cik šoferi pamanot mirgojošu lampiņu pie velobraucēja pakaļas vai stūres uztvers to kā pagriezienu rādītāju? CSDD noteikumi tik un tā nosaka ka pagrieziens jārāda ar roku, tapēc šāds izgudrojums ir kaķim zem astes.
nezinu, lai ar kaut ko tādu apkarinātu ričuku, ir jābūt pamatīgam … kā to sauc…? :) interesantas un drošas ir Dānijā izmantotās magnētiskās sarkanās un baltās lampiņas - stiprinās leja pie rata, un strāvu saņem no spieķos iemontētiem magnētiem… nepatērē braucēja enerģiju, kā dinamo, kā arī braucēja naudu, kā bačas. neesmu nekur iekš LV redzējis, bet tur, sakarā ar velosipēdistu skaitu, ļoti daudziem. Offt: sods par braukšanu bez gaismas ierīces pie viņiem ir 500 DKK. Uzliek momentā, ja nav ID, aiztur personības noskaidrošanai. … tik un tā daudziem naff ;))
Fiziku bija jāmācās, enerģijas saglabāšanas likums. magnēta iekustināšanai vajadzīgs sēks. Tāpat kā dinamo, kurš rada “berzi” ;)
offt ;)) nuuuu laaabi - arī autiņa dzinējam lielāka slodze pie ieslēgtām lampām, ko rada ģeneratora lielāka noslodze un bla bla bla, bet izjust to elektromagnētisma pretspēku pie katra magnēta kustības garām lampiņai ir čum (čum arī nav fizisks lielums ;)) grūtāk, nekā dinamo berzi, pretsparu utt. enerdžaizers nezūd ij nerodas, aber efektivitāte kudiš cita ;)
magnētam ir svars ;). kaut kādam “svara-ievērotājam” papildus 50g ir daudz. (+ vēl lielā spole). + aerodinamika sačakarējās.
Magnētiskie spēki tur vispār minimāli.
hehe jess, svaru + aerodinamiku nebiju ierēķinājis. Aber šitiem zeļļiem šā kā tā ir +1 par dizainu, cenu, ekoloģiskumu. Man pat šķiet, ka špani mazliet uzkrāj un pie luksofora tāpat midžina.