jautājums par pārslēdzējiem.

+/- visiem zināms, ka pie ātruma pārslēgšanas lielāko lomu spēlē šifteris. Par cik pavelk trosīti, par tik pavirzās pārslēdzējs uz vienu vai otru pusi.

Uz braucamā stāvēja vecais XT un +/- viss bij korekti. Vakar uzliku svaigu XT shadow slēdzi un sākās brīnumi. 1 Nepārslēdzas kā nākas, 2> nemaz

nevar “aizvilkt” līdz lielākajiem zobratiem. Tobiš 9 robu kasete, 9 robu šifteris un 10 robu pārlēdzējs. Faktiski, jautājums sekojošs: Kas tajos

pārslēdzējos tāds, ka šāda atšķirība. Vecais aiziet pilnu diapazonu, bet jaunais tikai 2/3?

Kas, kur, kā un vai vispār regulēja jauno pārslēdzēju?

JAunajam piedzīšana ir tikai pie šiftera. Regulēju pats, bet ar ko šādu saskaros pirmo reizi

ar roku vari uz pēdējo pārslēgt? +/- skrūves pieregulēji?

Ar roku iet pilnā dapazonā. Salikti ierobežojumi abos galos

Man šķiet, ka tepat forumā lasīju, ka 10sp spriegotājam ir cita gājiena attiecība pret trosītes gājienu… Respektīvi, ka 9sp šifteris nav savienojams ar 10 sp spriegotāju, bet varbūt arī kļūdos…

To man ar tikko pateica… Stulbi.

Diemžēl 10 ātrumu slēdzis nav savietojams ar 9 ātrumu sistēmu (cita pārnesuma attiecība).

9spd sram 1:1
10spd ~1.2:1
9spd shimano 2:1

Attiecīgi, vari uzhakot pārslēdzēju, pagarinot plecu. Pie troses stiprinājuma vajag nelielu pagarinātāju/platīti, kur trosi pielikt. Plecam esot garākam pavilks arī līdz pēdējam zobratam un slēgs arī normāli.