Ir mtb un “parastias” fellis. Vajag pārvadāt, jo ir vēlme piedalīties mačos.
Auto- octavija hečbeks. Kāda tipa bagažnieku ņemt- ir novietojamie uz jumta, un ir pieejami, arī hečbekiem, novietojamie daļēji aizmugurē, daļēji uz stikla. Max. pārvadājamo divriteņu skaits varētu būt 3, varbūt gadās arī četrus. Pieredzes pašam uz velo pārvadāšanu nav praktiski nekādas. Ko Jūs iesakāt? Kurš drošāks, ērtāks?
bez lobijiem - thule. Cena drusku lielāka kā montblank, bet…tas ir thule
cenas starpība starp montblanc barakudu un thule pro ride 591 ~ 10-12 Ls
es teiktu, ka abi labi, katram ir pa 1 lielam plusam :)
Man vienkārši labāk parīt thule, bet montblanca barracuda arī rullē…
Neviena slikta vārda.
Ja runa iet par parastajiem jumta stieņiem, tad esmu lietojis gan vienus, gan otrus, bet thule šķita kvalitatīvāks…mans subj. viedoklis
Man nav svarīgi, kā izskatās. Galvenais, lai velosipēdu skaits uz jumta ir vienāds gan uzlikšanas, gan noņemšanas brīdī. Un ja to nodrošina gan 100,-, gan 50,- LVL vērtīgs, tad izvēle ir skaidra.
Bet vēl ir jautājums- par novietošans pozīciju- uz jumta, vai uz hečbeka stikla?
Thule biezaks metāls,ja nomaini auto thule par padsmit Ls iegādājies stiprinājumus un liec uz jauna auto,kā arī aizslēdzams ar atslēgu,nevis kā montblanc ar plastmasas slēdzeni…Bet gan tas gan tas veic savas funkcijas,vis atkarīgs no rocības(cik naudiņas atvēli)…Varu piedavat Motblanc,lietots vienu vasaru,labā stāvoklī,der mazda 323,jaskatas tikai vai derēs Škodai!!!
veloturētāji tacu der visam masinaam, atskiras jumta bagaznieks.
es ritenus lieku uz jumta.
arī ieteiktu uz jumta ja nav vietas iekš auto kaut gan ir uz tā pakaļas karināmā 'vesti 3ričuki pāri visai eiropai un nekāda vaina,vēl ir varianti turētājiem uz piekabes āķa,tie laikam lv nav cieņā,bet rietumos ļti daudz tautas tādus lieto tikai numura zīmei gan jābūt redzamai.
ja nav slinkums priekšas ratu ņemt laukā tad var izlīdzēties ar vienkāršu konstrukciju kas kopā būs 20-30ls…,šķērstie;ni 2gab.uz katra attiecīgi piestiprināts kronšteins kurā iespied priekšas ratu un aizm.ratu kaut vai ar siksniņu(veco laiku velosiksniņu,veikalos pateiks ceru kas tas par vellu)pipevelc kārtīgi pie stieņa,bet labāk speciāls stiprinājums kur ielikt pakaļ ratu lai tas nesdomā slīdēt uz vienu vai otru pusi.
Tikai Thule. www.adac.de ir tests jumta bagāžniekiem - thule ir viennozīmīgs uzvarētājs. Lietoju Thule pusgadu - nekādu problēmu, pie tam pie lieliem ātrumiem (virs 130) nesvilpj, kā citas firmas izstrādājumi.
Kāpēc pārdod?
da it kā VISIEM ir irobežojums uz 120 max… ja vairāk, var iznākt pupvestes pa bāni lasīt…
Ir lietoti turētāji, kas liekami uz jumta un kuriem nepieciešams izņemt priekšējo riteni. Atšķirās ar mazāku cenu (vienkāršāku konstrukciju). Problēmas ir ar disku bremzēm. Un tie noņemtie priekšējie riteņi aizņem vietu bagāžas nodalījumā. Ir likti 4 velosipēdi uz hečbeka jumta. Uz ceļa neviens nav nokritis, bet ja nepareizi pieliek, tad var dzirdēt kā uz jumta nokrīt. Vēl kā pozitīvo faktoru var minēt mazāku vēja pretestību un līdz ar to lielāku degvielas ekonomiju, jo turētājs nav tik masīvs un nav priekšējo riteņu.
tad vēl jāvelta nedaudz izdomas/laika kas mūsu tautai patīk un metinātājs no 2plakandzelžiem uzmetinās stiprināmo priekšas ratiem kurus mierīgi var novietot starp rāmjiem tikai stūres zemums/augstums jāparēķina.
un ja gribās pavisam kruta tad Beļģijā pa 1500-2000euro var pasūtīt tādus bagāžniekus kā RB komandai max 8riteņi,tie man patīk vislabāk,tikai nezinu kā ar Vācu testiem;)),bet dzīvē tur uz 180km/h!
vēl pastāv variants kad riteņus liek šķērsām tad pat 10gab. var uzkraut,degv.patērīņš protams pieaug un auto vajag diezgan spēcīgu!
Jā, par tiem ātruma ierobežojumiem. Man veikalā teica: “nu ātrāk kā 120 gan nebrauc!” Bet reālus iemeslus tam lai nebrauktu ātrāk neredzu. Ir braukts uz 150 cauri visai Vācijai.
Lietoju Thule stieņus kombinācijā ar Mont Blanc Barakudām. Thules stieņi, manuprāt, ērtāk uzliekami un noņemami. Stiprināšanai aizmugurē uz āķa ir savi trūkumi-ļoti rūpīgi juzliek, lai nesaskrāpētos, un noput , braucot pa zemes ceļiem. Dārgie Mont Blanc un Thules veloturētāji ir ērtāki montāžai, bet savas funkcijas pilda arī ar paši lētākie modeļi.
Lietoju Mont Blanc stieņus ar Ready fit (RF20) stiprinājumiem un barracuda 529 turētāju. Stieņi dzelzs apvilkti ar plastmasu. Ir ērti, viegli noņemami. Labi ir tas, ka ir plastmasas specatslēdziņas, nevis dzelzs (nepūst)
Mīnuss:
Barracuda turētājam vieta, kur ievieto priekšējo riteni, nedaudz pa šauru. Platāka riepa nedaudz “ķīlē”, bet tagad esmu piešāvies, riteni ņemot nost “paripinu” pa turētāju turp atpakaļ, varbūt tāpēc, ka auto samērā augsts. Un vēl +, ka der gan uz sievas, gan mana auto.
Kad pirku, skatījos arī Thule, sistēma tāda pati, tik stipri dārgāka, bet par uzrakstu maksāt negribējās.
Kāpēc pārdod?[/quote]
Tādēļ kad nomainīju mazdu uz jaunu auto(pikapu) un tur citi stiprinājumi…
da it kā VISIEM ir irobežojums uz 120 max… ja vairāk, var iznākt pupvestes pa bāni lasīt…[/quote]
Ar velo uz jumta ir ierobežojums, bet bez tā ir vienaldzība.
Es par Thule . Viegli uzliekams- noņemams. Ērta lietošana, drošs.
Man arī šī problēma ir kļuvusi aktuāla. Ko sakat par šādu variantu?: http://online.220.lv/product?p=27726&lang=LV&ccy=LVL&host=220&ob=name