Dakšas trubas garums - kā izvēlēties?

Vakar tiku pie jaunas dakšas savas 6 gadus vecās RST vietā. Taču rādās, ka meistars ir atstājis pārāk garu dakšas trubu. Sajūta, braucot ar velo, ir tāda, it kā sēdētu uz pludmales velo - stūre ir pārāk augstu, sanāk braukt ar taisnu muguru. Protams, pēc piena braucot tas noder, bet pa trasi ar tādu braukt nevēlos. Plānoju braukt pie kāda cita meistara un lūgt jauno dakšu apzāģēt, taču jautājums - cik garu “steering tube” būtu normāli atstāt? Protams, varu braukt vairākas reizes, un katru reizi lūgt zāģēt, piemēram, 1 speisera garumu nost, bet varbūt optimālo garumu var kaut kā noteikt jau sākumā?

Noņem iznesumu pats, izņem dažus speiserus, uzliec tos VIRS iznesuma, pabrauc, notestē. Kad būsi atradis īsto augstumu, tad apzāģē.

Tieši tā, bet tas mezgls ir jāprot pareizi savilkt. Kad viss ir uzmaukts pa jauno, pirmo pievelc to vertikālo skrūvi, ar atslēdziņu no augšas, bet tikai tik stipri, lai savilktu kopā gultņus, ne stiprāk! Pēc tam pievelc iznesuma skrūves ap dakšas trubu, ko mūsdienās, it sevišķi, ja truba ir karbona vai iznesums supervieglais, arī pievelk nebūt ne ar pilnu spēku. Dārgajiem iznesumiem pie skrūvēm ir rakstīts, ar cik Nm tās optimāli vajag pievilkt. Ar lētāku detaļu savikšanu gan jau nekļūdīsies, pielaides lielākas.
Vēl, ja iznesums iet leņķī uz augšu, to var apsviest otrādi.

Paldies! Uzlikt spaceri virs iznesuma nebiju iedomājies. Iznesums ir lētais gals, cerams, neko nepārvilkšu.