"Dīleri"

Tas nav uzbrauciens, ne zākāšanās, vienkārši tāda slimīga interese.
Vairāku firmu produkciju, kā zināms, pie mums var iegādāties tikai pie oficiāliem dīleriem. Tomēr - kāpēc parasti pie viņiem ir tik maza šīs firmas produktu izvēle?Kāpēc es Fanā nevaru nopirkt šī gada Manitou dakšu jau kopš Jāņiem, kāpēc Trekā nevar nopirkt no Srama to, kas mani interesē, kāpēc ZZK nav nekā daudz no Ritchey utt, utjpr.? Labi - saprotu, ka pieprasījums ir mazs, tāpēc konkrētā prece var nebūt uzreiz uz vietas veikalā. Taču - man pasaka, ka varēs dabūt NĀKOŠGAD! Vai tad vispār ir kāda nozīme pircējam (kurš gatavs par to maksāt pat Latvijas augstās cenas) griezties pie dīlera? To pašu taču, pie tam lētāk, var nedēļas laikā dabūt no kāda interneta veikala.

pilnīgi piekrītu ! Tomēr nelielas daļas pasūtīt internetā nav izdevīgi. Varbūt kāds zina kur var nopirkt Avid 7 bremžu kluču uzlikas. Trekā, kam ar SRAM it kā būtu kāds sakars, izlikās neko nezinām. Gandrā ieteica aizstāt tās ar Shimano utt.

Jā, Fana autorizētais Manitou serviss rullē :) Starp citu, tā pati piegāde NĀKOŠGAD ir ari gadījumos ja ir vajadzīgs pasūtīt kādas dakšu rezerves daļas. Treks nav diez ko labāks.

Man domāt pie mums tas ir divu iemeslu dēļ. Pirmkārt, viņiem ir klaji neizdevīgi čakarēties ar advancētiem pircējiem. Kāpēc mocīties lai pasūtītu kādam tos pat Avid 7 bremžu klučus pa LVL 10, ja tai vietā kādam dundukam var pārdot LIELISKU velosipēdu pa 80LVL? Un neturēsi jau tos klučus stokā tāpat vien, ja nu kādam ievajagas…
Un otrkārt, ir lielās ražotājkompānijas, kam pilnīgi neinteresē tāda Latvija ar mūsu niecīgo apgrozījumu un pirktspēju. Tāpēc tās ievieš tādu pasūtīšanas sistēmu, kad dīleriem nav izdevīgi bieži pasūtīt visādus sīkumus.

Domāju ka Latvijā nekas labs nevar sanākt augstāk minēto apstākļu dēļ. Viss uzskatāmākais piemērs ir Manitou Skareb 2004, 90% brāķis un neviens ne Fans ne Hawaii Express nesaņēma “pareizo” detaļu pēc garantijas. Vienkārši Latvija velo ražotāju globusā nav, un tu vari kaut no ādas izlīst, neviens negrib uz sava rēķina veikt kaut kādas darbības ķēpājoties ar pārdesmit klientiem.

jaa, lr dzirdeets no vairaakiem avotiem par Skareb 2004, laikaa apstaajos un nenopirku, turpinu braukt ar veco labo RST ;)
Trek veikalaa vispar neiešu, tur pret klientu izturas kā pret tukšu vietu, labaak pasuutišu Internetā.

Tumšais.
Maniem Sramiem der Shimano XT kluči. Sramu daļas letiņos atrast ir teju neiespējami.

Par dīleriem…
Protams daļu vainu var uzvelt arī ražotāju noteikumiem - neviens ražotājs dīleriem pa vairumcenām netirgos daļas 1 eksemplārā. Ja ņem ta ņem kasti, kas no dīlera puses nozīmē bezcerīgas investīcijas.
Tomēr atšķirībā no ārzemēm te veikaliem ir PILNĪGS PO par to ko pircēji grib… Un tā būs tik ilgi kamēr cilvji būs daudzmaz iepirkuši sev veļļus. Tad apgrozījums kritīsies un veikalnieki būs spiesti domāt par detaļām un kvalitatīvu servisu. vēl kādi gadiņi mums jāpaciešas :(

Piekrītu ario, līdzīga situācija bija el-preču jomā. Tagad pārdevējs ir gatavs uz vēdera līst, lai kāds nopirktu ledusskapi vai veļasmašīnu. Cenas arī nokritušās gandrīz uz pusi (tas priecē).