Gribu iegādāties jaunus sacensību ratus, bet nekādi nevaru izšķirties starp gataviem Mavic Crossmax ST Disc (variants ar 24 spieķiem katram ratam) un saliktiem DT Swiss (240S Disc rumbas, XR 4.2d aploces un 32 Sapim Race spieķi katram ratam)! Vairāk sliecos uz DT Swiss ratiem, taču nedaudz mulsina tas, ka tiem ir nepieciešama tubeless sistēma, lai brauktu ar tubeless riepām, kuras man ir iekrājušās pietiekamā kvantumā… Cenas un aptuveni 85 kg svara dēļ neko “krutāku” no abiem ražotājiem negribu… Ko ieteiktu pieredzējušie XC.lv braucēji, ir kāda pieredze ar šādiem ratiem?
Liekas, ka nav nekas krutāks par 240s+4.2D :)
pats tādus pasūtīju
Pēc savas pieredzes. DT ļoti labi rati, bet ja grib ņemties ar to tub sistemu, škidrumu, un bieži mainīt riepas tad neder.
atvaino, ka varbut mazliet ne par temu, bet ieteiktu padomat par Fulcrum Red Metal 1. Ir mazliet smagaki par DT, bet nu stingribas un izturibas zinja parspej visus, kas ari nav mazsvarigi. Ka ari gultnji ir uz konusiem (rumbas tadas pasas kaa Zero modelim).
Ņemšanās arī tad, ja tiek mainītas tikai tubeless riepas!? Šādā gadījumā lenta taču tiek vienreiz uzlikta un tad pati riepas montēšana kļūst tādi pati kā UST ratiem!? Pie kamerniecēm negribu atgriezties…
paņem šos - http://www.bontrager.com/model/02389/en par 220 Ls
domāju, ka izturibas ziņā labākie.
reali DT produkts
DT pa smalko ,bet iesaku paskatīties SUN RINGLE augšējo plauktu.svara un kvalitātes ziņā ļoti līdzvērtīgi un nauda paliek cūciņā:)
[quote=Baltais]paņem šos - http://www.bontrager.com/model/02389/en par 220 Ls
domāju, ka izturibas ziņā labākie.
reali DT produkts[/quote]
Bet svars ta kads…
nepārstāvu nevienu veikalu un neko citu tev nereklamēšu, bet īsumā un no personīgās pieredzes.
man bija tieši tādi dt rati kā tu raksti, forši, smuki, izturīgi(braucu gan ar tiem tikai 100km), bet reāls mīnus kā pats saki ir tas ka jāliek lenta lai brauktu ar ust riepām, godīgi sakot arī būtu braucis noteikti vēl līdz šai dienai, bet pie apvāršņa parādījās Mavic Crossmax SLR nu par ļoti jauku cenu, tāpec sanāca tā ka pilnīgi jaunus ratus ieliku skapī un vēlāk pārdevu.
pusotrs mīnus tai lentai ko liek uz aploces ir pilnīgi viennozīmīgi - ir grūti nomainīt riepu, lai neatrautu lentu no aploces, un tas pusmīnus ir tas ka riepa laiž garām gaisu, uz mavica ar tām pašām riepām un to pašu šķidrumu viss ir čiki briki.
un tīri subjektīvs viedoklis - man mavic patīk labāk tīri vizuāli! un tehniski, man domāt tas pats, svara atķirība niecīga, ripo tikpat ideāli, tas ja tu gadījumā prasītu man :)
protams ST un SLR nav viens un tas pats, bet man nav vēlme iedziļināties tehniskajās atķirībās, lai šeit uzskaitītu.
Varu ieteikt dt swiss par spiekjiem nemaaceeshu neko teikt(man citi), bet rumbas un aploces ir superiigas, pats 2 gadu vaaleeju un priecaajos. Kaadi ~10000 buus nobraukushi, gan sacīkstēs gan treniņos un kāsīšu nekādu.
Interneta plashumos (Vācijā) tādi rati maksā ap 370 Eiro ar DT swiss Sapim spiekjiem(+ piegāde+parskaitijums), vieni no labakajiem ratiem cena/labums.
Par riepaam nemaaceeshu teikt…uzstaadiit tubeless sistemu, ja to neesi dariijis ir čakars(cik es esmu mēģinājis)
[quote=eBiker]nepārstāvu nevienu veikalu un neko citu tev nereklamēšu, bet īsumā un no personīgās pieredzes.
man bija tieši tādi dt rati kā tu raksti, forši, smuki, izturīgi(braucu gan ar tiem tikai 100km), bet reāls mīnus kā pats saki ir tas ka jāliek lenta lai brauktu ar ust riepām, godīgi sakot arī būtu braucis noteikti vēl līdz šai dienai, bet pie apvāršņa parādījās Mavic Crossmax SLR nu par ļoti jauku cenu, tāpec sanāca tā ka pilnīgi jaunus ratus ieliku skapī un vēlāk pārdevu.
pusotrs mīnus tai lentai ko liek uz aploces ir pilnīgi viennozīmīgi - ir grūti nomainīt riepu, lai neatrautu lentu no aploces, un tas pusmīnus ir tas ka riepa laiž garām gaisu, uz mavica ar tām pašām riepām un to pašu šķidrumu viss ir čiki briki.
un tīri subjektīvs viedoklis - man mavic patīk labāk tīri vizuāli! un tehniski, man domāt tas pats, svara atķirība niecīga, ripo tikpat ideāli, tas ja tu gadījumā prasītu man :)
protams ST un SLR nav viens un tas pats, bet man nav vēlme iedziļināties tehniskajās atķirībās, lai šeit uzskaitītu.[/quote]
vizuālais protams ir gaumes lieta,bet tehniskajā ziņā nekas krutāks par 240 pakaļējo rumbu nav izdomāts.
esmu dzirdējis par 240 tikai labas atsauksmes, tas gan! bet man seb/sportlat vidus/pakaļgala braucējam pilnīgi un 100% apmierina arī mavic, kautkan skaidrības labad ir jāpiebilst, ka arī lētās deore rumbas, man kalpoja ilgu laiku bez pilnīgi jebkādām ķezām, tā kā es pilnīgi noteikti neesmu kvalitātes rādītājs :)
Roni- Ja gribi ar tub, un bieži mainīt riepas tad tā lentu sistēma DT ilgi netur, sāk laist garām. Tub riepas ir štengras un montējas ar piepūlīti un lidz ar to lentai ir iespeja bieži izskusteties uz sāniem, + jāpērk visu laiku šķidrums.
Kaut arī tub ratyiem iesaku lietot šķidrumu.,
[quote=Baltais]paņem šos - http://www.bontrager.com/model/02389/en par 220 Ls
domāju, ka izturibas ziņā labākie.
reali DT produkts[/quote]
Ja…DT…bet rumbas ne 240s:)
Izskatas ka DT Swiss-X 1800 .
Nezinu ka saliktie riteņi ar DT rumbam un aplociem,bet originalie DT Swiss ar 240s daudz labak pār Mavic ST.
Veloservisa tagad var nopirkt ar atlaidi -30% .
[quote=Valter]originalie DT Swiss ar 240s daudz labak pār Mavic ST.
Veloservisa tagad var nopirkt ar atlaidi -30% .[/quote]
Kāpēc???
Manuprāt Mavic ST/SL/SLR un DT 240 rumbas nevar salīdzināt, pilnīgi cita konstrukcija, Mavic pluss ir tāds ka attālums starp gultņiem, kas tur ratu uz ass ir ~2x dielāks par DT 240, pateicoties īpašajai brīvrumbas konstrukcijai. (tie kas jaukuši ārā uzreiz sapratīs). Līdz ar to ilgspēlējošāki gultņi (teorētiski) un stingāks rats rumbas konstrukcijas dēļ, mazāg brīvkustības gultņos.
Izjaucu Mavic SL pa daļām un nosvēru, secināju ka Mavic rumbas ir ievērojami smagākas, pakaļējā, ja nemaldos svēra ~380g, bet īpaši viegli bija spieķi un aploce (386g), līdz ar to ratu kopējais svars ir vienāds, bet rotējošā masa, kas ir īpaši svarīgi Mavic ir mazāka. Galvenā atšķirība Mavc ST un SL ir aploki, kas ir pastiprināti un nedaudz smagāki varētu būt ap 400g, rumbas ir vienādas. Par Mavic ST izturību nevajadzētu uztraukties, jo šis ir ļoti populārs rats agresīva stila braucējem un pat DH.
Rezumējums:
DT240 ar d4.2 aplokiem manuprāt ir perfekti klasiskās tehnolo;gijas rati, nostrādāti līdz pilnība, klasiski materiāli un konstrukcija + perfekta kvalitāte neliks nevienam vilties.
vienīgais būtiskākais mīnuss, apgrūtināta bezkameru sistēmas lietošana, kā arī papildus svars ārējā rotācijas masā no (rim strip) līdz ar to aploka rotācijas masa ir ~430-440g
Mavic ST/SL /SLR tomēr ir tehnoloģiski modernāks produkts ar daudz labām idejām (tasnie spieķi - stingrāks rats, vieglaks aploks (nav vajadzīgs rim strip), rumbas gultņu savstarpējais attālums lielāks. Mextal un zical materiāli, MAVIC saka, ka esot par 30% labāki (katrs mēra kā māk, kā izdevīgāk)
Biežāk ir dzirdēts par kādu defektu, kad šī tehnoloģija pirmo reizi tika palaista tirgū (ja nemaldos 2004) leca ārā spieķi no aplokiem, Mavic to novērsa un neesmu dzirdējis, ka kaut kas tāds ir atkārtojies. Pats saskāros ar aploka defektu, man Veloserviss atsūtīja jaunu aploku (ļoti lēnā tempā :))
40gr handikaps rotācijas masā nudien nav tik būtisks… lai piedod weight-weenies fani - viena Kārums sieriņa masa :)
cūciņa jau sašķaidīta!!!:D
Roni- padalies par savu gala izvēli!!
Pie kā tad beigās paliki? Ko izvēlējies? Atsauksmes…