Esmu saskāries ar smagu problēmu, kas ir manām stock riepām: Bontrager Jones XR, 2.2 rear/2.25 front, wire bead
Problēmas ir tāda, ka protektorā saķerās riktīgs daudzums dubļu. Kā arī ir tāda sajūta, ka riepas ir pārāk lielas. Un vēl, noteikti interesē - kas nosaka riepas svaru?
Kā pareizāk izvēlēties riepas un kā var cīnīties ar to, lai riepas, turas tīrākas. SEBā, smiltis un dubļi tā saķērās, ka likās, ka ričuks uz 20kg velk.
P.s. Tas arī nozīmē, ka es skatos uz savu Bontrager nomaiņu uz kaut ko vieglāku un tīrīgāku… Budžets varētu būt ~15-20Ls vienai riepai vai 35 divām.
Palasot atsauksmes par šīm riepām ārzemju resursos, tur tie novērojumi ir līdzīgi Tavējiem. Kādēl tā ir, lai atbild riepu inženieri. Ja neesi baigais milzis, tad ar tik platām riepām labāk nebraukt.
Lai neķertos protektorā dubļi, vajag izvēlēties vai nu pilnīgi gludas vai ar ļoti retām pumpām. Ja meklē universālu variantu, tad iesaku tās pašas Racing Ralph. Nesaku, ka dubļi ķersies stipri mazāk, bet tīri subjektīvi saku, ka uzvedas labāk par šīm Bontrager.
Ja nu kas, tad ir man vēl pēdējais pārītis, ko piedāvāt Racing Ralph ar drāti 2.00 platumā pa 35Ls par abām.
Neviena riepa ilgstoši braucot pa dubļiem nebšu tīra.
Izstāstiet man kā viņa var būt tīra???
Ja gribās lai nekas neķer klāt, tad vajag riepu ar visādām smērvielām sasmērēt… konkrētāk var interesēties pie kāda motokrosista, jo tur tiešām riepas dubļu gonkās pielasot padsmit kilo…