Jau no paša dakšas sākuma nomāc doma, a kā varētu dabūt LockOutu uz stūres? (Dakša R7)
Itkā nekā uber grūta - vajag trosi, apvalku, atsperi pie dakšas, kas griež to ripuli uz vienu pusi (gan jau vaļā)
un otrā galā vajag knibuli ar kuru pagriezt cet to dakšu un pagriežot nofixēt, nu vismaz tik daudz cik tai atsperei ir spēks un varēšana.
Nav saprotams kaa to parikti nostiprināt uz dakšas maximāli to pataupot, un nav nojēgas kādu knibuli varētu lietot uz stūres.
Galvā rādās kautkas tāds knibulis, kāds bija vecajiem krieviniekiem…
Nu nav kāds ko tādu jau mestarojis? Mož var padalīties pieredzē? ;)
Viens cilvēks (kuru varu sakontaktēt) nesen teica, ka jaunajai Rock Shox Reba atrada Lock Out stūres uzparikti e-veikalā un pasūtīja.
Es zinu, kāds ir Lock Out 2003.g. Rock Shox dakšām - tā ir tāda “sardīņu bundža” ar atvelkamu mēlīti un pogu, ko spiež no augšas, lai mēlīte atlektu atpakaļ. Principā var ņemt pārslēdzēja mēli no veca krievu šosejnieka, vai arī kaut kādu glaunāku (ar soļu fiksatoru), bet tiem nevienam nav pogas - tātad dabūsi to mēli arī atpakaļ bīdīt, kas liekas stipri neērtāk.
es reiz pakaljeejam amim eksperimenta peec uztaisiiju no visleetaakaa SIS sleedzha, bet visgruutak ir taa dalja kas uz dakshas, tur buus vien jaaiet pie laba freezeetaaja (retums)
Es aizrakstīju e-mail, gaidu atbildi.
Tas, ko raksta LOOK, ir neapstrīdami, bet es tiecos domāt, ka arī uz dakšas uzskrūvējamais gals nāk līdzi.
Ceru dabūt to linku, tad varēs ievērtēt!
jaunajam forshajam nenaak, vecajai “sardiinju bundzhai” naak.
vecais ir taads gomorojs, ka labaak pasham uztaisiit apakshu un nopirkt jauno augshu.
daargi un chakars protams pamatiigs.
veel viena lieta- gan vecais,gan jaunais ir paredzeets taam RS dakshaam, kam JAU IR lokauts dakshas labajaa pusee, taa ir opcija lai to padariishanu paarceltu uz stuuri.
kam nav, tiem nekas nesanaaks. un taa padariishana der tikai RS (korkja izmeeri) protams veiklas rokas maacees paartaisiit arii uz Manitou.
“Sardīņu bundžai” ir tikai tāda vaina, ka ne vienmēr tās cilpai atrodas laba vieta, kur to uzskrūvēt uz stūres. Tā iemesla dēļ 2003.g. LX ir vīlēti nost 2 mm no ātruma pārslēdzēja mēles (lai iespiestu sardīņu bundžas gredzenu ap stūri starp bremžu roktura un pārslēdzēja gredzenu), 2004.g. XT grupai ir ņemts nost pr. pārnesuma indikators…
sardiinju bundzhai ir daudz vainas, jaunais klokjis ir nesaliidzinaami labaaks. bet visvairaak probleemu ir tajaa daljaa kas uz dakshas, jaunajaam RS atspere jau ir iebuuveeta iekshaas un tam ir reaals pamats ;)
vecajai sisteemai bija nenormals chakars to atsperi pareizi noreguleet, citaadi ja shii pa shvaku, tad sakjepot dubljos lokauts nenaak valjaa.
taapeec ja kaad taisa, nevajag kopeet 1:1, vajag piedomaat, noteikti var labaaku risinaajumu izdomaat.
piemeeram: atsperi regulee no aarpuses ar skruuviiti, to mezglu var panjemt/nospiest no kaadaam V-bremzeem.
Nu var jau lietot 2x trosītes. Nu trosi mozz vienu bet apvalkus 2x, viens rauj uz vienu galu otrs uz otru.
Ja tiek lietota atspere, tad sleedzim uz stuures ir jaavar pretoties tai atsperei (arī pa bedrēm)