Sveiki!
Lūdzu, novērtējiet šo riteni - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycycles/highway-sports/fgdcf.html
Vai ir tās naudas vērts, no bildes daudz ko saprast nevar, pēc apraksta detaļas nav tās sliktākās. Vai ir jēga pirkt?
Paldies!
Sveiki!
Lūdzu, novērtējiet šo riteni - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycycles/highway-sports/fgdcf.html
Vai ir tās naudas vērts, no bildes daudz ko saprast nevar, pēc apraksta detaļas nav tās sliktākās. Vai ir jēga pirkt?
Paldies!
Var buut man nav taisniiba, bet es par taadu naudu nepirktu. ja nomet zem 2 sotiem , tad KAARTIIGI notesteejot un apskatot, vel varbut butu veerts domat
Kas tieši nepatika?
Par 400Ls tirgo Look KG381 ar veco Dura-Ace…šis krāms varbūt uz 200Ls velk!
Izskatās pēc adekvāta Cr-Mo velo ar Tiagru. Es to novērtētu pat augstāk. :)
Ja tam visi komponenti ir kārtībā, nav rūsas, tad bišku jāpakaulējas un jāņem.
Ir tā, ka meklēju pirmo šosejas velo. Vispār, lai saprastu vai ir mans, vai ne, tad meklēju cena/kvalitāte riteni.
Protams, ir iespēja par tiem pašiem ± 350-400 Ls iegādāties jaunu entry level šosejnieku, bet nevienam no tiem nav pilna Tiagras grupa virsū. Varbūt kāds var ieteikt, kur var skatīties šosejas velo šādā cenu diapazonā?
Nezinu cenas Latvijā, bet tā kopumā par 350-400lvl var iegādāties jaunu Sora līmeņa šosejnieku.
Iesācējam Sora būs pilnīgi pietiekama. Tiagra, protams, labāka, bet starpība nav tik briesmīgi būtiska, īstenībā.
Vienīgais būtiskais Soras trūkums pret tiagru ir tas, ka tā ir kopumā ir vājāka - viegli salokās no sitieniem un taml.
Ja lietotu, tad Tiagru vai pat ja labi pameklē, kādu pavecāku, bet ļoti glaunu De Rosa ar 105 pilnīgi var atrast. Ir bijuši piemēri. Iesaku ņemt Cr-Mo rāmi (bildē, šķiet, tieši viņš), jo alumīnijs var būt noguris, bet karbons/titāns par to cenu nemēdz būt.