Radās vēl viens jautājums, šodien pirmo reizi izbraucu ar klipshiem, bet īsti nevarēju saprast cik tālu dzelzīšus bīdīt no velokurpes purngala, pašlaik sanāk ka pedālis atrodas zem pēdas tajā vietā kur ir pēdas īkšķa kauls, vai tas būtu optimālākais variants, vai arī vajag bīdīt vairāk uz pēdas vidusdaļu ???
tad kad es nepievilku “cik varēju”, tad pirmajā izbraucienā nevarēju izklipsēties, jo dzelži kustējās. labi ka seškante bija līdzi, turpat uz ceļa pievilku.
Domāju, ja nav oglekļašķiedras zole, tad pievilkšana “cik var” nekādu skādi apavam nenodara.
Tā jau viss saprotami, tik nejau visiem tā varēšana un atslēgu garumi vienādi. :) Man, lai norautu tādai skrūvītei vai plāksnītei vītni ar tādu atslēgu, kā viņai, iespējams, nebūtu pat vaigus jāpiepūš. Ar to vēlos pateikt, ka pārāk neprecīzi, lai liktu visai pasaulei kā pamācību. :) Visu daram ar prātu!
Ja tu nepievilksi stingri, tad pastāv ļooooti liela iespēja, ka kāju neizvilksi ārā un mauksies uz acīm. Un maucotas ar ieklipsētām kājām, kauns pa visu ģīmi ir tikai labākajā gadījumā.
iz savas prakses saku - pievelc kārtīgi.
Vispirms pie kurpes liekās niķelētā daļa ?? Tad tā melnā detaļa, tad pats klipsis, tad šeibīte un tad skrūves, visu esmu pareizi sapratis ?!?![/quote]
Vēlams pievilkt ar dinamometrisko atslēgu,plāksnītes,kaut gan pirmo reizi labāk noskatītie meistara rokās.
UN pedāļiem ,pirmos trenniņus,atlaid vaļā,atsperīšu regulāciju,
Citādi baigā jautrība,kad nevar izāķēt,kājas.