Jaudīgs un lukturis - kāds un kur?

Tā kā tagad par manu hobiju ir kļuvis braukāt pa naktīm un tumsas laikā, cik tad vispār tas gaišais laiks tagad mums ir, tad prasās pēc laba un spēcīga priekšējā luktura. Abi mani pašreizējie likās OK, bet pagājušā nedēļā sanāca veselas divas šaizes uz neapgaismota grantenieka tieši dēļ vāriem priekšējiem lukturiem. Pirmā bija tāda, ka uz ceļa uzskrēju virsū zaram, jo laikus nepaguvu nobremzēt ar kādiem 40km/h, kā rezultātā priekšējo ratu noklemmēja un varēju baudīt nepispiestu lidojumu tālāk… Otrā bija jau nopietnāka, jo uzbraucu virsū tantukam ar veco Aist velosipēdu, protams, bez atstarotājiem un tumšā mēteli:( Laime, ka viss beidzās ar puskulturālu vārdu apmaiņu un savstarpējām viedokļa apmaiņām par to, kādam jābūt velosipēdistam. Bet nu negribu vairs tādus piedzīvojumus, tāpēc gribu kādu krutu velolukturi. Biju aizstaigājis līdz savam mazpilsētas veloveikalam, a tur krutākais lukturis ir ar trim parastām gaismas diodēm. Skaidrs, ka nekas cits neatliks kā jaunajā gadā doties uz galvaspilsētu, lai iegādātos ko sakarīgāku. Pašam ir iepaticies apmēram šāds lukturis http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=17410
Kur Rīgā apmēram tādu varētu dabūt? Varbūt kāds tādu lieto un var pastāstīt kā ar tādu ir braukšana? Varbūt vēl varat ieteikt ko labāku un ne dārgāku.
P.S. Izraut mašīnai tālos un akumulatoru, sastiķējot tos uz velosipēda nebūs tas izdevīgākais variants;)

Nezinu, vai tas ir prātīgi tumsā: jo laikus nepaguvu nobremzēt ar kādiem 40km/h…vakar skatījos filmu…“Prinča Florizeļa piedzīvojumi”, tur bija tāds pašnāvnieku klubs…bet varbūt ātrums tomēr bija 50km/h…:)

Ja gribi vizināties ar velosipēdu tumsā, tad meklē lukturus, ja gribi trenēties, tad nevazājies tumsā ar velosipēdu, bet izdomā ko prārtīāku treniņiem…ejam skriet, jeb slēpot…tur kur ir sniegs!

Diezgan nepiekrītu, jo kā jau džeks rakstīja, viņš brauc pa lauku ceļiem, kur kustība ir minimāla un, ja arī ir, tad tevi ar tālajām gaismām viegli pamanīs. Taču pašam ir jāredz pa kurieni brauc, jo rudens-ziemas ceļi ir cieti, bet reāli bedraini u.c. Kā jau no paša pieredzes trenēties (ar riteni kamēr vēl var) citā laikā fiziski nesanāk un nekas neatliek kā braukt pa tumsu. Bet braukt tiešām gribās un mūsu gadījumā labāk slikti,bet braukt, nekā labi skriet…
Par lukturi: ieteiktu labāk diodes nevis halogēnās, tomēr viņām ir lielāks lietderības koeficients. Un jo vairāk diodes jo labāk (loģiski). Pasties jebkurā velo veicītī ap 15 Ls domāju vajadzētu pietikt, pats apm. tādu lietoju un nekādu ātruma ierobežojumu uz tumšiem meža ceļiem. Ar akumulātoriem (3AAA) 2,5h pietiek pilnīgi un vēl kādu 1h varētu izvilkt. Ar baterijām (normālām) protams būs ilgāk.
Galējībās, ja tas tiešām nav tik nepieciešams, nedomāju ka vajadzētu ieslīgt un auto tālās gaismas nevajag uzstādīt…

Diezgan nepiekrītu, jo kā jau džeks rakstīja, viņš brauc pa lauku ceļiem, kur kustība ir minimāla un, ja arī ir, tad tevi ar tālajām gaismām viegli pamanīs. Taču pašam ir jāredz pa kurieni brauc, jo rudens-ziemas ceļi ir cieti, bet reāli bedraini u.c. Kā jau no paša pieredzes trenēties (ar riteni kamēr vēl var) citā laikā fiziski nesanāk un nekas neatliek kā braukt pa tumsu. Bet braukt tiešām gribās un mūsu gadījumā labāk slikti,bet braukt, nekā labi skriet…
Par lukturi: ieteiktu labāk diodes nevis halogēnās, tomēr viņām ir lielāks lietderības koeficients. Un jo vairāk diodes jo labāk (loģiski). Pasties jebkurā velo veicītī ap 15 Ls domāju vajadzētu pietikt, pats apm. tādu lietoju un nekādu ātruma ierobežojumu uz tumšiem meža ceļiem. Ar akumulātoriem (3AAA) 2,5h pietiek pilnīgi un vēl kādu 1h varētu izvilkt. Ar baterijām (normālām) protams būs ilgāk.
Galējībās, ja tas tiešām nav tik nepieciešams, nedomāju ka vajadzētu ieslīgt un auto tālās gaismas nevajag uzstādīt…[/quote]
Cik ir Tavs ātrums pa lauku ceļiem naktī?

Necitēšu.
Gaismas ātrums 5.pakāpē!

Atgādināšu, tēma par lukturiem ir bijusi. Lūdzu esiet tik laipni un uzmeklējiet to. Atkritīs virkne ar jau iztirzātiem jautājumiem.

p.s. tagat diožu tehnoloģija ir gājusi uz priekšu, un parādās lukturi ar 1200-1400 lumeniem (tas ir pietiekoši lai ar velo uz max varētu redzēt visu kas uz ceļa).

Kaa cat eye 520 modelis stradaa,kaads dziivee ir patesteejis? Naktii pa zariem uz max… :)

man ir gan 510, gan 520.
īpatnēji, ka spaidot pogu, slēdzelējas pilnais/pus režīms, bet turot 3sek izslēdzas. izslēgšana ir pārāk ilga, bet vismaz pārslēdzoties nepaliec bez gaismas. 510 viss iet uz riņķi - pilns/pus/off.
turot taisni pret sienu, 510 dod ovālu horizontālu staru, 520 apaļu. istabas apstākļos varētu likties, ka 520 nav tik labs, bet ārā ir jūtami uzlabojumi!
tāka tagad ripinu ar abiem, varētu gribēt jau gaišāku gaismu, bet tad jāatvadās no 100h++ battery life…
520 tika iegādāts ebay.com ~30$ +~9$ piegāde. veloservisā var dabūt par kādiem 25Ls

Kaut kas tamlīdzīgs ir testēts - ar akumulatoriem, kas pusceļā nosēdās. Mmm cik labi braukt lietū pa pielijušiem mežiem tumsā!!! Ja gadītos tā retā reize, kad cilvēkam parādās citplanētieši, es prātā sajuktu…[/quote]
norpērc normālas baterijas! duracell mainu reizi gadā + izmantoju kā lukturīti mājas vajadzībām! cateye norādītās darbības stundas atbilst reālajam izmantošanas laikam, var lietot pat ilgāk!

Ja saprotu pareizi, tad lielākā pieļaujamā cena ir < Ls 100. Manuprāt, Dinotte 200L ir vislabākais variants. Tā ir diode (tuvākos 20 gadus nebūs jāmaina spuldzīte), darbojas uz parastām pirkstiņbaterijām. Skat. www.dinottelighting.com