Garmin edge 800

Sveiki,
ir doma iegādāties Garmin edge 800. Kādas ir atsauksmes, gļuki, utt.
Labprāt dzirdētu atsauksmes no lietotājiem.

Paldies jau iepriekš.

Ja nav nepieciešamas kartes, tad var pietikt arī ar Edge 500.

Bet tā, ja par 800-to modeli, tad nekādu īpaši gļuku nav. Ir gan pāris reizes gada laikā uzkāries, bet citādi strādā nevainojami. Displejs saules gaismā varētu būt lasāmāks, bet nu labi vispār, ka krāsainu displeju saules gaismā var redzēt (tiek izmantots speciāls LCD tips), jo parastie spilgtā gaismā ir nelietojami.
Stiprinājums uz gumijas gredzeniem sākumā likās, ka nebūs diez ko izturīgs, bet patisībā nav ne vainas.
No programmatūras - labi ir uztaisīta Garmin Connect WEB daļa, ne tik labi jau novecojusī lietojumprogramma - Training Center

Atsauksmes pašas labākās.
Nevaru iedomāties kādu vēl informāciju varētu vajadzēt redzēt, braucot treniņus. Viņš rāda visu. Gļuku praktiski nav. Ir bijuši brīnumi, kad šis parāda maksimālo ātrumu sacensībās 99 km/h, bet tad nebija kārtīgi pieskrūvēts magnēts pie spieķa. Ir bijis, kad parāda maksimālo kadenci 220 apgriezienus/min., kaut gan reāli tādi nav bijuši. Bet tas viss ir sīkums.
GPS strādā ideāli, satelītus atrod ātri un nekādos džungļos vēl nav pazaudējis (tunelī, mājā, protams, pazudīs).
Baterija tur ilgi. Var pat nelādēt pēc katra treniņa.
Displejs personalizējams pēc savām vēlmēm, displeja “lapas” ir vairākas. Karti saskatīt var. Protams, nesoties pa mežu sacensību režīmā tas būs pavisam grūti.
Iespējas plānot treniņus, piemēram, saliekot dažādus intervālus, par kuru sākumu un beigām rādīs visu informāciju utt.
Pievienojos arī iepriekšējam komentam par stiprinājumiem.
Nav lēts, bet nav žēl neviena iztērētā lata.

+1, Ir labs aparāts, tas stiprinājums pirmā brīdī var likties tāds pašvaks tajās gumijās bet nav bijušas nekādas problēmas.
Ir pat braukts Šķūnenieku kausā pa to super trasi kur ir tikai ielāps uz ielāpa šosejai un no zobiem plombes var izbirdināt ārā un Garmin nekur nepazuda.
ps 6 tad izstājās pārsistu riepu dēļ.
Par funkcijām nesākšu drukāt, pārāk daudz laika man aizņems.

jautājums, kādam mērķim vajadzīgs. Ja priekš MTB, tad tici man - kratoties pat pa granteni, Tu no skaistā krāsainā displeja un smalkā skārienjūtīgā ekrāna neko neizbaudīsi. Jo viena lieta -spaidīt ekrānu mājās, un otra lieta - mēģināt saskatīt kaut ko nesoties lejā pa sakņainu kalnu.
Ja domā šosejai -tad jā, varēsi stundām raudzīties skaistajā ekrāniņā.

Piekritīšu Slowmo paustajam, ka ja nav baigas vajadzības pēc kartēm, tad 500 modelis būs gana labs. (Mazāk jāmaksā un cena pret iespējam un kvalitāti ir atbilstoša).

Lietoju 3.mēnesi. Esmu apmierināts.

[quote=raiter]jautājums, kādam mērķim vajadzīgs. Ja priekš MTB, tad tici man - kratoties pat pa granteni, Tu no skaistā krāsainā displeja un smalkā skārienjūtīgā ekrāna neko neizbaudīsi. Jo viena lieta -spaidīt ekrānu mājās, un otra lieta - mēģināt saskatīt kaut ko nesoties lejā pa sakņainu kalnu.
Ja domā šosejai -tad jā, varēsi stundām raudzīties skaistajā ekrāniņā.

Piekritīšu Slowmo paustajam, ka ja nav baigas vajadzības pēc kartēm, tad 500 modelis būs gana labs. (Mazāk jāmaksā un cena pret iespējam un kvalitāti ir atbilstoša).[/quote]

Jautājums - ko vajag saskatīt nesoties lejā pa sakņainu kalnu? :) Tad ir jāskatās uz saknēm. Braucot iepazīšanās ar trasi tempā, saskatīt, kur jānogriežas, var pietiekoši labi. Nedaudz jāpiešaujas, protams, un pareizais kartes palielinājums jāuzstāda. Ja ir gonka un attiecīgi arī gonkas ātrums, tad jau parasti trase ir marķēta un lūkoties uz karti ekrāniņā nav nepieciešamības. Pa lielam, braucot gonkā parasti vairāk kā 3-4 parametri neinteresē- distance, laiks, pulss, varbūt arī ātrums. Šos parametrus var salikt uz atsevišķa ekrāna un tad tie cipari būs ļoti lieli, saskatīt varēs jebkādā ātrumā.
Ko skatīties ekrāniņā, braucot pa šoseju, arī labs jautājums. Multenes tur nerāda :)
Pie tam spaidīt ekrānu ir vēlme tikai pirmās pāris dienas, nedēļas, kad aparāts ir iegādāts. Pēc tam jau ekrāns ir pielāgots savām vajadzībām un informācijas apskatīšanai pietiek ar sekundes desmitdaļu vai pat simtdaļu.