http://www.cyclingnews.com/tech/2006/shows/eurobike06/?id=results/eurobike067
njā karbons dominē…
nu un…
“nu un” ir tas, ka netiek izmantots metāls… vai izmantots minimāli. Liai cik tas nebūtu dīvaini - dabai veselīgi (tiesa gan ražošana arī šo to piesārņo), bet ne tik, cik metālu rūdu kausēšana
Drīzumā karbona ciskadrilli piepūtīs ar hēlija gāzi un tad viņš lieds pa gaisu… :)
Bet par kādu cenu šitās izvirtības?!
es biju domājis hidraulisko slēgšanās mehānismu,karbons jau ir priekšā pakaļā…
Izskatas kosmisks verkis… tikai nezin ka sis stradas dublu un sacensibu rezima. Vajadzetu siem iedot kadam MTB profam lai noteste kartigi. Izskatas ka tuvakaja nakotne maksat spejigs ierindas braucejs kaut gribedams pie sadas mantas netiks, jo izrazosanas kapacitate kau jau visam karbona detalam aiznem daudz laika.
Es tieši to pašu ar tām izvirtībām par 1500EUR, kā var saprast no raksta!?
beidzot tam iemarineetajam patentam ir beidzies deriiguma terminjsh. gaidam pakaljeejos paarsleedzeejus.
es jums saku- pariit tik ar taadiem brauksim, ja vien atkal kapitaalistu cuukas nesalaidiis kautko deelii ar autortiesiibaam.