+/- visiem zināms, ka pie ātruma pārslēgšanas lielāko lomu spēlē šifteris. Par cik pavelk trosīti, par tik pavirzās pārslēdzējs uz vienu vai otru pusi.
Uz braucamā stāvēja vecais XT un +/- viss bij korekti. Vakar uzliku svaigu XT shadow slēdzi un sākās brīnumi. 1 Nepārslēdzas kā nākas, 2> nemaz
nevar “aizvilkt” līdz lielākajiem zobratiem. Tobiš 9 robu kasete, 9 robu šifteris un 10 robu pārlēdzējs. Faktiski, jautājums sekojošs: Kas tajos
pārslēdzējos tāds, ka šāda atšķirība. Vecais aiziet pilnu diapazonu, bet jaunais tikai 2/3?
Man šķiet, ka tepat forumā lasīju, ka 10sp spriegotājam ir cita gājiena attiecība pret trosītes gājienu… Respektīvi, ka 9sp šifteris nav savienojams ar 10 sp spriegotāju, bet varbūt arī kļūdos…
Attiecīgi, vari uzhakot pārslēdzēju, pagarinot plecu. Pie troses stiprinājuma vajag nelielu pagarinātāju/platīti, kur trosi pielikt. Plecam esot garākam pavilks arī līdz pēdējam zobratam un slēgs arī normāli.