Pēkšņi šotdien atteicās man uzticamais Sigma velodators. It kā jau nav tā lielākā bēda, bet nu nav arī gluži tas lētākais un vēl tikai pagāšgad gādāts. Pats aparāts it kā strādā un viss smuki, tikai tos km neskaita. Magnētus sabīdīju kopā, liku vienu augstāk - otru zemāk, situ un spēru bet nekā. Vai tur tiem magnētiņiem ir kas tāds kas var sabojāties, jeb varbūt var sabojāties pats vads? Ja nu kāds no pieredzes zina.
Un akurāt rīt taisījos priekš otra ričuka spižometru iegādāt. Sigma man patika, bet nu vairs nezinu. Varbūt kādam arī tur ir kas iesakāms?
bateriju mainīji?
Es jau saku, pats aparāts strādā - puksteni rāda spilgti, settingi regulējas, tikai 0 km/h visu laiku.
Nav kas iebiris starp aparātu un vada kontaktu iekš kronšteina / aparāts ‘nesēž’ īsti precīzi savā vietā?
Viss sēž labi. Viņam jau ir tā sleep funkcija, kad neko nerāda, bet kad pespraud, tad vis iedegas. Un tas viss strādā. Man doma bija, ka kautkas ar magnētiem, bet nu teorētiski tur nekas nevar notikt. Tad varbūt vads, bet visuāli viss ļoti vesels…
Paņem ar parastu vadu vai šķērēm, un pamēģini vairākas reizes savienot/atvienot aizmugurējos kontaktus. Būs tests, vai pats kompītis strādā.
Vecīt, man ir inženiera diploms, tā kā šitos trikus jau izmēģināju :)
Viss strādā, brīžam pat kautkādus ātrumus rāda.
reset vai izrauj bateriju uz minūtēm 5ām…
Ja jau tu tiešām mēģināji pilnīgi berzēt magnētiņu gar dačiku, tad problēma tiešām nav tur. Kompī 100% nav, kronšteinu tu pārbaudīji, izklausās ka vaina visdrīzāk vadā. Vadiņš visbiežāk sabojājas ne pa vidu, bet tieši tur kur ieiet apakšējā dačikā un kompja kronšteinā. Ja tā lieta ir tur, tad loģiski jāmēģina to kontaktu atjaunot (pats zini kā), bet pirms griezt un čakarēt abus galus ārā, pamēģini (varbūt jau mēģināji) izlocīt vadiņu visā garumā no sākuma līdz beigām un pēc katra posma pārbaudīt vai strādā, sāc ar pieminētajiem galiem. Kaut kur jau kontaktam ir jāizpaužās agri vai vēlu. Daudzas reizes tā darīju un neko nevajadēja griezt.
Vai šī problēma parādījās pēkšņi uzreiz? Vai neatceries situāciju kad tā izpaudās pirmo reizi? Nekriti, nestiepi vadiņu? Ja tev ir mīkstā dakša, pārliecinies vai tai strādājot vadiņš vienā vietā visu laiku nelokās?
Ja nav vēlme un laika labot, visvieglākais būtu nopirkt 2. vada komplektu. Domāju ka pie SIGMAs izplatītājiem jābūt, kaut vai tas pats priekš BC 1106.
Vecīt, man ir inženiera diploms, tā kā šitos trikus jau izmēģināju :)
Viss strādā, brīžam pat kautkādus ātrumus rāda.[/quote]
Vai inzheniera diploms par skaistaam aciim?
Tiešām neizskatās pēc augstākās grūtības pakāpes problēmas…
Izbīdi datoriņu ārā no palikņa, un pie palikņa kontaktiem pieslēdz testeri-ommetru (vislabāk pīkstuļa režīmā). Pagriez riteni. Ja pīkstulis neziņo par īsslēgumu, nolien klusā vietā un pieliec ausi pie herkona. Ja magnēts to saslēdz, tam ir dzirdami jānoklikšķ. Ja noklikšķ, tad vaina būs vadā.
Bez ļurkāšanas pirkstos, izolētu vadu var zvanīt cauri, ar tievākā izmēra kniepadatām durot cauri izolācijai.
[quote=Ansis]Tiešām neizskatās pēc augstākās grūtības pakāpes problēmas…
Bez ļurkāšanas pirkstos, izolētu vadu var zvanīt cauri, ar tievākā izmēra kniepadatām durot cauri izolācijai.[/quote]
Sigmai šo paņēmienu būs pagrūti veikt ,jo vads ir viendzīslas ar ekrānu.
Nopirkt wireless Polaru un nečakarēties :)
Tie vadi toč lieki uz baika.
Man kādas pāris nedēļas atrpakaļ arī bija tāda ķibele, tiesa gan ar Wireless SIGMU. Braucot brīžiem pazūd ātruma rādījumi un kilometri neskaitās. Gan raidītājs, gan arī pats kompītis man ziņoja ka ar baterijām viss ok. Bet es tomēr nopirku un nomainīju abas baterijas un tagad viss strādā lieliski.
[quote=Delfins]Nopirkt wireless Polaru un nečakarēties :)
Tie vadi toč lieki uz baika.[/quote]
Neatradu topiku, bet tēma jau bija apspriesta, un kāds izteica domu, ka WIRELESS arī esot…neforšs…
Te saits interesentiem: http://www.crazyguyonabike.com/forum/board/message/?thread_id=48668
Nopirku pa piecīti jaunu vadu. Viss rullē. Paldies par morālo atbalstu ;)