Latvijā radīts velotricikls

http://auto.delfi.lv/zinas/latvija/kipsala-tiks-prezentets-latvija-radits-velotricikls.d?id=35136161

Nevis radīts, bet ražots :) … tas nu tā.

IMHO pilnīgs sviests.

  • Priekšējie rati bez dubļusargiem mūsu laika apstākļiem ir īpaši piemēroti.
  • Teksts par cilvēkiem ar lieko svaru ir super. Nav tālu līdz āmurikāņu iecienītajiem ratiņiem.
  • Elektropiedziņas variantā akumulators tiek uzlādēts minoties? :D
  • Ieteikums vērot apkārtni ir sviests. Ar parastu velo to arī var darīt, bet šajā variantā tiek solīta mānīga drošība.
  • Tas štrunts aizņem gandrīz tikpat daudz (platumā) cik auto, bet pārvadā tikai vienu cilvēku.
  • arī solītais lielais ātrums nav diez ko reāls
  • ērtais beņķis mugurai tikai rezultēs tās pastiprinātu svīšanu
  • cena visticamāk būs ļoti laba parastā velo cenā

Īsāk sakot aprakstīts jau skaisti, bet reālajā dzīvē klasiskais velosipēds būs jebkurā gadījumā pārāks. (Man liekas, ka tas agregāts pie tam ir par platu pat veloceliņiem :D )

Nomas inventārs kurortpilsētām un atpūtas parkiem - kāpēc gan nē.

Nu beidziet, kāds no jums ar velotriciklu vai velomobīli ir savā mūžā braucis? Nē? Nu tad nekomentējiet ja nezinat… Es savā laikā esmu diezgan pabraukājis ar šosejas velomobīli, tajā laikā ar “startiņa” ratiem un specifiskām priekšas asīm… aerodinamiskais effekts ir super! Tas kur šāds verķis neder ir - pilsēta. Jau toreiz kad satiksme bija krietni mazāka, uz Valdemāra ielas ieraudzīt sev blakus trolejbusa riteni nebija diezko omulīgi un ņemot vērā, ka pamanamība no auto ir zemāka, otreiz vairs “iekšpus pilsētas” braukts netika… :D Bet tā visā visumā - interesants aparāts ar patīkamām atmiņām :)

Baterejas un elektromotors… Vai viņi tā grib piesaistīt sliņķus, lai tie nopērk ko šādu?
Pretējā gadījumā pirmais ko ar šādu velo vajadzētu izdarīt ir izraut ārā visu lieko ( atstājot rāmi, šauru sēdeklīti ar tikpatšauru atzveltni uz kura jālieto pampers), šifterus un ratus.

Raksta autoram vajadzēja piebilst ka pasaules rekords tika uzstādīts ar karbona brīnumu :) kas iespējamību, ka ar šo varētu iekļauties kaut nelielā satiksmē starp opjiem palielina līdz mīnuss bezgalībai.

Ir bijusi iespēja pa atslēgas caurumu palūrēt uz šo, tiesa gatavu esmu redzējis tikai versijas prototipu, šajā sakarā bija tā laime rokās paturēt Rohloff speedhub :)
Kopumā ļoti interesanti risinājumi pielāgojot velo daļas citas konstrukcijas braucamajam, it sevišķi patika priekšā 1, aizmugurē 2 riteņi versija. Piemēram ātrumu rumba ir iznesta prom no ratiem un kalpo tikai kā ātrumkārba. Lai projektam veicas.

Kāds pasaules rekords ar triciklu, ko tas autors tur pīpē?

Runa ir par šo te :)
http://www.youtube.com/watch?v=jQwpGLCAMm4&feature=related

Anulēt rekordu, viņu iestūma ;)

Pozitīvi. Droši, ka 99% eksportam.

Un ļoti perspektīvi… (hint: nafta iet uz beigām)

Es piesakos aizmīties ar tādu līdz Portugāles tālākajam galam un atpakaļ, un to visu aprakstīt, ja iedos notestēt! :D

Lol… video ir divritenis :) … nevis tricikls :)

Runa ir par šo te :)
http://www.youtube.com/watch?v=jQwpGLCAMm4&feature=related[/quote]
mjā, bērnudārzā māca divi no trīs atšķirt…

Runa ir par šo te :)
http://www.youtube.com/watch?v=jQwpGLCAMm4&feature=related[/quote]
mjā, bērnudārzā māca divi no trīs atšķirt…[/quote]

Vai tad Delfus nezinām, kas zina, varbūt pat braucēji ar sajaukti ne tik 3 ar 2 :)

[quote=ktn](hint: nafta iet uz beigām)
[/quote]

SPAM

Grib par to padiskutēt ar ģeologu? :D

privāti varam!

ielieciet mani CC

šādus agregātus jau sen ražo viena firma, kādu laiku crc arī viņus tirgoja, cena bij sākot ar 250ls
mnu, manuprāt nav jēgas no tāda :D

…un Jēkabpilī brauc mačos

[url]http://www.jekabpilssc.lv/imgs/755/galerijas/gal_b_611547.jpg[/url]