meklēju fubar

sveiciens!
diezgan ilgi un meklēju fubar, lai atgūtu savu MTB. vai ar veselību viņam viss ok?

hahahahaaaaa

kas tāds smieklīgs?

Tepat forumā pie sludinājumiem var atrast viņa telefona numuru, un iespējams, adresi.

hahahahaaaaa

P.S. Fubar ir jāķer kā ieraugi. Un tad aiz rokas javed pakaļ savai mantai. :D

ne jau bez iemesla es pie fubara vairs neiegriezos un citiem neiesaku…

un kāds ir iemesls?

mobilais tel ir. tikai otra gala neviens neatbild… saprotu neesmu vienigais?..

Arī man reiz bija doma izsludināt god. fubara meklēšanu presē, tīklā un citos saziņas līdzekļos.

Dižiem Meistariem parasti piemīt mazas dīvainības, piemēram - ignorēt klientu zvanus, kamēr darbiņš nav padarīts…

Tāpēc, ja vēlies, lai Tavu ričuku glāsta fubara samtainās rokas, bruņojies ar pacietību - agri vai vēlu (drīzāk ļoti vēlu) uz Tavu tālruņa zvanu tiks atbildēts…

fubaram vajag sekretari :)

man patika šis :)

Arī rotosā bija pagājušogad par to diskusija.
Kā redzam, klasiskas vērtības nemainās. :)

Ieteikums no paša Fubara:
"man besii aaraa kad ilgi un neatlaidiigi zvana, tad es principaa dienu-divas tam cilveekam varu nepacelt.
ja es necelju, uzzvani veelreiz tuuliit. varbuut rokas elljainas vai havajaa seezhu. ja tad ne, pagaidi minuutes 10-15, pirms atkaarto. varbuut braucu ar velo kautkur, varbuut daru kaut ko, ko nevaru/negribu paartraukt.

ja tad necelju, SUUTI SMS. ja es esmu vietaa,kur nevar runaat, es varbuut vareeshu atbildeet.
ja es neatbildu uz SMS, nu tad sorry, mees ar telefonu ne vienmeer esam kopaa, gan plaanoti, gan neplaanoti"

Vispār jūtu līdzi un vēlu veiksmi, jo pats tam esmu gājis cauri.

Man laikam ir paveicies - sazvanīt vienmēr ir izdevies. bet ar termiņiem gan tā pašvaki :) bet kā jau teicu - man ir paveicies un arī ar termiņiem beigās bija diezgan veiksmīgi.

antireklāma fubar pakalpojumiem.

mārketinga postulāts “…klientam vienmēr taisnība…” pie Ginta nedarbojas.

neesmu uzbazigs… esmu nosutijis ari sms… ta ka liekas, ka sedesana havaja vai ellainas rokas nav iemesls… gint, ja so lasi, butu pateicigs, ja atsauktos. tas mtb ir vajadzigs brauksanai…

Izdevās samklēt Fubar!

Kā?

apsveicu !

nākamreiz nopērc rezerves ričuku, pirms savu atstāj pie fubar

oho, te jau praktiski gatavs scenārijs meksikāņu seriālam. kaislības virmo, jūtami seni aizvainojumi.
diemžēl pēdējos mēnešus pie manis bija akcija “pakās klientus”
apstākļus nepaskaidrošu- nafig, taisnoties netaisos. teikšu tikai to, ka akcija ir beigusies. žēl par dažiem no tiem, kas saprotamu iemeslu dēļ pie manis neiegriezīsies. se la vī!
atvainojos visiem, kam ir pamats uz mani būt aizvainotiem, paldies visiem, kas turpina izmantot manus pakalpojumus.

sorry, būs žēl, ja vairs pie manis neiegriezīsies, bet pilnīgi saprotami.

nē, šī liekulīgā, melīgā frāze pie manis nav cieņā. man patīk runāt tiešu valodu- par latiņu ānusu klientiem netaisos izlaizīt.
par vienu gan jūs varat būt droši- kad darbs ir padarīts, tad tas būs padarīts pēc labākās sirdsapziņas.

a tev ir kaut mazākais priekšstats, ko nozīmē tarkšķēt pa telefonu 8-12 stundas mēnesī? un liela daļa zvanu ir vienkārši verbāla caureja?

man tevis arī nepietrūkst. vienā brīdī piegriezās pret tevi izturēties pieklājīgi un korekti. nepatīc tu man kā cilvēks.

fubar man uzdeva delikātu jautājumu:

“a tev ir kaut mazākais priekšstats, ko nozīmē tarkšķēt pa telefonu 8-12 stundas mēnesī? un liela daļa zvanu ir vienkārši verbāla caureja?”

Atbildu: Nav, jo pa telefonu netarkšķu un ar verbālo caureju neslimoju.

P.S. Man gan ir skaidrs priekšstats par to, ka:

  1. solījumi un saistības ir jāpilda (arī attiecībā uz termiņiem);
  2. ja neizdodas izpildīt solīto, tad klients ir pelnījis tikt par to informēts;
  3. lai kā besītu ārā uzmācīgo klientu zvani, ir veselīgi uz tiem atbildēt vai nespējas gadījumā saprātīgā termiņā atzvanīt;
  4. pat, ja klients tev nepatīk kā cilvēks, tas nav pamats saistību nepildīšanai (var gadīties, ka tu viņam nepatīc vēl vairāk);

Visbeidzot , man ir zināms, ko nozīmē ilgstoši neko nezināt par sava ričuka likteni un tā atgūšanas iespējām, kā arī lieliskā meistara pazušanas iemesliem…

Vēlu visiem veiksmi attiecībās ar meistariem !