī ilgstoši bremzējot rotors sakarst un var deformēties (bet tas tāda ļoti kalnainā apvidū intensīvi bremzējot). varbūt arī tā, ka ratu liekot atpakaļ nedaudz neprecīzi ielika viņu (pietiek neiespiest ratu līdz galam ar spēku), līdz ar ko rotors sanāk nedaudz ieslīpi un var strīķēties gar klučiem vai supportu. nekas tāds tas nav, var pataisnot bik, bet vislabāk aizstiep uz darbnīcu.
pag pag - apkopē pieregulēja ātrumus, kuri vairs lāgā neslēdzas un nomazgāja? neizklausās pēc apkopes… es domāju tev ir vienkārši jāaiznes atpakaļ uz servisu velo un jāpastāsta par visām savām nedienām.