Vēlos iegādāties savu pirmo šosejas velosipēdu, lai aizbrauktu kādu dienu līdz darbam, brīvdienās pavizinātos pa Rīgu un ārpus tās… Sākumā gribēju iegādāties Merida 88-24 pa 330 ls bet nebija vairs mana izmēra - aptuveni XL 59 cm. Man vienā veloveikalā piedāvāja pa 490 ls (bez čeka ) Focus rāmis, karbona dakša un Sora visiem pričendāļiem un normālām aplocēm, bet izmērs 56 - nedaudz par mazu likās.
Uzgāju sportsdirect šosejas velosipēdus uz akcijām , bet nezinu kādi viņi ir cena ir pieņemama - [url]http://www.sportsdirect.com/col-de-turini-veymont-road-bike-933090[/url]
Tad vēl šādi, viens otrs ārpus mana budžeta- negribās arī nevajadzīgi tērēties, un labus ričukus ZOG kā traki.
Sāku domāt, ka piemetot aptuveni 100 ls varētu mēģināt atrast jaunu ( jauns paliek jauns ), vai 105 grupa lietota būs labāka par jaunu “Tiagra” vai “Sora” ??? Par tām aplocēm gan neko nesaprotu, kuras labākas, kuras sliktākas …
[quote=Ga4a20]Vēlos iegādāties savu pirmo šosejas velosipēdu, lai aizbrauktu kādu dienu līdz darbam, brīvdienās pavizinātos pa Rīgu un ārpus tās… Sākumā gribēju iegādāties Merida 88-24 pa 330 ls bet nebija vairs mana izmēra - aptuveni XL 59 cm. Man vienā veloveikalā piedāvāja pa 490 ls (bez čeka ) Focus rāmis, karbona dakša un Sora visiem pričendāļiem un normālām aplocēm, bet izmērs 56 - nedaudz par mazu likās.
Uzgāju sportsdirect šosejas velosipēdus uz akcijām , bet nezinu kādi viņi ir cena ir pieņemama - [url]http://www.sportsdirect.com/col-de-turini-veymont-road-bike-933090[/url]
Tad vēl šādi, viens otrs ārpus mana budžeta- negribās arī nevajadzīgi tērēties, un labus ričukus ZOG kā traki.
Es šosezon paņēmu no Veloprofa jauno KTM Strada 800, veikala cena 600 Ls, bet viss ir apspriežams ;), šis man būs arī pirmais šosejas velo.
Kāpēc izvēlējos tieši šo? Tāpēc, ka mans MTB ir KTM un ļoti labi kalpo.
Esmu nobraucis aptuveni 1000 km uz ruļļa + 150 ārā, liekas ir ok. Plānoju ar šo velo treniņos mēnesī nobraukt ap 700-1000 km.
Domāju, ka man ar soras grupu būs pietiekami, uz pirmajām vietām tāpat netēmēju. Pārējās detaļas arī atbilstoši cenu līmenim.
[quote=Ga4a20][quote=Ga4a20]Vēlos iegādāties savu pirmo šosejas velosipēdu, lai aizbrauktu kādu dienu līdz darbam, brīvdienās pavizinātos pa Rīgu un ārpus tās… Sākumā gribēju iegādāties Merida 88-24 pa 330 ls bet nebija vairs mana izmēra - aptuveni XL 59 cm. Man vienā veloveikalā piedāvāja pa 490 ls (bez čeka ) Focus rāmis, karbona dakša un Sora visiem pričendāļiem un normālām aplocēm, bet izmērs 56 - nedaudz par mazu likās.
Uzgāju sportsdirect šosejas velosipēdus uz akcijām , bet nezinu kādi viņi ir cena ir pieņemama - [url]http://www.sportsdirect.com/col-de-turini-veymont-road-bike-933090[/url]
Tad vēl šādi, viens otrs ārpus mana budžeta- negribās arī nevajadzīgi tērēties, un labus ričukus ZOG kā traki.
Kādas ir jūsu domas , ieteikumi, kur labāk iegādāties un kādu, kam jāpievērš uzmanība.
Jau iepriekš paldies.[/quote]
KO LABU/ SLIKTU variet pateikt par jau ieliktajiem (saitiem) velo ??[/quote]
Ja Sora apmierina un sarunāsi veikalos pa 400-450Ls var mizot ar visiem kuri linkos izņemot direct aparātus.Noteikti kādam no veikaliem ir lieli krājumi tāpēc atdos pa labu cenu.
Mans viedoklis 1-mo šosejnieku vajag pirkt pa 100Ls (CrMo rāmi) nobraukt sezonu un tad sapratīsi ko vēlies un pirksi īsto.Iespējams uz Soru vairs netēmēsi būs citi plaukti.
Katram savas izklaides,bet uz ruļļa braukšanai tiešām vajag velo pa 600Ls?May be…
Tā neko izskatās - LABI ;). Ja nav noslēpums, cik ir noripojis, vai nav pienācis laiks kārtīgai apkopei vai kā līdzīgi ?? Gadījumā šo neesi pircis veloveikalā Juglā ??
Kā citi domā attiecībā CENA/VELO ??? Vai labāk kādu no saitiem ieliktajiem velo >>???
Tā neko izskatās - LABI ;). Ja nav noslēpums, cik ir noripojis, vai nav pienācis laiks kārtīgai apkopei vai kā līdzīgi ?? Gadījumā šo neesi pircis veloveikalā Juglā ??
Kā citi domā attiecībā CENA/VELO ??? Vai labāk kādu no saitiem ieliktajiem velo >>???[/quote]
Ja uzmanīgi papētīsi bildes , http://foto2.inbox.lv/era/focus-variado/Fotoatt-ls0810.jpg , tad noteikti pamanīsi, ka aizmugurājā kasete ir bez jebkādām nolietojuma pazīmēm, aizmugurējā pārslēdzēja rullīši, tai skaitā ķēde un arī priekšējais zobrats. Sākotnējais ieguldījums, kas būs noteikti ir pedāļu iegāde un pudeļu turētāja iegāde. Kas attiecas uz pārējo, tad pieļauju, ka š.g. nekādus citus materiālus ieguldījumus šis velo neprasīs(protams vis atkarīgs no plānotajiem km., šajā sezonā.
Un Juglā veloveikalā viņš nav pirkts.[/quote]
Sāku domāt, ka piemetot aptuveni 100 ls varētu mēģināt atrast jaunu ( jauns paliek jauns ), vai 105 grupa lietota būs labāka par jaunu “Tiagra” vai “Sora” ??? Par tām aplocēm gan neko nesaprotu, kuras labākas, kuras sliktākas …[/quote]
Starpība starp Soru un Tiagru ir lielāka nekā starp Tiagru un 105. Manuprāt, 105 no Tiagras vispāri atšķiras ļoti maz, tāpēc es izvēlētos jaunu Tiagru, bet ne Soru, ja ir iespēja pirkt lietotu 105. :)
Sāku domāt, ka piemetot aptuveni 100 ls varētu mēģināt atrast jaunu ( jauns paliek jauns ), vai 105 grupa lietota būs labāka par jaunu “Tiagra” vai “Sora” ??? Par tām aplocēm gan neko nesaprotu, kuras labākas, kuras sliktākas …[/quote]
Starpība starp Soru un Tiagru ir lielāka nekā starp Tiagru un 105. Manuprāt, 105 no Tiagras vispāri atšķiras ļoti maz, tāpēc es izvēlētos jaunu Tiagru, bet ne Soru, ja ir iespēja pirkt lietotu 105. :)[/quote]
Varbūt varētu ko pastāstīt par Rāmjiem - kā atšķirt kurš labāks/sliktāks un tas pats par aplocēm un spieķiem ??
[quote=gints74][quote=Ga4a20][quote=gints74]
Ja uzmanīgi papētīsi bildes , http://foto2.inbox.lv/era/focus-variado/Fotoatt-ls0810.jpg , tad noteikti pamanīsi, ka aizmugurājā kasete ir bez jebkādām nolietojuma pazīmēm, aizmugurējā pārslēdzēja rullīši, tai skaitā ķēde un arī priekšējais zobrats. Sākotnējais ieguldījums, kas būs noteikti ir pedāļu iegāde un pudeļu turētāja iegāde. Kas attiecas uz pārējo, tad pieļauju, ka š.g. nekādus citus materiālus ieguldījumus šis velo neprasīs(protams vis atkarīgs no plānotajiem km., šajā sezonā.
Un Juglā veloveikalā viņš nav pirkts.[/quote]
Man tāds vīzdegunīgs, uzmācīgs jautājums, es SS.lv uzgāju sludinājumu, kur velosipēds fotografēts tai pašā vietā. Lūk http://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycycles/highway-sports/bxlkhm.html un pie e- pasta vēl viens - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycycles/highway-sports/bxlkfx.html
Tie rāmja izmēri katram ir dažādi ( šī sludinājuma velo ir 60cm rāmis , bet ss sludinājumiem ir 57 un 54, kā tā ??[/quote]
To, ka bildēts ir vienā vietā pamani, bet tik elementāru lietu, ka riteņi ir trīs dažādi nesaskati un, ka pieejami dažādi rāmja izmēri,neaizdomājies?[/quote]
Jā, papētīju velosipēdu rāmju izmēru tabulas un sapratu, ka visi ir tavējie velo. Laikam nopietni trennējies un piedalies sacensībās ne ?
Man piektdien būs brīvāks laiks, pabraukāšu pameklēšu jaunus velosipēdus vismaz ar Tiagra aprīkojumu, varbūt kāds var tiešam iedot kādu vērā ņemamu atlaidi, ja nē tad sazināšos ar tevi, lai apskatītu un iespējams iegādātos velo.
[quote=Ga4a20]
Varbūt varētu ko pastāstīt par Rāmjiem - kā atšķirt kurš labāks/sliktāks un tas pats par aplocēm un spieķiem ??[/quote]
Diemžēl neesmu nekāds lielais rāmju speciālists, bet kā jau citur - skaties cik rāmis ir nolietots, vai ir sists un no tās vietas danco. Skatoties ieskaiti rāmja materiālu - CrMo rāmji ir pakļauti rūsēšanai, it īpaši tāda iespēja pastāv no rāmja iekšas, savukārt alumīnija rāmji nolietojas ātrāk, lai arī runa neiet par reizēm - ciklu daudzuma attiecība ir tā rupji 7/10 ja 10 ir CrMo.
Par karbona rāmjiem šeit runa neiet, cik saprotu. Titāna rāmji un cita eksotika, cik saprotu, arī diez vai.
Aploces un spieķi - tie tā kā neiet ritenim līdzi pērkot? Liekas, ka lielas izvēles šajā gadījumā nav. Pērkot tik vari pārbaudīt vai ritenim ir astoņnieks, iegriežot riteni un paskatoties bremžu rajonā vai vandās aploce. Ja ir, tad tas parasti ir labojams, bet tas ir labs iemesls nomest cenu, jo labot bodē lēts prieks tas nav (tiesa, es nezinu Latvijas realitāti).
lai pašam būtu kāds priekštats rekomendēju reāli pabraukt (nevis pa veikalu, bet šoseja) ar dažādiem rāmju izmēriem, grupām! Citādi nesapratīsi, kas kā.
Iespējams vērts painteresēties pie vietējiem, kad briest kādas demo dienas, tas ir ļoti vērtīgs pasākums!
[quote=KumachanIkemen][quote=Ga4a20]
Varbūt varētu ko pastāstīt par Rāmjiem - kā atšķirt kurš labāks/sliktāks un tas pats par aplocēm un spieķiem ??[/quote]
Diemžēl neesmu nekāds lielais rāmju speciālists, bet kā jau citur - skaties cik rāmis ir nolietots, vai ir sists un no tās vietas danco. Skatoties ieskaiti rāmja materiālu - CrMo rāmji ir pakļauti rūsēšanai, it īpaši tāda iespēja pastāv no rāmja iekšas, savukārt alumīnija rāmji nolietojas ātrāk, lai arī runa neiet par reizēm - ciklu daudzuma attiecība ir tā rupji 7/10 ja 10 ir CrMo.
Par karbona rāmjiem šeit runa neiet, cik saprotu. Titāna rāmji un cita eksotika, cik saprotu, arī diez vai.
Aploces un spieķi - tie tā kā neiet ritenim līdzi pērkot? Liekas, ka lielas izvēles šajā gadījumā nav. Pērkot tik vari pārbaudīt vai ritenim ir astoņnieks, iegriežot riteni un paskatoties bremžu rajonā vai vandās aploce. Ja ir, tad tas parasti ir labojams, bet tas ir labs iemesls nomest cenu, jo labot bodē lēts prieks tas nav (tiesa, es nezinu Latvijas realitāti).[/quote]
Pats saprati ko sadzejoji?
[quote=cello][quote=KumachanIkemen][quote=Ga4a20]
Varbūt varētu ko pastāstīt par Rāmjiem - kā atšķirt kurš labāks/sliktāks un tas pats par aplocēm un spieķiem ??[/quote]
Diemžēl neesmu nekāds lielais rāmju speciālists, bet kā jau citur - skaties cik rāmis ir nolietots, vai ir sists un no tās vietas danco. Skatoties ieskaiti rāmja materiālu - CrMo rāmji ir pakļauti rūsēšanai, it īpaši tāda iespēja pastāv no rāmja iekšas, savukārt alumīnija rāmji nolietojas ātrāk, lai arī runa neiet par reizēm - ciklu daudzuma attiecība ir tā rupji 7/10 ja 10 ir CrMo.
Par karbona rāmjiem šeit runa neiet, cik saprotu. Titāna rāmji un cita eksotika, cik saprotu, arī diez vai.
Aploces un spieķi - tie tā kā neiet ritenim līdzi pērkot? Liekas, ka lielas izvēles šajā gadījumā nav. Pērkot tik vari pārbaudīt vai ritenim ir astoņnieks, iegriežot riteni un paskatoties bremžu rajonā vai vandās aploce. Ja ir, tad tas parasti ir labojams, bet tas ir labs iemesls nomest cenu, jo labot bodē lēts prieks tas nav (tiesa, es nezinu Latvijas realitāti).[/quote]
Pats saprati ko sadzejoji?[/quote]
Jā, ļoti labi. Ja ir ko iebilst - uz priekšu. :)
Disklaimeris: es pieļauju iespēju, ka kaut ko nezinu un kaut kur kļūdos, bet kad cilvēks uzreiz, bez debatēm, pāriet uz ad hominem pusi, tad tas tikai norāda uz oponenta nenobriedušo prātu. Tāpēc - ja ir ko iebilst, es labprāt iesaistīšos diskusijā. Ja tikai gribās pakasīties, tad varu ieteikt to darīt tur, kur citi to neredz.
[quote=Vaskis]lai pašam būtu kāds priekštats rekomendēju reāli pabraukt (nevis pa veikalu, bet šoseja) ar dažādiem rāmju izmēriem, grupām! Citādi nesapratīsi, kas kā.
Iespējams vērts painteresēties pie vietējiem, kad briest kādas demo dienas, tas ir ļoti vērtīgs pasākums![/quote]
Piekrītu, vislabāk izmēģināt. Slēdžu nosaukumi un virtuālais ražotāja noteiktais izmēŗs un svars, nekādi nerada labu/sliktu priekšstatu par konkrēto riteni. Tev uz tā velo būs jasēž simtiem stundu un tūkstošiem km. Un ja nejutīsies labi, tad nekādi Dura-ace vai Sram-Red grupas un karbona spieķi, Tev nedos prieku ar to velo braukt.
Domāju ka lielākā daļā Tevis uzskaitīto veikalu ir iespēja sarunāt uzsēsties uz velo.
[quote=KumachanIkemen][quote=Ga4a20]
Varbūt varētu ko pastāstīt par Rāmjiem - kā atšķirt kurš labāks/sliktāks un tas pats par aplocēm un spieķiem ??[/quote]
Diemžēl neesmu nekāds lielais rāmju speciālists, bet kā jau citur - skaties cik rāmis ir nolietots, vai ir sists un no tās vietas danco. Skatoties ieskaiti rāmja materiālu - CrMo rāmji ir pakļauti rūsēšanai, it īpaši tāda iespēja pastāv no rāmja iekšas, savukārt alumīnija rāmji nolietojas ātrāk, lai arī runa neiet par reizēm - ciklu daudzuma attiecība ir tā rupji 7/10 ja 10 ir CrMo.
Par karbona rāmjiem šeit runa neiet, cik saprotu. Titāna rāmji un cita eksotika, cik saprotu, arī diez vai.
Aploces un spieķi - tie tā kā neiet ritenim līdzi pērkot? Liekas, ka lielas izvēles šajā gadījumā nav. Pērkot tik vari pārbaudīt vai ritenim ir astoņnieks, iegriežot riteni un paskatoties bremžu rajonā vai vandās aploce. Ja ir, tad tas parasti ir labojams, bet tas ir labs iemesls nomest cenu, jo labot bodē lēts prieks tas nav (tiesa, es nezinu Latvijas realitāti).[/quote]
Tiešām izklausās kā dzeja :D
“vai ir sists un no tās vietas danco” šito lasu vairākas reizes un nevaru izprast