Kross Level velosipēdi!

Lūdzu dodiet padomu par KROSS Level A3 vai A4 velosipēdiem. Kādas atsauksmesno lietotājiem, ekspertiem. Cenas un aprīkojuma samērīgums?

Velosipēdiem nav ne vainas, bet tiem tirgotājiem gan.

Oho, skaļi vārdi.

Cik nu skaļi, bet te forumā ir pietiekami daudz “keisu” par krosiem, kā arī dzīvē ir sanācis pārliecināties par to tirgotāju kompetences līmeni velo jomā.

es te kaut kur padzirdēju, ka esot lielākais rītailers LV. kaut dzirdējis par tādiem īpaši nebiju.

Tas gan, jāpiekrīt ir FOX. Pārdevēji itkā labi atsaucīgi normāli kaulējas, bet nu uzticēties nevar, ja brauc pie viņiem ja pats nēsi spečuks tad tāds jānem līdzi. Gatavi iesmērēt jebkuru viņiem neejošo sūdu kā baigi labo štelli :d :D
Bet par velo nevaru nevienu sliktu vārdu pateikt, cik gadus braucu un bez jebkādiem niķiem :)

Jā, protams, izmēram IR nozīme.

Aktivcentrs/skuteru centrs bij tie shmuciigie kaushlji - sudzibas.lv ar shiem tak paarpildiitas + visos iespeejamos forumos par shiem ljaudis suudzas.
Zjeel ka aizveeraas veikals Juglaa uz Briiviibas ielas kas Kross tirgoja - tiem vismaz vareeja uzticeeties…

Braucu ar Level A2 arī jau vairākus gadus. Ja godīgi nav daudz ko komentēt ne sliktā, ne labā nozīmē. Jebkurā gadījumā Shimano, Suntour u.c. atpazīstamo brendu detaļas jau nemainās no tā vai sakomplektētas uz Kross vai kāda cita brenda rāmja. Mans konkrētais rāmis man ir ērts, saplaisājis vai saliecies arī nav pa šo laiku :) tā kā nevaru neko sliktu teikt. Detaļas (kasetes, ķēdes, klaņi) pa šo laiku, protams, ir mainītas. Es droši vien galvenokārt rūpīgi izpētītu/izbrauktu ar konkrēto noskatīto eksemplāru veikalā, pievēršot uzmanību tam, cik kvalitatīvi tas velo ir salikts un vai nav kādas acīmredzamas problēmas, kas pēc tam radītu nepatīkamas klapatas krāmējoties ar garantiju. Bija jau nesen tepat forumā tēma par Kross un nekvalitatīvi uzstādītu disku bremžu suportu.

http://www.xc.lv/mtb/forums/viewtopic.php?id=23935

Arī īpašumā ir Kross velo iegādāts skūteru centrā :D Nopirku tur, bet servisēju citur. Viņiem baigais sviests ar apkopēm, ja pareizi atceros, tad pirmā bija jau pēc nedēļas un maksāja 2Ls? Lai vai kā, velo ripo labi, pirkt var, tikai jārēķinās, ka ietaupīto naudu var sanākt iztērēt remontos, ko citi būtu kā garantijas remontu izveikuši. No vienas puses tas pat ir labi, ja ir vēlme aizvietot noplīsušo detaļu ar kaut ko citu, labāku.

http://www.xc.lv/mtb/forums/viewtopic.php?id=23935[/quote]

Kad nočakarējos ar garantiju, daļu detaļu nopirku pats, visam izgāju cauri, pieregulēju un pārbaudīju vai vēl kas nav palicis nepievilkts, velo ripo labi.
Normāls rāmis, bez konstruktīvām, vai svara ekstrām (double butted, vairāk nekas), galvenie komponenti ir pieklājīgu firmu (Shimano, Suntour) - bet arī labas komponentes ir pareizi jāuzstāda. Vēl jāaizved kaut kur normāli ātrumus saregulēt. 2Ls garantijas apkopē, tikai paskatās, vai pārslēdzas un visu mehāniku nopūš ar kaut ko. Joprojām skan vairāk nekā liekas, būtu jābūt - varbūt plastmasas mono-bloks krikšķ.

Viņiem visādi sīkumi un ne tik pamanāmas komponentes nav pārāk labas - tā pati sēdekļa stute, augstuma regulācijai nav QR bet vajag atslēgu, rumbas - lētākās JoyTech (un aizdomas, ka aizmugure par daudz savilkta), oriģinālie pedāļi - samīcījās zem mīšanas slodzes pēc pirmā izbrauciena (it kā jau tāda stock lieta, bet +X Ls), trosītes un apvalki nav pārāk glīti savilkti (krustojas, S veida un asi līkumi) utml.

To visu var savest kārtībā, bet 2Ls apskate, +5Ls tur, +7Ls te, X Ls vēl kaut kur, +darbs, laiks, braukāšana un jau sanāk kāds 4Ever pa 300+ Ls, kam tas viss jau no veikala ir kārtībā.

Patreiz pie kam parēķināju, gadā 2x garantijas apkope 12Ls. Divu gadu garumā 12x3+2=38Ls. Pat ja rāmis pārlūzt vai dakša nomirst, pa to naudu var nopirkt līdzvērtīgu. Ņemot vērā attieksmi un atrunāšanos jau no elementāriem garantijas sīkumiem, domāju pat apkopi garantijas saglabāšanas vietā vērtīgāk būtu veikt īstā veloservisā.