Ja Tev kaut kas darbam trūkst, aizej pameklē uz dzelzceļmalu.
/AST 110 grupas priekšnieks Rudzītis/
Ilgāk tas vairs nebija izturams! Pēc kārtējo, īpaši nežēlīgo foruma personāžu izlēcieniem foto/video sadaļā pat mans mērs bija pilns. Reanimētais Remedy tika nocelts no Goda Āķa virs mana darbagalda, un mēs abi devāmies meklēt braucamu bezceļu dzīvesvietas tuvumā…
Sausais atlikums -stunda teicama, rotaļīga bezceļa gar sliežu ceļiem starp stacijām Zemitāni, Brasa, Sarkandaugava un Čiekurkalns. Ātra, cieta grants, daudz tehnisko elementu, līkumi, lēcieni un smaids līdz ausīm. Klāt tika pieķerts mazliet pilsētvides Grīziņkalna kāpumu un trepju izskatā. Atceļā Kroņu ielas bruģis kā papildus testi nesen pārlasītajam velo.
Iesaku arī citiem. Lai cik nepievilcīga pirmajā brīdī izskatītos dzelzceļmala, ar pareizu acu pāri tajā var ļoti daudz atrast.
Lai labi ripo!
Arī šodien domāju gar dzelzceļu mēģināt, jo Jēkabpils dzelzceļmalas jau pasen nokusušas, kaut lauki vēl pilnībā balti. Tomēr izvēlējos lielākus dubļus, sniegu (pa vienu mežmalu vēl gāja pa virsu dienas vidū) un ezera ledu. Uz 20km šitā vēl nebiju piekusis. Plus vēl pa laikam vējš un sniegs.
Minētajā esmu braucis vasarā. daudz asu akmeņu, šķembu un smilšu minētajā posmā. tas man likās labākais ko centrā varēja dabūt. Rekomendēju
Torņakalns-Depo-Bolderāja arī nav slikts maršruts. Gan kādu brīdi nav gadījies braukt posmu no Buļļu ielas līdz Spilves grāvim. Tur, pēc sliežu atjaunošanas, labā taciņa tapa samaitāta, bet nu vajadzētu būt visam atjaunojušamies dabīgā veidā.
Vasarā kādas 2x izvēlējos dzelzceļu, kā alternatīvu purva ceļiem no Ķemeriem us Kūdru. Tur gan neforši - garlaicīga mīšanās pa uzkarsētu akmeņainu uzbērumu. Man nepatika.
[quote=GUF]Torņakalns-Depo-Bolderāja arī nav slikts maršruts. Gan kādu brīdi nav gadījies braukt posmu no Buļļu ielas līdz Spilves grāvim. Tur, pēc sliežu atjaunošanas, labā taciņa tapa samaitāta, bet nu vajadzētu būt visam atjaunojušamies dabīgā veidā.
[/quote]
Rudenī bija diezgan labi braucams līdz grāvim (tam, kam pāri iet tilts, laikam jaut tas pats Spilves grāvis), bet tālāk gan neizskatījās, ka būtu forši braukt gar sliedēm. Vai tomēr ir tur braucams līdz pat Bolderājai?
[quote=dc][quote=GUF]Torņakalns-Depo-Bolderāja arī nav slikts maršruts. Gan kādu brīdi nav gadījies braukt posmu no Buļļu ielas līdz Spilves grāvim. Tur, pēc sliežu atjaunošanas, labā taciņa tapa samaitāta, bet nu vajadzētu būt visam atjaunojušamies dabīgā veidā.
[/quote]
Rudenī bija diezgan labi braucams līdz grāvim (tam, kam pāri iet tilts, laikam jaut tas pats Spilves grāvis), bet tālāk gan neizskatījās, ka būtu forši braukt gar sliedēm. Vai tomēr ir tur braucams līdz pat Bolderājai?[/quote]
Aiz tilta tūlīt gar uzbērumu labajā pusē (ar skatu uz Bolderāju) iet maza taciņa, pa kura pēc ~15 m uzved uz ceļa, kurš iet paralēli dzelzceļam. Rudenī šamais pamatīgi aizaug tāpēc nodzelzceļa nav pamanāms, bet ir izbraucams. Pavasarī gan jau ka kūlisti atkal par lietu sakārtošanu parūpēsies. Tas ceļš arciet līdz pat stacijai, pirms kuras iesaku pārcelties uz dzelzceļa kreiso pusi un līdz Bolderājai braukt par ceļu. Tur tāds diezgan foršš zeminieks iet gar bij. karjeru.
Peec vakardienas fiasko Mezparkaa, shoriit noleemu pietureeties pie paarbaudiitaam veertiibaam.
Dzelzceljmalas.
Marshruts:
Domina-St. Zemitani-St. Chiekurkalns-dc.c. paarbrauktuve pie Sporta Akademijas-ex dc.c. atzarojums liidz TEC 1 nostaadināsanas diikiem-dambji pie Kīsezera (jestri nobraucieni), paarbrauciens gar TEC-1 uz dz.c. aiz St. Brasa - St. Sarkandaugava-ex iekrausanas rampas un ex Latvijas Berzs (stikli!!!)- atcelsh uz St. Zemitani (daži jautri taku liikumi posmaa gar Traumu Institūtu)-St. Origo (Rīga) (ļoti gardi liikumi posmā gar ūdenstorniem un posms gar Latvijas balzama trubām)-atgriešanās uz St.Zemitani.
Viss marshruts 100% braucams.
Vieniigos reaalos dubljus dabuju pie ex. TEC 1 diikjiem.
Atklaajums - Remedy maak braukt paari sliedeem.
Lai labi ripo!!!
Vakar pēc darba un šorīt pirms darba izbraucu maršrutu Māras dīķis- Bolderāja. Braucama taka sākas Mārupes/O.Vācieša ielas stūrī. No velo ir jānokāpj tikai divas reizes pie Buļļu ielas lai pārnestu velo pāri sliedēm kas atzarojas uz Nordeķiem. Taka visā garumā ir labi izbraucama, segums ir ciets, pietiekoši gluds. Neliels iztrūkums takā ir pie Spilves grāvja, aiz tilta izskatās ka taka beidzas taču patiesībā ~200m tālāk tā turpinās blakus sliedēm.
Recomend!
Mājās braucot izbraucu vēlreiz, tāda taka tur tiešām eksistē. Taču tā ir ar daudz mīkstāku segumu, vietām dubļaina, vietām knapi redzama… Es labāk izvēlos braukt gar sliedēm, tur taka ir daudz labākā kvalitātē.
Spilves pļavās katru normālu pavasari ir stipri slapjš, tāpēc arī ceļš mīksts un daudzi ceļi un taciņas pavisam zem ūdens. Parasti tur ātrāk par maija vidu nav ko iekšā līst. Kaut vai tāpēc, ka riskē ietrāpīt kūlas dedzinātāju sarīkojumos.
pa lieldienu brīvdienām dzīvojoties pa Rīgu labprāt iemēģināju dzelzsceļamalas, ideāli kad nedaudz piešaujas. Sevišķi iepatikās posms no Jurmalas gatves dzelzsceļa pārvada līdz gandrīz Liepājas ielai, spēj tik mīt. Bolderājas virzienā prieku nedaudz pabojāja gabals aiz Hapaka grāvja kur laikam sliedes remontētas, šķembas nav sagūlušās, līdz ar to braucams lēnāk kā gribētos, Spilvespļavas pat nemēģināju
Vakar izbraucu riņķi līdz Bolderājai un atpakaļ gar dzelzsceļa malu. Biki probemātiski ir kādi 100 metri tūlīt aiz tilta pāri grāvim (virziens uz Bolderāju). Tos nobraucu pa gulšņiem. Pārējā gabalā - kā pa galdu. Spilves pļavas gan vēl baigi slapjas, bet “labā” ziņa tāda, ka viss, kas potenciāli dedzināms, ir tapis nosvilināts un par iekļūšanu kūlas ugunsgrākā vairs nav jāsatraucas.
Tikko izbraucu pa to pašu dzelzceļmalu - tulīt aiz tilta nogriezu lejā pa labi uz taciņu. Jau ļoti labi braucama. Pēc dažsimts metriem atgriezos pie sliedēm, es gan neteiktu, ka tur ir gluži kā pa galdu - diezgan pamīksts vietām palicis, bet nu tāpat forši.
Nu, es vēl uz “ziemas” Nooby Nic. Pieļauju, ka tagad ir pretēja problēma slapjumam - smiltis sausas.
BTW, kas ir ar bij. Ērgļu dzelzsceļu? Vai uzbērums pēc sliežu noņemšanas ir braucams?
G
Nu, es vēl uz “ziemas” Nooby Nic. Pieļauju, ka tagad ir pretēja problēma slapjumam - smiltis sausas.
BTW, kas ir ar bij. Ērgļu dzelzsceļu? Vai uzbērums pēc sliežu noņemšanas ir braucams?
G[/quote]
Ērgļu dz.c. ir ļoti labi un ātri braucams no apvedceļa līdz pat Kangariem, tālāk nav būts.
Weekendā izpētiju bij. Ēgļu dzelzceļu no Šķirotavas līdz apvadceļam. IMHO, labs maršruts, kā tikt ārā no Rīgas Ogres-Ērgļu virzienā izvairoties no asvalta. 2-3 reizes velo jāpārceļ pāri sliedēm, šur tur smiltis pamīkstas. Industriālās architektūras cienītājiem būs interesanti. Sliedes ir saglabātas gandrīz līdz pašam apvadceļam un LDz tur ir gulšņu noliktava un stāv arī vagoni. Tāka kautkāda satiksme vēl ir.
Pēc apvadceļa devos Ogres virzienā. Pie beigām arī reljefs Zilo Kalnu formātā.
Maršruta GPS traks te:
Vai kāds ir provējis Liepājas - Ventspils dzelzceļa līniju visā garumā vai tās posmus?
Vakar, gan ar auto, braucu no Liepājas caur Jūrkalni uz Rīgu. Tur, kur bij. dzelzceļš tuvāk ceļam, biju kādās 3jās vietās iebraucis palūrēt. Par visu posmu grūti spriest, bet visur, kur biju piebraucis, uzbērums likās normāli izbraucams. Pie Pāvilostas, kur dzelzceļa uzbēroms aiziet otrā pusē ceļam, arī bija nostaigāts. Domāju, var pamēģināt.
[quote=Suluspiede]
Ērgļu dz.c. ir ļoti labi un ātri braucams no apvedceļa līdz pat Kangariem, tālāk nav būts.[/quote]
Vakar biju aizminies gandrīz līdz Suntažiem (bij. Aļģciema stacija), kas ir kādus 40 km no Šķirotavas. Aiz Kangariem nekādas lielās izmaiņas izņemot to, ka segumam or tendence palikt mīkstākam līdz ar to vairs tik jautri uz priekšu negāja. Tālāk braucu caur Allažmuižu uz Siguldu. Lielā Kangaru purva bebriem nav sveša ideja par to, ka “vajag tik rakt”, līdz ar to uzbērums tur vietām sacaurumots un pēc pāris gadiem diezin vai būs braucams.
Kā jau to varēja gaidīt no bij. dzelzceļa Latvijā - reljefs 0, bet brauciens nebija slikts. Incanti, ka vecās staciju ēkas vēl ir samērā labā stāvoklī un apdzīvotas. Taisni žēl, ka tā arī nekad nesanāca šo gabalu ar vilcienu izbraukt.
Vakar, lai “atietu” no radu kāzu 2diennieka :), izbraucu maršrutiņu Dubulti-Lapmežciems-Antiņciems-Ķemeri-Slokas ezers-Kūdra un atpakaļ gar dzelzceļu cik nu vien tas iespējams. Kūdra-Sloka gar dzelzceļa kreiso malu ir baigi labā alternatīva mīšanai pa bedraino šoseju. Gabals izbraucams nenokāpjot no velo bet vietām uz manas (gan galīg ne izcilās) velovarēšanas robežas. Atzīšos, ka Slocenes dzelzceļa tiltu gan forsēju kājām.