Dubļi trosītēs un ātrumu pārslēgšana

Līdz ar rudens iestāšanos un dubļu vairošanos sanāk biežāk ciest no netīrām trosītēm un sliktu ātrumu pārslēgšanos.

Vai kāds ir lietojis pilnībā noslēgtas trosītes, piemēram Gore Low Friction Sealed? Vai uzlabojums attaisno investīciju?
http://www.rideoncables.com/en_us/products/slfsystem.html

Esmu lasījis iekš MTBR, ka SRAM pārslēgi esot tolerantāki pret drazu trosītēs. (x.9 vs xt) - vai tā ir?

Par Gore nezinu, bet Nokon’i, kas šķiet pēc būtības ir gandrīz tas pats pilda savas funkciajs lieliski. Otrā sezona nekādu problēmu. Funkcijas dubļos saglabājas lieliski galvenokārt protams dēļ noslēgtās sistēmas. Nezinu kā ar Gore, bet Nokon’iem ir tā teikt divas čaulas - viena, kas ir cieta un ir ārpusē un otra, kas ir mīksta teflona caurulīte, kas ir iekš cietās. Līdz ar to rodās opcija locīt to trosi kā nu sirds vēlas un slēgšanās kvalitāte no tā nemainās.
Es personīgi, ja man būtu jāizvēlas no jauna, vai palikt pie parastajām trosēm vai, piemēram, Nokon’us, noteikti būtu gatavs maksāt extra par šādu “upgreidu”. Tāpat pēc tāda kārtīga dubļu maratona trosītes tiek piemestas ar dubli un pēc idejas ir jāmaina tā kā ja paskatās ilgtermiņā tas +/- attaisnojas.

Par Sram un Shimano pārslēdzējiem mana personīgā pieredze ir līdzīga. Draudzenei ir XT man X.0, tiesa gan abiem Nokon’i taču noregulēt un attiecīgi izregulēt XT ir kā bērnam atņemt konfekti. Man pat pēc kritiena, kad biju kārtīgi noēvelējis visu ārējo pārslēdzēja kanti viss slēdzās nevainojami. Lieku 10 pret 1 ka XT kā minimums būtu jāpārregulē. Bet nu cilvēki tā pat brauc ar Sram un tā pat ar Shimano. Es stingri pieturos tikia pie pirmā.

Es lietoju Shimano speciālo uzgaļu komplektus (tāda paciņa ar caurspīdīgiem uzgaļiem un gumijas uzmavām), vairākas sezonas par trosēm var nelikties ne zinis.

LOOK - nav kāds links pa rokai kur to īpašo uzgaļu komplektu var apskatīt un iegādāties?

http://www.jensonusa.com/store/product/CA403Z00-Shimano+Sealed+End+Cap+Wtube+And+Shield.aspx?SSAID=220445

vai šāds nopietnāks risinājums:
http://www.bikeradar.com/gear/category/components/gear-cable/product/gore-ride-on-sealed-low-friction-cables-24141

Gribu atdzīvināt pusotru gadu vecu topiku un uzzināt par pieredzi un jaunumiem šajā sfērā. Pa lielam man pašam katras gonkas beigās rodas problēmas ar ātrumu slēgšanos, neatkarīgi no tā vai ir vai nav veikta apkope pirms tam (LX uz stūres, XTR aizmugurē)… Iespējams ļoti patīk braukt pa dubļiem :))

Šobrīd actionsports.de kā reiz ir pazeminātas cenas šiem “nopietnākajiem risinājumiem”. Vai kādam ir pieredze ar tiem lētākajiem: Ashima vai Gore risinājumiem un vai ir vērts piemaksāt par NOKON?

Piedodiet, bet Gore ir daargs suuds cik esmu saskaaries, nekaa laba tur neesmu redzeejis.
“if cost is no object” vinju sauklii ir atbilstoshi…
Par to naudu, var atljauties vismaz 3x ilgaak un 3x biezjaak nomainiit trosiites, un vel alinjam paliks. ieguustot vienmeer svaigu paarsleegshanaas sisteemu.

Labi apvalcinji, perfektas trosiites, un labi uzgaliishi, un ilgi nebuus krenjkju, pat ja dublju trases beigas pienaakushas… ;)

OK, piekrītu. Labas trosītes no lētajām var atšķirt pataustot. Bet kā lai atšķir labu lēto apvalciņu pret lēto štruntīgo apvalciņu?

Nokon’i rullē dubļos. No pers.pieredzes.

To tik laiks un pieredze paraada… :)

man personiigi taa gruuti teikt par to patieso labumu , bet personiigi pasam labaak patiik apvalcinji ar viengabala cauruliiti , nevis ar taam trosiiteem stingriibai. tie pirmie bez normaaliem strumiem vieglaak sataisaami(nogreizami taisni,lidzeni , ieljojami utt) , man itkaa iet ilgaak.

http://www.bike-discount.de/shop/k1178/a7694/extension-set-for-nokon-cables-silver-aluminium.html
Tas ir 40cm garš no maziem posmiņiem apvalciņš?
Padalieties ar pieredzi kāds no lietotājiem lūdzu.
Kādas tiem posmiņiem ir priekšrocības salīdzinājumā ar nepārtrauktu apvalku? Vai viņi jāliek nepārtraukti no šiftera līdz pārslēdzējam, vai arī var sadalīt un gar trubu laist pliku trosi? Tas ka korozijas nav ir sīkums. Nesaprotu kā viņos netiek dubļi iekšā ?! Kur tas suns ir apraksts ?
Ir doma šito nopirkt un uzlikt apakšā, pie aimugur. pērslēdz., citur atstājot standarta risinājumu.

[quote=Atis]http://www.bike-discount.de/shop/k1178/a7694/extension-set-for-nokon-cables-silver-aluminium.html
Tas ir 40cm garš no maziem posmiņiem apvalciņš?
Padalieties ar pieredzi kāds no lietotājiem lūdzu.
Kādas tiem posmiņiem ir priekšrocības salīdzinājumā ar nepārtrauktu apvalku? Vai viņi jāliek nepārtraukti no šiftera līdz pārslēdzējam, vai arī var sadalīt un gar trubu laist pliku trosi? Tas ka korozijas nav ir sīkums. Nesaprotu kā viņos netiek dubļi iekšā ?! Kur tas suns ir apraksts ?
Ir doma šito nopirkt un uzlikt apakšā, pie aimugur. pērslēdz., citur atstājot standarta risinājumu.[/quote]

Cik saprotu no bildes, tad tie mazi posmiņi ir vienkārši risinājums, kā spīdīgas metāla caurulītes piespiest locīties. Sava veida šarnīrsavienojumu caurule sataisīta. Izskatās kruta! :) Diez vai tie domāti izdalīt atsevišķi… Ganjau no kloķiem līdz 1ajam rāmja stiprinājumam, tad tālāk plika trosīte vai nākamais apvalka posms. Es šito nosauktu par vizuālo tjūningu Laimas pulksteņa apkārtnes cienīgam vellim un neko vairāk. :)

Palasīju k-ko bišku un atradu arī ne tik :bling-bling: spīdošus Nokonus. Tie posmiņi ir no ārpuses tikai kā aizsargi iekšā esošajai teflona caurulītei-vadīklai ar ļoti zemu berzes koeficientu.
http://www.pezcyclingnews.com/?pg=fullstory&id=4107

Nu jā, tad lieta pavisam cita. Sanāk jebkurā gadījumā vairākreiz lietojams risinājums. Posmiņus noteikti var izmantot atkārtoti. Tad tajā 40cm “komplektā” ietilpst arī teflona caurulīte, un tajā dubļi neiet? Nevar saprast īsti…

Tie posminji maucaas atsevishkji.
Kopumaa varu izteikt savu domu - izskataas kruta, bet chakars baiss, un kruta ir tikai bildees…
Jo tie posminji lokaas katrs savaa virzienaa, un psc chakars ir vinjus normaali taisni salikt.
Ja nav kur likt naudu, un pacietiiba ir kaa klintij, tad aidaa!

Starpcitu, ja jau par krutajaam lietaam, ar zemajaam pretestiibaam - veersiishu juusu uzmaniibu uz metaalisko trosiishu alternatiivu - neilona/kevlara/gumijas savmaisiijuma trosiiteem - svars nav nekaads, sliides pretestiiba gandriiz nekaada, un stiepjaas vinjas par 0,0. :)

[quote=A Vanags]http://www.pezcyclingnews.com/photos/tech/nokon/nokon9.jpg

Tie posminji maucaas atsevishkji.
Kopumaa varu izteikt savu domu - izskataas kruta, bet chakars baiss, un kruta ir tikai bildees…
Jo tie posminji lokaas katrs savaa virzienaa, un psc chakars ir vinjus normaali taisni salikt.
Ja nav kur likt naudu, un pacietiiba ir kaa klintij, tad aidaa!

Starpcitu, ja jau par krutajaam lietaam, ar zemajaam pretestiibaam - veersiishu juusu uzmaniibu uz metaalisko trosiishu alternatiivu - neilona/kevlara/gumijas savmaisiijuma trosiiteem - svars nav nekaads, sliides pretestiiba gandriiz nekaada, un stiepjaas vinjas par 0,0. :)[/quote]
Pastrīdētos par to izskatu…

Atradu. Šāds laikam izskatās komplekts: http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=33281
Sanāk, ka tur nāk līdzi 2x2m troses apvalks. Domāju, ka būs japamēģina šitas komplekts.
Man gan interesē tieši ilgs kalpošanas laiks dubļos.
p.s. Apcis, ka pēc katra brauciena pa dubļiem slēdzas grūtāk, un pēc kādas 5 reizes vispār neslēdzas. Un tas galvenokārt uz aizmugurējā pārsl. tros. aimugurējo daļu, principā, pie paša pārslēdzēja saiet iekšā visādi māli, sacietē, korodē un atkal viss jāpārjauc.

Pa laiku kopš diskusijas sākuma paspēju pāriet uz SRAM. Varu apstirpināt ka pārslēgšanās ir kļuvusi uzticamāka kā ar Shimano.

Arkādijs teica, ka ar šitiem ir nejēgā liels darbs (pats arī to redzēju), turklāt mūžs tiem kabeļiem arī ir īsāks, vienīgais pluss bija to mazais svars. Turklāt viņiem cauri iet plastmasas caurulīte, un diezin vai viņai patiks dubļi.