Labrīt!
Nepieciešams padoms, ieteikums, ko darīt ar sekojošo mavic aksium 2012. gada ratu komplektu…
Šogad savā īpašumā ieguvu mavic aksium’ us. Rati bija lietoti, bet precīzi vēsturi pateikt nevaru - cik smags braucējs, kur lietots utt. Vizuāli viss bija kārtībā, nekādi skrāpējumi, aploku nodilums nebija liels, paši rati bija taisni, griezās labi - it kā viss kārtībā. Cik vien bija pieejama informācija - nobraukums nebija liels (ap 400km), tātad gandrīz kā jauni, pēc izskata to arī varētu secināt. (Pluss, liekot jaunas riepas, aplokos vēl pa iekšu grabēja alumīnija skaidas no rūpnīcas urbumiem priekš spieķiem - tāpēc nodomāju, ka nekas nav ne sists, ne locīts, jo pretējā gadījumā mainot spieķus vai ko citu, skaidas noteikti būtu izbirušas…)
Tad nu sāku trenēties ar saviem maviciem, pēc kadiem 400km mazliet aizmugurējais rats bija palocījies (braucu pārsvarā Rīga - Saulkrasti - Rīga, nekādas bedres manā maršrutā nav, svars pašam ap 85kg), aizvedu uz servisu ātri iztaisnoja un atkal ceļā, pēc kāda laika atkal tas pats, vēlreiz iztaisnoju viss kārtībā. Pēc tam piedalos Vipsport veloapļos. Pēc brauciena jau aizmugurējais rats bija kārtīgā “klinģerī” - strīķejās pret bremzēm… (lai arī asfalts biķerniekos nav nekāds spogulis, tomēr mīnu lauks tas arī nav; kaut gan komentāros par šiem ratiem lasīju, ka var braukt kaut vai pa bezceļu…) Vedu uz servisu, taisnojam, it kā spieķi nebija ļoti vaļīgi, lai kaut kas tāds veidotos - nu labi, tā kā aizmugurējais rats locās, tad paskatījās vai tas man ir labi iecentrēts, neliela nobīde no vēlamā bija, bet ne traģiski - tātad iecentrē, savelk stiprāk spieķus; visam vajadzētu būt kārtībā. Braucu jau ilgāku laika posmu un it kā viss kārtībā - griežas labi, aploks nelokās, vienīgi parādijušies “tikšķi un knikšķi”, kas pašā sākumā varbūt bija, varbūt nē…, ja jā, tad patiešam nelieli. Uz šo brīdi jau tos var dzirdēt ļoti labi - doma bija, ka trokšņi var nākt no citurienes, līdz aplokūjot aploku ''saubas vairs nerodas, ka tas ir no rata. Abās pusēs spieķu caurumiem uz aploka ir parādījušās plaisas, apmēram pusei - kur vairāk, kur mazāk… (ceru, ka bildes kaut kā pievienosies - īsti to izdarīt nemāku…). Troksnis sāk progresēt. Cik saprotu no drošibas viedokļa, nekādas problēmas nav, kaut gan nezinu vai ar tādu ir vērts piedalīties sacensībās? Vai tas gadījumā nav rūpnīcas brāķis? Ko darīt, braukt tālāk, kamēr "izšķīst pavisam? - tā laikam var sabojāt arī ne visai lētos spieķus? (varbūt ka nē…) Vai vispār tas ir normāli, ka aploks tā plīst?
Jebkādi ieteikumi, rekomendācijas vai komentāri par tēmu ļoti vēlami!
P.s. Ja ir kāds braucējs, kas interesējas par mavic’iem, tad varētu viņus laist arī uz tirdziņu, kaut gan iepriekš vēlos noskaidrot, ko darīt ar šiem (Uz nākamo sezonu meklēšu jau klasi augstākus ratus)?
Paldies visiem, kas bija pacietīgi visu šo izlasīt un sniegt arī kādus padomus.