Eurobike 2010, 1-4 sept.

Atkal pārsteigumi:

p.s. tēma domāta operatīvai info ielikšanai par izstādi (Baltais, tas uz Tevi arī attiecas).

Baltais varētu atreferēt savus iespaidus par to, kā ripo ričuki demo dienā!

Re ku interesantas galerijas no Eurobike 2010 http://www.light-bikes.de/forum/pics/index.php?c=131

Skatos, ka lielam vairumam MTB velo priekšā tikai 2i zobrati. Ir jau LV pieejami? Kā ar pārslēdzēju un šifteri?

Daži jau šogad pa LV ārēm brauca ar 2 zobratiem priekšā! :)

Atceros, kā pirms gadiem 10 Bart Brentjens brauca ar 2 zobratiem uz sava Giant un domāju, a kāpēc tādus neražo(daži sīki ražotāji visā plašajā veloindustrijā neskaitās), priekškam to mazo vecmāmiņas 22t zobratu vajag? Tagad beidzot arī ir liela izvēle ar 2 zobratu klaņiem un labi ka tā. Nav ko liekus zobratus līdzi vadāt. Kad aizmugurē bija 7 zobratu kasetes, jā, 3 zobrati priekšā bija vajadzīgi. Tagad ar 9 un 10 zobratu kasetēm tie nav vajadzīgi.

Pa Latvijas ārēm jau varētu iztikt ar 2 , bet Haanjā un nopietnos kalnos - nu nezinu, nezinu. Man liekas, ka bez vecāsmātes zobrata tomēr neiztikt.

Atceros, kā pirms gadiem 10 Bart Brentjens brauca ar 2 zobratiem uz sava Giant un domāju, a kāpēc tādus neražo(daži sīki ražotāji visā plašajā veloindustrijā neskaitās), priekškam to mazo vecmāmiņas 22t zobratu vajag? Tagad beidzot arī ir liela izvēle ar 2 zobratu klaņiem un labi ka tā. Nav ko liekus zobratus līdzi vadāt. Kad aizmugurē bija 7 zobratu kasetes, jā, 3 zobrati priekšā bija vajadzīgi. Tagad ar 9 un 10 zobratu kasetēm tie nav vajadzīgi.[/quote]
3 zobrati priekšā, 7 aizmugurē = 10zobrati.
2 zobrati priekšā, 10 aizmugurē = tad kuri tur vadā liekus zobratus līdzi? m? ;)

Pa Latvijas ārēm var iztikt ar vienu zobratu. Nopietnos kalnos 27t priekšā un 28t aizmugurē ir pietiekami. Tālāk jau vienkārši riepas netur.
Oki, beigsim oftopiku. Par šo ir cits stāsts.
KKTK, 7 zobrati bija sen, kad no triple crankset bija jēga. Tagad pie 9 un 10 zobratu kasetēm triple crankset ir apsolūti nevajadzīgs, arī XTR tagad būs klanis ar 2 zobratiem, SRAMam(Truvativ) jau ir. Daudzi XC pasaules kausos brauc ar vienu zobratu priekšā.

2 zobi priekšā jau tikai stiprākajiem. Es bez 22t piem. nevaru, jātrenējas. Un sacenēm jau sen bija doma noņemt lielo, lai vieglāk mazliet :P. Neesmu ne reizi izmantojis.
Un tie 10 aizmugurē ne visās kombinācijās labi strādā, ķēde slīpi, vairāk deldē un arī šiftošana jābūt 99% pieslīpēta līdz nelabumam.

Es biju palaidis garām, ka Cannondale ir arī Righty no 07 gada!!!

Kamēr rakos pa bildēm ieraudzīju pagaidām (vienīgo?) piedāvājumu Ti(+carbon?) zobratu komplektu :)

Avots
http://www.light-bikes.de/forum/pics/index.php?n=3106

Ražotājs :)
http://www.carbon-ti.com/index.php?p1=prodotti&Cat=CHMFT&Cod=CTMTBZ44I104SH

Šitais ar pa smuko: (jauniem TT jau sen tādi ir, tikai apakšā)
http://www.light-bikes.de/forum/pics/index.php?n=3065

Par Storck 0.6(600g) rāmi ar integrētām bremzēm es jau te kādu laiciņu atpakaļ teicu. Ko lai saka, mākslasdarbs ar kuru es gonkā nebrauktu.

Smaga tā kasete, pat ļoti. Ir kasetes, kas sver pat zem 100g, tiesa, ar mazākām collām. SUperlite 11-27t sver 120g. Fun works 11-32t sver 138g.

kkādi speiseri jau šā vai tā jāliek ir.
savādāk jau to kaseti iespiedīs spieķos.

Tikai nevajag aizmirst, ka vissas kasetes, kas ir vieglākas par XX vai X999 ražojumiem ir no Alumīnija un nevis no tērauda, līdz ar to praktiskais pielietojums ir skatlogs, Weight weenies forumi un gramu svaru uz kuriem viņas uzmontēt un priecāties par vieglumu.
p.s.
vai arī katru mēsesi mainīt kaseti par ~150Ls/gab.

Nu tas skaidrs ka tikai sausām gonkām un mainam kaseti kopā ar ķēdi. Alu kasetes nav dārgas. Ap 60-70Ls var dabūt supervieglu kaseti. Ti-N ir krietni dārgākas.

Regbija faniem:

Svara vērotājiem:

Tas pats:

Pagaidām baterijas vēl palielas:

Šitāds vēl nebija manīts:

Īsti nesaprotu to filozofiju, jēgu un morāli, tiem elektrobaikiem. Viens variants, ka ritens ir paredzēts pensionārem lai 9:30 aizbrauktu pēc svaigi ceptas maizes 10km - ir ok var saprast.
Bet šitie AM un DH ričuki??? Vai tiešām visa civilizācija iet uz to lai cilvēkam atmirtu kājas un rokas un tās nevajadzētu izmantot?

Cilvēki brauc pa treiliem un nobraucieniem kalnos kur nav pacēlāji un ar AM/DH velosipēdu tur tikt augšā ir pagrūti.