man liekas, ka cilvēks gribēja uzzināt, vai pāreja no deore un lx dos kādu sajūtamu labumu, nevis tikai smukumu. derēt ta der, tikai cik labi/slikti un ērti/neērti funkcionē (pašam nav tādas pieredzes, tāpēc nevaru uzrakstīs - zinu tikai, ka pārejot no deore uz sram x9, uzlabojums ir jūtams, bet tas neattiecas uz tēmu)
Tīri subjektīvi, tieši slēdžu up-greids pie stūres dod jūtamāku efektu par paša pārslēdzēja uzlabošanu, pārslēdzēju ģeometrija vairumos gadījumu ir vienāda un ja viņš ir labā darba kārtībā tad atšķirība starp LX un XTR ir tiksi svarā, iespējams ka XTR kalpos ilgāk un pēc 2 gadi slēgs tikpat labi, VARBŪT!
atshkjiriiba ir juutama, jo tas solis itkaa ir teoreetiski vienaads, bet sleedzhi uz stuures, manupraat dod pietiekami daudz, lai nopirktu LX, parastaas deores vietaa!
atvainojos par nepatiesu uzbraucienu - domāju, ka jautājums par savietojamību. Ir bijusi lieliska pieredze ar deore slēdzējiem. liekas, ka tieši tā plastmasas kāja traucē slēgšanos… slēgšanās ir samērā trula, nejūt pozīcijas. Turklāt subjektīvi šķiet, ka daļu slēgšanās enerģijas paņem tieši kājas minimālā, bet locīšanās. Ja specifiskāks trošu izvietojums (zem apakšējās trubas → zem monobloka ----> ass līkums pirms spriegotāja) un piedevām pavecākas troses (teiksim vienu sezonu brauktas), tad problēmas vēl lielākas. LX strādā daaaaaudz labāk un ilgāk. Interesanti, ka uz “tausti” noņemtiem šifteriem visiem liekas, ka strādā perfekti. Bet tiklīdz tas deore uzrāpjas uz stūres, paliek par … dusmu brīžos par sū… :D
Interesanti, ka pajauniem LXiem jau ir dual release (arī pavisam jaunām deorēm) - tb nav nozīmes, vai met lejā ar rādītājpirkstu, vai no otras puses uz tā pašas pekas ar īkšķi, tipa kā sramam. tas varbūt īsti nav vajadzīgs un dažkārt kaitina.