Nelieku šo tēmu pie “Pērk”, jo pirkt plānoju ziemā, bet jau tagad sāku skatīties uz pētīt, lai zinātu, ar ko ir jārēķinās.
pēc maniem novērojumiem, v-breiku ratus atrast nav viegli, precīzāk - cik esmu skatījies i-veikalos, pārsvarā tiek piedāvātas rumbas disku bremzēm.
Varbūt kāds tam visam jau ir izgājis cauri un var ieteikt labus xc ratus cenā līdz 150 LVL/komplekts.
pats biju skatījies uz ratiem ar XT rumbām un mavic aplokiem (actionsports.de), bet zinošs cilvēks ieteica labāk skatīties DT-Swiss vai Nope rumbu virzienā. DT-Swiss tai pašā actionsports.de ir piemērots piedāvājums(DT-Swiss 370+Mavic XM 317), bet gribas vēl kāda pieredzējuša minēja viedokli.
vēl jautājums - vai stieptie spieķi (2.0-1.8-2.0) ir tā vērti, lai par tiem maksātu papilus 11 EUR?
Tomēr mēģināšu vēlreiz. pētot dažādus resursus internetā, atradu Mavic Crossride ratus. redzēju tos arī LV veikalos. pašam radās jautājums par spieķiem - ratiem ir pa divdesmit “plakaniem” spieķiem gan priekšā, gan aizmugurē un ratiem ir radiālais spieķojums (pakaļējam labajā pusē - 2krustu spieķojums). te pat forumā fubar ne ļoti glaimojoši izteicās par radiālo spieķojumu, bet nekur neatradu pamatojumu, kāpēc tas būtu sliktāks par parasto nez cik tur krustu spieķojumu. ko jūs varāetu pateikt par šiem ratiem? vai tie ir piemēroti cietastes ritenim braukšanai LV (50% - meža takas)? un kā ir ar tiem taisnajiem spieķiem - cik reāli tos ir nopirkt LV veikalos?
un vēl viens jautājums - varbūt kāds var kādu vārdu pateikt par rumbām, kas ir šiem ratiem?
Arī braucu ar Mavic Crossride.
Gadījās ar slikiem (labā ātrumā) ielidot bedrē. Rezultātā aizmugurējais rats pamatīgi cieta. Principā aploks metams, bet spieķi gan neizlūza. Domāju,ja būtu ‘‘parastie’’ rati,tad tur nekas pāri nebūtu palicis.
Domāju,ka par to cenu - labi rati un kas nav mazsvarīgi - skaisti rati :)
Domaaju ka neee, galvenais ir attieksme pret mantu, ja kopsi, noripos triis tik un vairaak. Bija iespeeja iegaadaaties ko niknaaku. noproveet stieptos spiekkus. :)
īss pārstāsts no lasītā gan presē, gan www bez konkrētām atsaucēm.
Mavic Crossride par savu cenu esot ļoti laba izvēle. Nav pārāk viegli, toties izturīgi un ilgspēlējoši.
Radiālajam spieķojumam ratiem ar aploču bremzēm nav ne vainas. Par niansēm lai stāsta speci.
Stieptie spieķi esot labāki par taisnajiem. Reiz lasīju gudru rakstu, ka labums slēpjas sašaurinātajā daļā, kas padara spieķi elastīgāku. Tādēļ stieptie lūztot mazāk ierastajā vietā pie rumbas.
Velomen, Vācijas forumā lasīju, ka ražotājs šiem ratiem dod 3 gadu garantiju (kaut kas “apmaiņa bez jautājumiem”) - neesi interesējies? Ja rats vēl nav izmests, varbūt paveicas? :)
ūja, kur te ir kāds radiālais spieķojums? te ir būtībā klasisks tangenciāls spieķojums ar T veida spieķu galiem (sauciet tos par taisnajiem, ja varat izvairīties no jucekļa terminos- jo tā sauc arī lētākos, “non-butted”/ “nestieptos” spieķus)
šie spieķi un to stiprinājums rumbā ir viens no labākajiem tehniskajiem risinājumiem. plakanie vidi spieķiem gan iesmird, bet tā ir nodeva mārketingam- cilvēkiem tādi vipendrasi patīk.
rati ir pavisam labi, rumbas arī gana labas. tie nav ne ar ko labāki par labi saspieķotiem ratiem ar L veida stieptajiem spieķiem, kvalitatīvām rumbām un aplocēm, nav arī ne ar ko sliktāki, ja neskaita jāšanos tajos retajos gadījumos, kad kaut kas noplīst.
p.s. stieptie spieķi ir labāki, viennozīmīgi vērti eksta 11 eirikus.
Liidz ar to ir lielaaka slodze uz apiekku galvinnaaam, un taas meedz neiztureet dazzkaart. ;)[/quote]
tā bija sensenos laikos, pēdējos 5 gadus DT un Sapim alumīnija galviņas iztur pat DH. jā, man visi rati ir ar alumīnija galviņām un stieptajiem spieķiem. kad ieliku kokā, iznīcināju D321 aploku, bet neizlidoja NEVIENS spieķis.
nu, šo apzīmējumu es neizdomāju - tas ražotājam mājaslapā stāv.[/quote]
atkal jau grāmatvedība vai marketinga daļa raksta tekstus mājas lapām?
ļoti atvainojos, mana dumā galva saprata, ka runa iet par tiem CrossRide, kas ir gan DB, gan V-bremzēm domāti. tiem ir labie spieķi un labs spieķojums. līdz ar to viss iepriekš teiktais ,kas attiecas uz CR atceļas. spieķojums patiešām ir radiālais, un man tas nepavisam neizraisa uzticību, agresīvai braukšanai šos ratus neiesaku, tikai pēc piena. jebkurš labi saspieķots “tradicionālā” dizaina rats, sastāvošs no kvalitatīvām detaļām, būs stiprāks par šo te.