Vakar 1.reizi ieraudzīju uz kāda ričuka veikalā Magura HS33 hidrauliskās bremzes - ne disku, bet uz aploces. Izrādās, ka tādas ražo jau vairākus gadus, tik pie mums vēl nebiju manījis. Esot par 30% stiprākas kā labākās V-bremzes, kā arī precīzāk dozējamas.
Vai kādam ir pieredze ar šīm bremzēm, un vai ir Latvijā iespējams tās nopirkt atsevišķi?
Man ir Magura Silver Fox! Nu darbojas jau forshaak, preciizaak un fiksaak (man veel staav pastiprinaataaji)! Vieniigais miinus ir diezgan smagas! Bish arii jaaseko liidz kopshanai jaamaina eljljas (tas nav paaraak biezzi, reizi 2 gados (vismaz es taa daru), un veel vismaz man taa ir - ar laiku bremzes paliek miikstas, tad ir jaaved pie meistara, vinjsh tur kaut kaa iepuush gaisa burbuli)!
Pie Latvijas apstaakljiem labaak ir nopirkt labas V-veida bremzes, pat diska bremzes nevajag (man personiigi nepatiik baigais liekais svars klaat)!
Nu man ir Magura HS11 ar būsteriem, kas it kā ir budžeta variants tām pašām HS33, bet tā pat ir nejēdzīgi dārgas (ap 70 Ls) un ar viņām ir baigais čakars. Bremzē ļoti spēcīgi. Tapēc sākumā, kad nebiju pieradis un laikam arī priekšējās bija bišķin pa stipru apmetu salto - rezultātā saplēsu to pašu Maguras prikšējo ručku (viņa ir no plastmasas!!!) -pa padsmit latiem nomainīju. Tad atlaidu priekšējās stipri vaļīgāk, piešāvos - braukt var. Nu bet bremzē tāpat nejēgā spēcīgi. Dažkārt pat bail sametas…:)
Vispār priekš XC tas nav labākais variants. Viņas sver (komplekts) 700 gr. ir dārgas un sarežģīts apkopē, ēd aplokus un riteņi arī nedrīkst būt ne ar mazāko astotniciņu. Tā kā pērc vien normālas Deore vai LX bremzes un šitās atstāj triālistiem.
[quote=Bergamont]Man ir Magura Silver Fox! Nu darbojas jau forshaak, preciizaak un fiksaak (man veel staav pastiprinaataaji)! Vieniigais miinus ir diezgan smagas! Bish arii jaaseko liidz kopshanai jaamaina eljljas (tas nav paaraak biezzi, reizi 2 gados (vismaz es taa daru), un veel vismaz man taa ir - ar laiku bremzes paliek miikstas, tad ir jaaved pie meistara, vinjsh tur kaut kaa iepuush gaisa burbuli)!
Pie Latvijas apstaakljiem labaak ir nopirkt labas V-veida bremzes, pat diska bremzes nevajag (man personiigi nepatiik baigais liekais svars klaat)![/quote]
iepūš gaisa burbuli? tas ir kautkas jauns :)
parsasti visi cīnās ar tiem gaisa burbuļiem un ved lai atgaisotu!
Hmm, ok neesmu shajaa lietaa lietprateejs (taapeec arii uzticos meistariem)! Bet ja kaadam patiik piesieties pie vaardiem You are Wellcome!
Droshi vien Andrex`am buus taisniibu (buushu nepareizi sapratis no meistariem)!
tā viņš i!
Sveiki, man ar taadas i, bet iisti nezinu kaadas, uz ruchkaam rakstiit 11, ta jau laikam taas i 11.
Es principaa nesen to richiku nopirku un veel nekaa no ta nesajeedzu, neesmu jau arii skatiijies, bet man taas bremzes patiik. Tieshi tas bremzeeshanas asums, bet to ir iespeejams reguleet, jo saakumaa man bija taadas maigas, tad man mastjeri sareguleeja un nu i nazhi.
Ruchkas man gan nav plstmasas, bet kautkaada diivaina metaala.
Problema ir tikai ar to, ka tie mani meistari nemaak vinjas noregul’et taa, lai kalotkas uz aploceem spiestu sinhroni. Moshka kaads zin kur to var izdariit?
Un vissefektiivaakis k’a taas bremzes sakopt esot izlaist visu veco elju, izskaot visu sisteemu un sapildiit par jaunu.
Bremzes labas, spēcīgas.
Mīnusi - dārga un ķēpīga apkope.
Nepiekrītu NW, HS33 un līdzīgām br. apkope nav jāveic vispār (ražotājs dod 5 gadu garantiju uz gum.manžetēm). Problēmas var sākties uzpildot ar kādu no DOT eļļām, kura tur nav paredzēta. Bremžu uzlikas arī kalpo ļooooti ilgi. Faktiski šīs bremzes var novērtēt tikai ilgstošā laika periodā, saprotot cik maz rūpes viņas prasa.
Par to regulēšanu ir ļoti labi aprakstīts manuālī .pdf formātā. Dabūt var www.magura.com. Šīm bremzēm šo to var arī atvieglot (vismaz par 100 gr). Pret aplokiem šīs br. ir daudz saudzīgākas par V-br., jo nav jāslidina.
Bergamont mineeja, ka vinjam veel staav pastiprinaataaji.
Kaads no vinjiem labums, kaa vinji darbojas un kur un par cik tos var nopirkt.Prieksh HS33.
Es esmu uztaisījis pakavus no Titāna, tie arī kalpo kā pastiprinātāji. Bez pakaviem tām bremzēm nav jēgas.
Bilde šeit: http://www.kalnusports.lv/?do=read&sid=16
bremzes kaa suga ir labas, izpildiijumam gan vajadzetu buut hs33, jo 11tajaam biezhaak meedz buut visaadas probleemas. plastmasas heebelji- labaak pa gabalu.
bremzes tiem, kam neuztrauc lieks svars, bet gribaas labaaku jaudiigaaku bremzeeshanu. bremzes praktiski nav jaakopj, bet nu to 1 reizi sezonaa vai retaak tad gan apkopi labaak gan uzticeet profiem, bet liels pluss jau arii ir tas, ka slikti laikapstaaklji neietekmee bremzhu darbiibu liidz pat posmam kluchi-aploks. bet magura origjinaalos kluchus nomainot uz slapjam laikam paredzeetiem kluchiem, ir ok.
turpat arii paraadaas veelviens pamatiigs pluss- kluchi ir reaali aartu un eerti mainaami, var pirms machiem nomainiit uz piemeerotaakiem burtiski paaris sekunzhu laikaa.
nu un pats galvenais hidrauklikas pluss- iespeeja perfekti izjust bremzes. tieshi taa, iespeeja nevis privileegjija. iesaakumaa vai iesaaceejam liksies cietas un brutaalas (on/off) bet veelaak kad pieshaujaas var perfekti sajust to briidi, kad bremze pieskaras aplokam un saak bremzeet liidz briidim, kad saak blokjeeties rats.
atgaadinaashu ka tas nav pareizi bremzeet ar blokjeetiem ratiem (tiem kam ir cits viedoklis, pabrauciet ilgaak un/vai palasiet kko)
taapeec max svariigi ir labi just bremzes (un arii riepas) un hidraulika taadaa zinjaa ir pefekta. citiem vaardiem sakot- aplochu maguraam ir ljoti laba modulaacija.
mosh es iisti nesapratu, ko LOOK gribeeja teikt ar slidinaashanu, bet ja domaata ir bremzhu pietureeshana ilgaak, pastaaviigi samazinot aatrumu, tad taa diemzheel parasti ir realitaate, no kuras nav kurr likties.
taada privileegjija kaa bremzeet spiezhot bremzes asi un speeciigi iisiem intervaaliem, uzreiz nometot aatrumu, negadaas biezhi. tam vajag ideaalu segumu un labas riepas, sliipumaa un liikumos ar to nevajadzeetu nodarboties.
un aploks dilst abos variantos, tas ir neizbeegami. gribat saudzeet aplokus, brauciet ar diskeneem.
par boosteriem- tie gan saudzee raami un dakshu, bet nozog bremzeem modulaaciju, pieliekot klaat pie jaudas. taapeec es aizmuguree nelieku pakavu(boosteru), jo tur masn svariigaaka liekaas tieshi modulaacija. priekshaa gan var, un taadaam dakshaam kaa sid un skareb obligaati vajag, jo shameejaas ir aarpraatiigi neizturiigas un locaas kaa trakas.
DIY fanaatiem- dieva deelj negaaziet tur iekshaa dot, transmisijas, dakshu,motor un saulespukju elljas- tikai tiiru mineraaleelju, ja ir shaubas, pie meistara shagom marsh.
Ar terminu “slidināšana” biju domājis bremzēšanas laiku līdz ātrums nokrītas līdz vēlamam. Lai kā arī necenstos, V-bremzēm bremzēšanas ceļš būs visgarākais, jo pie lielāka ātruma bremzes ir relatīvi neefektīvas (visu meh.bremžu mīnuss). Rezultātā laiks kad tiek strīķēts aploks ir lielāks nekā hidr.br. tados pašos apstākļos. Otrs pluss hidr.br. ir tas ka laika apstākļi ļoti maz ietekmē bremzēšanas kvalitāti un tā ir priekšrocība. Protams aploku bremzes būs tikai un vienīgi konservatīva disku bremžu alternatīva.